De hele wereld lijkt mee te doen aan de discussie welke speler nu beste allertijden is . Daarin vind je maar 2 namen ,Messi en Ronaldo . Persoonlijk word ik daar echt niet goed van . Vroeger eind jaren 80 waren de competities veel sterker dan ze nu zijn ..Nu is vooral de Engelse competitie het sterkst ,terwijl vroeger de serie A de sterkste competitie was ,maar de Spaanse Engelse er ook niet veel voor onder deden. Als ik persoonlijk terug kijk naar die periode was de concurentie tussen topspelers veel groter en waren er veel meer speler om te kunnen kiezen tussen de 2 spelers van de laatste jaren.
Plaats hier in dit topic jou vergeten vedette's van grote klasse
Graag begin ik met deze speler .
Hristo Stoichkov
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2022 door Leon FR1908 --
De Italiaanse competitie stond bekend om de beste verdedigers te wereld . Dit was ook zo'n speler die het liet aanzien of de beste verdedigers ter wereld niet bestonden.
Op dinsdag 20 december 2022 - 23:07 schreef bijft007 het volgende: Die fernando redondo die bij real madrid speelde was ook n fijne speler om naar te kijken, n echte stylist