|
|
Leon FR1908
|
|
|
De hele wereld lijkt mee te doen aan de discussie welke speler nu beste allertijden is . Daarin vind je maar 2 namen ,Messi en Ronaldo . Persoonlijk word ik daar echt niet goed van . Vroeger eind jaren 80 waren de competities veel sterker dan ze nu zijn ..Nu is vooral de Engelse competitie het sterkst ,terwijl vroeger de serie A de sterkste competitie was ,maar de Spaanse Engelse er ook niet veel voor onder deden. Als ik persoonlijk terug kijk naar die periode was de concurentie tussen topspelers veel groter en waren er veel meer speler om te kunnen kiezen tussen de 2 spelers van de laatste jaren.
Plaats hier in dit topic jou vergeten vedette's van grote klasse
Graag begin ik met deze speler .
Hristo Stoichkov
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. En is altijd zichzelf gebleven op het veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Italiaanse competitie stond bekend om de beste verdedigers te wereld . Dit was ook zo'n speler die het liet aanzien of de beste verdedigers ter wereld niet bestonden.
Roberto Baggio
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ook een van Argentijnse afkomst. Vond hem geniaal om naar te kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2022 door Sensi -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bati, Bati, goaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was ook een baas ja:) batigol batistuta |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die fernando redondo die bij real madrid speelde was ook n fijne speler om naar te kijken, n echte stylist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2022 - 23:07 schreef bijft007 het volgende:Die fernando redondo die bij real madrid speelde was ook n fijne speler om naar te kijken, n echte stylist |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen dank jongen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bebeto
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
100% VVout! :-) Voetbal bestaat uit 11 positie's in t veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe kan de echte Ronaldo nog ontbreken in dit topic? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hier nog een oud PSVer die geen Geit is maar ik wel prefereer boven die Argentijnse Geit Romario! BRASIL
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Wat denk je van onze eigen robin van persie. Die was echt goed in manchester en arsenal ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Robin van Persie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Radamel Falcao.....El Tigre |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vergat nog mijn favoriete speler te vermelden, andres iniesta, de baas van de steekpass.) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Andre Ïniesta de baas van de steekpass
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 van mijn favo's uit Barcelona
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen dank jongen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ruud Gullit
Zoals in het filmpje staat ,beter dan Ronaldo & Messi
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
MS wel de meest complete speler ooit.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sowieso 1 van de beste die ik ooit in de Kuip gezien heb al was het als kind alleen al zijn indrukwekkende uitstraling .
Hoop clubs gehad en daarmee prijzen gewonnen Haarlem Feyenoord Psv AC Milan Sampdoria Chelsea (NewCastle) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leo Sauer
Alvast een voorschot op 2028
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Del Piero
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
|
|