Op donderdag 22 december 2022 - 17:51 schreef bijft007 het volgende: Ik vergat nog mijn favoriete speler te vermelden, andres iniesta, de baas van de steekpass.)
Klopt, moest ik ook weer eens ff bekijken en genieten.
Op zondag 01 januari 2023 - 12:31 schreef piet de paler het volgende: Ymijn vader sprak altijd over ik dacht Johnsten van Celtic bijgenaamd de vlo Heb ooit zwart wit beelden gezien van deze speler
Heel lang geleden vroeg ik mijn pa, als spelers zoals Abe, en Moulijn nog geleefd hadden zouden ze mee kunnen komen. In de competitie van toen 1980. Hij vond ze te traag, en zouden goede voetballers zijn maar geen top.
Op dinsdag 03 januari 2023 - 13:25 schreef piet de paler het volgende: Heel lang geleden vroeg ik mijn pa, als spelers zoals Abe, en Moulijn nog geleefd hadden zouden ze mee kunnen komen. In de competitie van toen 1980. Hij vond ze te traag, en zouden goede voetballers zijn maar geen top.
Moet je ook eens kijken met wat voor bal ze toen speelde en mat wat nu. Als een speler van nu tegen een bal van toen aan trapt staat zijn voet achterste voren en vraagt de var zich af wat er in hemelsnaam gebeurt is.
Moet je ook eens kijken met wat voor bal ze toen speelde en mat wat nu. Als een speler van nu tegen een bal van toen aan trapt staat zijn voet achterste voren en vraagt de var zich af wat er in hemelsnaam gebeurt is.
En t waren amateurs, en semi amateurs in die tijden. Trainden amper etc etc etc
Was ook lekker koppen tegen zo'n bal met een veter er in (en dan ook nog nat). je moest 5 weken bijkomen van een hersenschudding. Maar he, alles voor het team...