|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Paul Gascoinge Absoluut één van mijn favoriete spelers .
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn jeugd held en ik weet niet een hele grote speler ( voor mij wel) Smolarek de oude geweldig genoten van deze sluwe vos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wlodi Smolarek.
Helaas niet veel te vinden van deze legende op youtube . Toch 1 van zijn pijnlijke afscheid bij Feyenoord en zijn nieuwe begin bij Utreg
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Rene Higuita....de schorpioen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet per se de beste maar entertainmentwaarde was top ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja geweldig filmpje ,Cantona was wel een wereldspeler maar Vini Jones een wereldschopper lol. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanaf 1 minuut 20 Maradona
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beste voetballer die ooit heeft bestaan .
Pelé R.I.P
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, moest ik ook weer eens ff bekijken en genieten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ymijn vader sprak altijd over ik dacht Johnsten van Celtic bijgenaamd de vlo Heb ooit zwart wit beelden gezien van deze speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 januari 2023 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Ymijn vader sprak altijd over ik dacht Johnsten van Celtic bijgenaamd de vlo Heb ooit zwart wit beelden gezien van deze speler Jimmy Johnsten ,de vlo
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel lang geleden vroeg ik mijn pa, als spelers zoals Abe, en Moulijn nog geleefd hadden zouden ze mee kunnen komen. In de competitie van toen 1980. Hij vond ze te traag, en zouden goede voetballers zijn maar geen top. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Guti
José María Gutiérrez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alan Shearer
Hoe goed was hij ?
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 januari 2023 - 13:25 schreef piet de paler het volgende:Heel lang geleden vroeg ik mijn pa, als spelers zoals Abe, en Moulijn nog geleefd hadden zouden ze mee kunnen komen. In de competitie van toen 1980. Hij vond ze te traag, en zouden goede voetballers zijn maar geen top. Moet je ook eens kijken met wat voor bal ze toen speelde en mat wat nu. Als een speler van nu tegen een bal van toen aan trapt staat zijn voet achterste voren en vraagt de var zich af wat er in hemelsnaam gebeurt is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2023 - 22:05 schreef VVout het volgende:[..] Moet je ook eens kijken met wat voor bal ze toen speelde en mat wat nu. Als een speler van nu tegen een bal van toen aan trapt staat zijn voet achterste voren en vraagt de var zich af wat er in hemelsnaam gebeurt is. En t waren amateurs, en semi amateurs in die tijden. Trainden amper etc etc etc |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze met hetzelfde talent van toen nu voetbalde waren ze gewoon top geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Ze zouden namelijk ook de trainingsarbeid van nu krijgen en de faciliteiten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 04 januari 2023 - 22:05 schreef VVout het volgende:[..] Moet je ook eens kijken met wat voor bal ze toen speelde en mat wat nu. Als een speler van nu tegen een bal van toen aan trapt staat zijn voet achterste voren en vraagt de var zich af wat er in hemelsnaam gebeurt is. Was ook lekker koppen tegen zo'n bal met een veter er in (en dan ook nog nat). je moest 5 weken bijkomen van een hersenschudding. Maar he, alles voor het team... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
R.I.P
Gianluca Vialli
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tijd voor onze Willem ,grootheid in alles!
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mats fanboys helemaal hysterisch hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speler van de concurent maar eerlijk wat heb ik van deze gozer genoten .Wat een speler was hij en gelukkig sliep hij onder een Feyenoord dekbed.
Ik verkies hem boven Ronaldo of Messi ,all day every day
|
|
|
|