|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe kan Lopez ook nog spelen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Half Februari staan we waar we horen en ik ben er echt bang voor dat het een vrije val gaat worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat heb ik dit gemist, 2 x 45 minuten je kapot ergeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het Argentijnse mysterie erin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Alles is beter dan Geert of Idrissi |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was het nog maar winterstop |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert wordt gewoon doorgezaagd maarja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een minkukel is t ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar zitten we al 82 minuten naar te kijken? Schandalig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ineens is Geert niets meer ...lees jullie posts nog eens door in het verleden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T erge is dat Utrecht kan ook niks. Maar er lopen er bij ons een paar de tering zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vond Geert nooit wat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee hij is wisselvallig en nooit onomstreden geweest, Piet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij is gewoon van alles net niets |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: +1 Meest ongeïnteresseerde speler die we ooit hebben gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Op rechtsachter kan ie t minste kwaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met Trauner in de basis had dit een 0-0 wedstrijd geweest. Dat geschuif achter in doet ons geen goed |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Twijfel wordt steeds groter Piet. Alles is fantastisch in jouw ogen. De ware Feyenoord supporter. Na de tijd naar de doping controle voor een plasje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het mooie is dat je niet verplicht bent om ze op te stellen. Ik zit 60 minuten naar idrissi te kijken die gewoon echt helemaal niks heeft toegevoegd.
Het vervelende is is dat de volgende keer ik weer dezelfde wissel kan verwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou na vandaag is de fantastische reeks wel voorbij . Kan je zien hoe belangrijk Trauner is ,en wellicht Timber ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van dat de 1-0 ook viel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Godverdomme drie operaties gehad op het veld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fluit maar af Prutsers Net wat T zegt.. 2 maanden de tijd, en je kijkt vervolgens naar NIKS. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja steunen altijd , kritiek slaat door Alles is kut , het is niet goed maar rare fans , , veel hebben nog nooit iets postiefs gezegd Ik vind dat ik daar op moet reageren,sommigen lijken wel 020 fans. Feyenoord is te snel gegaan , we zouden bouwen , nieuwe structuur |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al spelen we drie uur door, scoren toch niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die doordachte aanval die wij niet kunnen creëren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 14:08 schreef piet de paler het volgende:Ja steunen altijd , kritiek slaat door Alles is kut , het is niet goed maar rare fans , , veel hebben nog nooit iets postiefs gezegd Ik vind dat ik daar op moet reageren,sommigen lijken wel 020 fans. Feyenoord is te snel gegaan , we zouden bouwen , nieuwe structuur enzv Maar we zijn ( sommigen) weer aan het afbreken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 14:08 schreef piet de paler het volgende:Ja steunen altijd , kritiek slaat door Alles is kut , het is niet goed maar rare fans , , veel hebben nog nooit iets postiefs gezegd Ik vind dat ik daar op moet reageren,sommigen lijken wel 020 fans. Feyenoord is te snel gegaan , we zouden bouwen , nieuwe structuur Piet staat vanmiddag op de Coolsingel omdat we bijna een punt pakten tegen FC Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908