|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die wil zich bewijzen na zijn niet-selectie voor Oranje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moeten wel oppassen dat je straks zelf je kansen mist en de tegenstander de eerste d ebeste wel maakt. Eerder bleek dat Ajax dan compleet in zou storten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Iedere voetballer wil zich bewijzen gap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tuurlijk, dat is zeker waar, maar Cillessen helemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt goed. Onze aanval alle drie erg aanwezig waarbij Tadic weer veel creëert. Enige dat je jezelf moet verwijten is dat je niet 0-2 voor staat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 14:52 schreef Loetje het volgende:Moeten wel oppassen dat je straks zelf je kansen mist en de tegenstander de eerste d ebeste wel maakt. Eerder bleek dat Ajax dan compleet in zou storten Dit is het idd het grootste gevaar is wel gebleken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Alvarez ouderwets goed tot nu toe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: In feite is hij onmisbaar in het huidige Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, die moeten ze eigenlijk niet laten gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een enorm overwicht, zet je dus niet om in goals he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bijzonder. De eerste twintig minuten kom je er aan de lopende band doorheen. En nu ineens al 10 minuten niet meer. M Tot nu dan. En die moet je gewoon maken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tjonge jonge jonge Taylor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En zo creëer je dus onvrede in je selectie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: De grote kwetsbaarheid momenteel bij Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Onzorgvuldig in de afronding |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Omdat ze Ajax als een tussenstap zien |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het zal mij niet verbazen als Lucca in de tweede helft zijn opwachting maakt. Ik hoop alleen niet dat dat pas in minuut 85 gebeurt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo de tering wat een prachtige goal. Wat een actie van concencao en wat een prachtige assist van Tadic. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat denk ik ook hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beloon je je vandaag, is er misschien een klein beetje rust en of wat vertrouwen.
Anders trap je jezelf verder de grond in en er komen geen pauzes meer om het te herstellen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:11 schreef Pietje het volgende:Het zal mij niet verbazen als Lucca in de tweede helft zijn opwachting maakt. Ik hoop alleen niet dat dat pas in minuut 85 gebeurt. Zal wel komen hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:12 schreef remco k het volgende:Zo de tering wat een prachtige goal. Wat een actie van concencao en wat een prachtige assist van Tadic. Inderdaad zeer goed uitgespeeld |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aanval is wel in beweging. Tadic goed bij de goal, Chico goed en mister 1-0 himself natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:12 schreef Loetje het volgende:Beloon je je vandaag, is er misschien een klein beetje rust en of wat vertrouwen. Anders trap je jezelf verder de grond in en er komen geen pauzes meer om het te herstellen Er moet idd gewonnen worden, het liefst met een grotere uitslag voor het zelfvertrouwen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Concencao en Tadic voor mij de beste 2 op het veld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Taylor wordt makkelijk voor bij gelopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad maar ook Alvarez vaak aan de bal |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We mogen blij zijn met deze stand van zaken. Wel voorlopig een opluchting voor ons en Schreuder.
Hopen op één of twee doelpunten erbij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral defensief speelt ie prima |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heerlijk hoor. Nu moet schreuder dit ook gewoon een pot of 8 gaan laten staan en die jongens het vertrouwen geven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad, je ziet bij hem weer meer passie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Heerlijk hoor. Nu moet schreuder dit ook gewoon een pot of 8 gaan laten staan en die jongens het vertrouwen geven. Dat was ook wel een ding uit de eerste seizoenshelft hè, dat onverklaarbare opstellen van bepaalde spelers en iedereen op allerlei posities uitproberen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Heerlijk hoor. Nu moet schreuder dit ook gewoon een pot of 8 gaan laten staan en die jongens het vertrouwen geven. Gaat niet gebeuren vrees ik, degene die nu ziek zijn gast hij gewoon weer inpassen.
Conceicao en Tadic moet hij zeker laten staan. Brobbey is nog niet al te best maar Kudus is ook geen spits |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:24 schreef Loetje het volgende:[..] Dat was ook wel een ding uit de eerste seizoenshelft hè, dat onverklaarbare opstellen van bepaalde spelers en iedereen op allerlei posities uitproberen Onbegrijpelijk, ik hoop dat hij hier van geleerd heeft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Brobbey, die is zo jong en nog zo weinig speelminuten. Geef hem gewoon 10 wedstrijden de kans ofzo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al tóch wel een degelijk Ajax gezien. Jammer dat de score niet hoger is dan de 0-1. Dat zou Ajax kunnen opbreken aan het eind. Er waren genoeg kansen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En alsjeblieft, ga Chico niet tig opdrachten geven nu. Door zijn onvoorspelbaarheid is die heel lastig te verdedigen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:37 schreef Loetje het volgende:En alsjeblieft, ga Chico niet tig opdrachten geven nu. Door zijn onvoorspelbaarheid is die heel lastig te verdedigen Dat mannetje is in potentie gewoon je beste speler, zijn start snelheid is niet normaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Jorge Sanchez ook nog iets anders toevoegen dan gele kaarten en slecht positie kiezen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Dit is toch alles behalve een vrije trap. Die scheids helpt tanane gewoon. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan krijg je de goal dus tegen.
Weer de eerste de beste kans zit bij ons. En dan hebben we een keeper die dit seizoen geen bal pakt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een drama weer. De felheid van NEC was doorslaggevend. Daarom deze tegendoelpunt. 1 - 1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2023 - 15:45 schreef Loetje het volgende:En dan krijg je de goal dus tegen. Weer de eerste de beste kans zit bij ons. En dan hebben we een keeper die dit seizoen geen bal pakt En super slecht afgedekt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind Van Boekel wel serieus heel vreemd fluiten |
|
|
|