|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Marcus "Stevie Wonder" Pedersen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze staan daar in het centrum 2 tegen 1 maar Pedersen ziet het gewoon niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Alireeza doet het niet slecht. Het wk heeft hem juist goed gedaan. Ik hoop dat hij de lijn weet door te zetten. Danilo zie je niet echt en toch scoort hij veel... toch zie ik onze Mexicaanse vriend liever. En Paixao.... kan mij nog niet bekoren. Ik vind hem een jankerd. Ga voetballen in plaats bam bezig te zijn met de tegenstander of scheidsrechter. Laat geen rest zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat krijg je er ook niet in, nul overzicht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ali heeft echt 30 kansen nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was zo slecht ingeschoten. Die keeper hoort geen kans te hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paixao moet echt steviger op zijn voeten komen te staan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Paixao is niet echt bijzonder hè? Ali had al een goal of 3 kunnen maken maar Igor krijgt niet eens kansen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 22:09 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Alireeza doet het niet slecht. Het wk heeft hem juist goed gedaan. Ik hoop dat hij de lijn weet door te zetten. Danilo zie je niet echt en toch scoort hij veel... toch zie ik onze Mexicaanse vriend liever. En Paixao.... kan mij nog niet bekoren. Ik vind hem een jankerd. Ga voetballen in plaats bam bezig te zijn met de tegenstander of scheidsrechter. Laat geen rest zien. ik vind het allemaal helemaal niks.. ik zou starten met gimenez en walemark op rechts, links weet ik niet is allemaal drama wat daar loopt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat mag. Ik vind d het.nog wel.meevallen met hem. (Reactie op coenjo)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die keeper weet niet wat m gebeurt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tja zo blijft Slot 'm opstellen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat was wel veel eer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pedersen gevaarlijkste speler van PEC |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tering joh die Pedersen loopt ook maar wat te kloten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op hol geslagen botsauto |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hartman mooie bal, jammer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hij blijft hem opstellen zodat hij kan blijven scoren en internationaal gaat opvallen? Voor nop opgehaald ui de poel des verderfs en een jaar later met dikke winst doorverkopen? Ik gis maar wat, maar zou toch kunnen? Zolang hij scoort mag hij van mij blijven staan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonde.. was een plaatje van Symanski |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, moet ie dan maar niet scoren? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat snap ik, maar waarom niet... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is me wel vaker opgevallen dat hij altijd stroef begint na een onderbreking in of na het seizoen. Hij moet altijd even weer on het ritme komen. Vandaag is alweer wat beter dan de vorige wedstrijd. Gun hem even die tijd.overigens is het toch nog niet zo slecht wat hij doet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zou zeer gewaardeerd worden ja :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dan lijkt Gimenez beter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 22:21 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Is me wel vaker opgevallen dat hij altijd stroef begint na een onderbreking in of na het seizoen. Hij moet altijd even weer on het ritme komen. Vandaag is alweer wat beter dan de vorige wedstrijd. Gun hem even die tijd.overigens is het toch nog niet zo slecht wat hij doet? Nee dat niet, maar met zo'n slechte aanname een counter de nek omdraaien doet zeer |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gimenez zou zomaar een topspits kunnen worden. Dat gevoel heb ik bij Danilo niet. Prima speler (hij scoort immers), maar minder talent om een echte grote te worden..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|