|
|
DMD
|
|
|
"Danilo uitblinker" zegt de commentator. Kijk ik een andere wedstrijd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Commentator heeft de pec goal wel 100 keer benoemd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die buitenspelers zijn steeds verschrikkelijk als invallers. Idrissi, Dilrosun en doorgaans ook Walemark. Pedersen is echt een blind paard. En Kokcu viel me zwaar tegen. Hartman een stuk beter dan Lopez. Zorgen over Hancko. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wieffer, en ook Ali de eerste helft maakten me blij. Hartman ook lekker. Danilo voetbalt als n krant. Zelfs Corky had m gemaakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 22:46 schreef DMD het volgende:[..] Zei het al sinds het begin van het seizoen! Het is ook jammer dat die goudmijn bij excelsior van AZ is anders had ik die ook heel graag zien komen al. Had ook wel het idee over Mats maar omdat hij niet speelde en dan die interesse voor Zerrouki dacht ik zal wel. Ja Goudmijn is een goede speler indd |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
nou nu morgen eerst maar eens 2 nieuwe spelers presenteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft was echt ruk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vilhena en Van Beek |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ben er bang voor van niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jullie vergeten Szymanski. Die vond ik ook goed. Blij dat Wieffer eindelijk opgesteld wordt. En Ali begint toch eindelijk wat beter te spelen hoor. Wordt ik net akd jullie blij van. Vooral o.dst de rondere buitendorlers maar niet op gang lijken te komen. Liever Wålemark en Ali dam de anderen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Jullie vergeten Szymanski. Die vond ik ook goed. Blij dat Wurfferceubdelijk opgesteld wordt. En Ali begint toch eindelijk wat beter te spelen hoor. Wordt ik net akd jullie blij van. Vooral o.dst de rondere buitendorlers maar niet op gang lijken te komen. Liever Wålemark en Ali dam de anderen.. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Jullie vergeten Szymanski. Die vond ik ook goed. Blij dat Wurfferceubdelijk opgesteld wordt. En Ali begint toch eindelijk wat beter te spelen hoor. Wordt ik net akd jullie blij van. Vooral o.dst de rondere buitendorlers maar niet op gang lijken te komen. Liever Wålemark en Ali dam de anderen.. Wurwattes? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Jullie vergeten Szymanski. Die vond ik ook goed. Blij dat Wurfferceubdelijk opgesteld wordt. En Ali begint toch eindelijk wat beter te spelen hoor. Wordt ik net akd jullie blij van. Vooral o.dst de rondere buitendorlers maar niet op gang lijken te komen. Liever Wålemark en Ali dam de anderen.. Heb je aan t bier gezeten ? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je leest niet goed. Het staat er gewoon goed hoor.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Niet eens naar gekeken.... ....misschien dat dat het hem juist doet? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
szymanski heeft het net niet, gaat ook geen topper worden hij mist de goede aanname en de controle over de bal zou hem niet kopen voor die 10 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:12 schreef coenjo het volgende:szymanski heeft het net niet, gaat ook geen topper worden hij mist de goede aanname en de controle over de bal zou hem niet kopen voor die 10 miljoen Prima speler, maar niet één die de spelers om hem heen beter maakt. Voor ons te duur voor wat hij brengt. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:14 schreef MightyAce het volgende:[..] Prima speler, maar niet één die de spelers om hem heen beter maakt. Voor ons te duur voor wat hij brengt. eens |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Met Wieffer op het middenveld ipv Timber komt dat goed. Nu de buitenspelers nog... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2023 - 23:12 schreef coenjo het volgende:szymanski heeft het net niet, gaat ook geen topper worden hij mist de goede aanname en de controle over de bal zou hem niet kopen voor die 10 miljoen 10M is idd veel, maar voor een paar minder haalden we ook Timber. Dan heb ik hé toch liever. Masr voor 10M us het idd wat magertjes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de basis vond ik Paixao en Pedersen uit de toon vallen. Die eerste heeft niets goeds gedaan en de tweede is blind. Danilo hoort er eigenlijk ook bij, maar die schiet er 2 in, dus vooruit. Qua invallers waren Idrissi en Dilrosun verschrikkelijk. De rest van de spelers waren allemaal redelijk tot goed. Wieffer positief, met name omdat hij beslissend was. Qua spel verder in orde. Vond hem verdedigend gezien af en toe wel wat kwetsbaar. Szymanski gelukkig weer veel beter dan tegen Utrecht. Geert beter tot zijn recht op een meer natuurlijke positie. En Ali vond ik prima spelen, al had hij moeten scoren natuurlijk.
Snap verder die 10 minuten voor Gimenez niet echt. En ik had eigenlijk ook Taabouni/Bullaude graag gezien, omdat we zo dun zitten in de middenvelders. Geef ze dan wat ritme als het kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|