|
|
MMM
|
|
|
FC Groningen - Feyenoord (zondag 15 januari 2023, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 15 januari 2023, 16:45 uur Locatie: Euroborg, Groningen Scheidsrechter: Jeroen Manschot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ligt er aan zet Slot de 11in van de 2 e helft dan benauwde 1-2 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nope, het is de week voor ajakkes. Dan verspelen we traditioneel dat buffertje wat we hebben... zal een draak van een wedstrijd worden. Pijnlijke tentoonstelling van de mankementen... dus een slappe 0 - 0 voorspel ik (sorry) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je Groningen zien spelen Arie? Kom op , dat moet toch kunnen, en misschien doet fc natte bovenlip winnen. Ze pretenderen een topclub te zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 11:54 schreef piet de paler het volgende:Heb je Groningen zien spelen Arie? Kom op , dat moet toch kunnen, en misschien doet fc natte bovenlip winnen. Ze pretenderen een topclub te zijn FC Duitsland gaat voorover bukken vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mooi. Ik vind Twente echt een enorme kut club. Erger dan Ajax. En dat vind ik al jaren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik sommige spelers bezig zag gisteravond snap ik er geen zak van dat we bovenaan staan. Zondag die punten pakken en hopen op wat struikelpartijen bij de achtervolgers. Hoe en met hoeveel kan me op t moment niks verrotten :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 19:46 schreef tomson het volgende:Als ik sommige spelers bezig zag gisteravond snap ik er geen zak van dat we bovenaan staan. Zondag die punten pakken en hopen op wat struikelpartijen bij de achtervolgers. Hoe en met hoeveel kan me op t moment niks verrotten :) Bij Emmen hebben ze Diemers, dat gaat daar helemaal goed komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 19:46 schreef tomson het volgende:Als ik sommige spelers bezig zag gisteravond snap ik er geen zak van dat we bovenaan staan. Zondag die punten pakken en hopen op wat struikelpartijen bij de achtervolgers. Hoe en met hoeveel kan me op t moment niks verrotten :) hier nog een. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik begrijp het verband met Emmen niet helemaal ? Wat mis ik hier ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat VVout fan van Diemers is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sorry, maar bij het woord struikelpartij schiet me die naam nu eenmaal te binnen. Verdere samenhang dan dat is het eigenlijk niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 - 00:41 schreef VVout het volgende:[..] Sorry, maar bij het woord struikelpartij schiet me die naam nu eenmaal te binnen. Verdere samenhang dan dat is het eigenlijk niet. Ah ok :p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens het AD wel. Dus waarschijnlijk niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Hancko winst.
Anders ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik maak me zorgen over de weersomstandigheden....moeilijk om het spel te maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik maak me zorgen over de weersomstandigheden....moeilijk om het spel te maken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 - 11:54 schreef piet de paler het volgende:Heb je Groningen zien spelen Arie? Kom op , dat moet toch kunnen, en misschien doet fc natte bovenlip winnen. Ze pretenderen een topclub te zijn Zeker, dit moeten we gewoon winnen. Dan staat de druk volop ajakkes, want als we vervolgens daar ook van winnen wordt het gat behoorlijk. Maar wij zijn er buitengewoon goed in juist dan onverwacht tegen een verliespot aan te lopen. Dan zou je zien dat Groningen, dat het ganze seizoen matig tot slecht speelt, de dag van hun leven hebben en alle frustratie van zich af speelt. Ik hou er niet van de Duvel te verzoeken, maar we hebben dit al veel te vaak laten gebeuren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Opstelling, dan wel selectie van vandaag al bekend? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2017 voor het laatst gewonnen hier. Lekker vooruitzicht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan weet je dat de volgende overwinning steeds dichterbij komt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat werd een heel mooi jaar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ga mee met Stylzz. Hoog tijd om hier te punten weer eens mee te nemen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat je Groningen even moet laten uitrasen,en dan ( mits geen tegendoelpunten) ze onder druk moet zetten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 15:12 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat je Groningen even moet laten uitrasen,en dan ( mits geen tegendoelpunten) ze onder druk moet zetten Als Spakenburg hier van de week op 0-3 kan komen liggen er voor ons ook wel wat mogelijkheden lijkt me :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ontzettend belangrijke pot. Hup Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hancko start gewoon vandaag . Das een meevaller |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman gelukkig ook basis ipv Lopez.
Dilrosun gelukkig bank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dilrosun geblesseerd? Zit er helemaal niet bij. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Liever dat hij gewoon om disciplaire redenen er niet bij is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Naar omstandigheden logische opstelling. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar zenden ze die wedstrijd dan uit, kan op ESPN niks vinden????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dan, staat de wind de goed richting uit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD..!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja denk het ook maar niet volgens hun programma daar begint op espn om 17:15 iets over de NFL.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar