|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zag je dat afstandsschot net.. die man kan balle |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kokcu en Wieffer is smullen geblazen momenteel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wauw veel Wieffer fan's haha Wieffer wieffer wieffer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Alleen die naam hè ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, kutbal geef je zelf Hartman |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan noemen we hem maar Mat.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als een schreeuwende in de woestijn sinds het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hartman ook niet vergeten. Speelt ook steeds solide..ik ben sws altijd blij als er wat van over de dijk komt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pedersen weer met een kut bal.
Ja maar hij komt daar wel lees ik dan hier wel is. Ja en? Leuk. Er is nooit een goede voorzet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waar het dit seizoen leek of we n man minder hadden op het middenveld, lijkt t nu een man meer. Speelt ook box to box, sterk aan de bal, en pakt met de kop alles. Wat een versterking, houden zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 17:27 schreef van geil het volgende:[..] Waar het dit seizoen leek of n n man minder hadden op het middenveld, lijkt t nu een man meer. Speelt ook box to box, sterk aan de bal, en pakt met de kop alles. Wat een versterking, houden zo. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jahanbaksh o nee die kan niet voetballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goffer Ali.. die mocht er ook best in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook prima maar Mats is me net iets te Jiddisch .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hancko strooit ook aardig met passes.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste helft van het seizoen, ouderwets genoten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beste wedstrijd moet nog komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga hem verdomme missen, dinsdag op vakantie naar fuerteventura… |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook geen straf toch |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben bsng dat bij 0-3 er weer wissels gaan komen,dan is het afgelopen denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker niet maatje, maar mis altijd wel een topper als ik ga.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je ook in het genot komen van een live "ESPN" stream -.- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima zaak juist om anderen dan een kans te geven,.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb delta app met espn werkt prima in het buitenland.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Heerlijk die perez. Legt het even uit alsof het een gegeven is dat je van 18 meter een bal er maar inschiet xD.
Het is ook opeens groningen dat gaat degraderen en heel slecht speelt. Lijkt net de analyse van de eerste wedstrijd tegen vitesse. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wiefertje speelt echt lekker |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bent ook een echte vakantieman he ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgende week krijgt Wiefer zijn echte test,maar tot nu toe goed. Die Hartman ik denk en hoop dat,hij een hele grote gaat worden....... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 17:27 schreef van geil het volgende:[..] Waar het dit seizoen leek of we n man minder hadden op het middenveld, lijkt t nu een man meer. Speelt ook box to box, sterk aan de bal, en pakt met de kop alles. Wat een versterking, houden zo. mee eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Genieten Cor..life is too short.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:Volgende week krijgt Wiefer zijn echte test,maar tot nu toe goed. Die Hartman ik denk en hoop dat,hij een hele grote gaat worden....... Paixão ook vermoed ik.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 17:42 schreef DMD het volgende:Heerlijk die perez. Legt het even uit alsof het een gegeven is dat je van 18 meter een bal er maar inschiet xD. Het is ook opeens groningen dat gaat degraderen en heel slecht speelt. Lijkt net de analyse van de eerste wedstrijd tegen vitesse. Lol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap het niet hoor, kijk direct bij ESPN en heb een flut stream. Aan mijn verbinding legt het niet, vaste LAN nu met een ping van 11ms en 800 Mbit Speed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2023 - 17:48 schreef VVout het volgende:[..] Snap het niet hoor, kijk direct bij ESPN en heb een flut stream. Aan mijn verbinding legt het niet, vaste LAN nu met een ping van 11ms en 800 Mbit Speed Abracadabra…d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arme Ali.. lijkt wel een aandoening |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is toch heerlijk maat. Gewoon daar int café kijken want dat zenden ze toch wel uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat en anders op de iPad.. |
|
|
|