BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (14 januari 2023 - 21.00u)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 15 januari 2023 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch niet. Positie niet ter discussie, aldus Huntelaar afgelopen week
Maar volgende week, na de zoveelste mispeer, kan het zomaar anders zijn.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 15 januari 2023 - 16:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee, nu niet maar als we volgende week 5de staan wel hoor...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 16:54   quote  deeplink  
Schreuder wordt buiten schot gehouden, waarschijnlijk zien ze geen betere trainers die vrij zijn anders had hij in de winterstop ontslagen geweest.

Ik denk dat ze voor dit seizoen al ingecalculeerd hebben dan hun club geen kampioen zal worden, is het wel zo dan is het mee genomen.

Omdat Schreuder dit seizoen door selecteerd hebben ze dit voor lief genomen.
Anders had Schreuder allang bij het grof vuil gestaan
Pietje
 Pietje - zondag 15 januari 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 16:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schreuder wordt buiten schot gehouden, waarschijnlijk zien ze geen betere trainers die vrij zijn anders had hij in de winterstop ontslagen geweest.

Ik denk dat ze voor dit seizoen al ingecalculeerd hebben dan hun club geen kampioen zal worden, is het wel zo dan is het mee genomen.

Ik denk het niet. Ajax heeft de euro's van de Champions League veel te hard nodig met haar zeer dure huishouding aan salarissen. Dit seizoen hoef je niet eens kampioen te worden omdat ook plaats nummer twee in de eindstand directe plaatsing voor de poulefase van de CL inhoudt.

Ajax moet nu echt een signaal afgeven als er teveel punten verloren worden. Omdat ook Sparta en FC Utrecht nog op het vinkentouw zitten, zou Ajax dit seizoen wel eens kunnen eindigen op plaats zes of zeven. Een absolute blamage. En hoe je het ook wendt of keert, zo'n afgang wordt bijna overal een trainer aangerekend. Dan is het over en uit.

Dat Huntelaar en Hamstra nog (!) achter Schreuder staan is volgens mij slechts om hun eigen falen te verhullen. En dat kun je hen niet eens zwaar aanrekenen, want beide heren hebben weinig tot geen ervaring in die functie, geheel anders dan Marc Overmars, die gepokt en gemazeld is in een dergelijke functie.

Dat Ajax dit seizoen (zeer waarschijnlijk) geen kampioen wordt kan gebeuren, maar het is de manier van spelen: angsthazen-voetbal, zelfs thuis in de JC ArenA past Schreuder zich aan aan de tegenstander (althans dat vind ik), is er van dominantie geen sprake, totaal geen vernuft (gogme), een spelletje dat pijn aan je ogen doet, kortom een waardeloos geheel, dat voor mij totaal onherkenbaar is als Ajax-voetbal. Veel spelers zijn langdurig uit vorm en hebben totaal geen zelfvertrouwen. Dat moet je toch echt de trainer aanrekenen.

En daarom zal de hoofdtrainer, die uiteindelijk de verantwoording heeft, per direct ontslagen moeten worden. Jammer Jaap, het is hem niet en het wordt hem niet!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 17:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ajax heeft de euro's van de Champions League veel te hard nodig met haar zeer dure huishouding aan salarissen. Dit seizoen hoef je niet eens kampioen te worden omdat ook plaats nummer twee in de eindstand directe plaatsing voor de poulefase van de CL inhoudt.

Ajax moet nu echt een signaal afgeven als er teveel punten verloren worden. Omdat ook Sparta en FC Utrecht nog op het vinkentouw zitten, zou Ajax dit seizoen wel eens kunnen eindigen op plaats zes of zeven. Een absolute blamage. En hoe je het ook wendt of keert, zo'n afgang wordt bijna overal een trainer aangerekend. Dan is het over en uit.

Dat Huntelaar en Hamstra nog (!) achter Schreuder staan is volgens mij slechts om hun eigen falen te verhullen. En dat kun je hen niet eens zwaar aanrekenen, want beide heren hebben weinig tot geen ervaring in die functie, geheel anders dan Marc Overmars, die gepokt en gemazeld is in een dergelijke functie.

Dat Ajax dit seizoen (zeer waarschijnlijk) geen kampioen wordt kan gebeuren, maar het is de manier van spelen: angsthazen-voetbal, zelfs thuis in de JC ArenA past Schreuder zich aan aan de tegenstander (althans dat vind ik), is er van dominantie geen sprake, totaal geen vernuft (gogme), een spelletje dat pijn aan je ogen doet, kortom een waardeloos geheel, dat voor mij totaal onherkenbaar is als Ajax-voetbal. Veel spelers zijn langdurig uit vorm en hebben totaal geen zelfvertrouwen. Dat moet je toch echt de trainer aanrekenen.

En daarom zal de hoofdtrainer, die uiteindelijk de verantwoording heeft, per direct ontslagen moeten worden. Jammer Jaap, het is hem niet en het wordt hem niet!
Het is niet dat ik het niet eens ben met jou, zelfs volledig eens maar dan moet je dit schrijven sturen naar de Ajax verantwoordelijken.

Het was toch al duidelijk voor de winterstop, toch laten ze hem buiten schot.
Waarschijnlijk vanwege hun eigen falen omdat ze verkeerde spelers hebben binnen gehaald.

Eigenlijk.moet het hele zootje opstappen want het is niet alleen de trainer die heeft verzaakt
Pietje
 Pietje - zondag 15 januari 2023 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 17:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is niet dat ik het niet eens ben met jou, zelfs volledig eens maar dan moet je dit schrijven sturen naar de Ajax verantwoordelijken.

Het was toch al duidelijk voor de winterstop, toch laten ze hem buiten schot.
Waarschijnlijk vanwege hun eigen falen omdat ze verkeerde spelers hebben binnen gehaald.

Eigenlijk.moet het hele zootje opstappen want het is niet alleen de trainer die heeft verzaakt
Zeker, Jack, het is niet alleen de trainer, maar ondanks dit feit is hij wel eindverantwoordelijk voor de tactiek en de opstelling. Kijk eens naar de politiek: als bijvoorbeeld een topambtenaar in de fout gaat, zal de dienstdoende minister naar de Kamer worden ontboden om zich te verdedigen en is na een motie van wantrouwen vaak het haasje. Zo werkt dat met een eindverantwoordelijke. Daarom zou in mijn ogen ook de wat al te flegmatieke van der Sar moeten opstappen.

En jaren geleden heb ik al eens een brief gestuurd naar de voorzitter van Ajax, echter, die is nooit beantwoord. En ach, wat zegt "Pietje" hun ook?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zondag 15 januari 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:

Denk je? Of zou er met het ontslag van Schreuder ineens in de eigen spiegel gekeken moeten worden, wat zou betekenen dat er meer koppen moeten rollen?
Pietje
 Pietje - zondag 15 januari 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 17:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk je? Of zou er met het ontslag van Schreuder ineens in de eigen spiegel gekeken moeten worden, wat zou betekenen dat er meer koppen moeten rollen?
Helemaal eens! Min of meer hetzelfde schreef ik hierboven ook.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 17:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou zeker ook kunnen, we schieten er niets mee op wat ook de reden is.
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik gister al zei ik heb het niet gezien, vandaar mijn vraag... Rensch links centraal begreep ik tegen nec overigens al niet... Maar js dat niet gewoon een nood breekt wet dingetje omdat de rest van de miskopen ook niet voldoen?
Bassey is een cv. En Wijndal een linksback. Die zijn beide op voorspraak van schreuder gehaald en beiden echt geen koekenbakkers. Gebruik die spelers dan.
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 12:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. :-)
Maar dan staan we wel 8 punten achter op Feyenoord... En ook op een forse achterstand van PSV, AZ en Twente. Een Ajax-onwaardig klassering.
Vooralsnog staan we gelijk met psv.

Ajax moet gewoon tweede worden. Kampioen zit er al niet meer in.
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ach ja. De meeste trainers die ontslagen worden, krijgen een week daarvoor nog de volledige steun vanuit directie.
Loetje
 Loetje - zondag 15 januari 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. De meeste trainers die ontslagen worden, krijgen een week daarvoor nog de volledige steun vanuit directie.
Gebeurd nu wel net iets te vaak
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bassey is een cv. En Wijndal een linksback. Die zijn beide op voorspraak van schreuder gehaald en beiden echt geen koekenbakkers. Gebruik die spelers dan.
Asjeblieft niet zeg, beiden zijn niet capabel genoeg, nu nog niet helaas.
Ik heb Rensch iets hoger staan in de hiërarchie ook centraal want zo verkeerd deed hij het niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel als we zo veel mogelijk alles winnen maar niet onder deze trainer vermoed ik
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad waardeloos dat zij die verantwoordelijk zijn voor de leegkoop van Ajax doen wat ze willen, beloven dat sommige spelers niet verkocht worden.

Zij blijven fijn zitten, de trainer moet ruimen

Eigenlijk klopt er reet van
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:

Wat wordt er door geselecteerd dan?
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Asjeblieft niet zeg, beiden zijn niet capabel genoeg, nu nog niet helaas.
Ik heb Rensch iets hoger staan in de hiërarchie ook centraal want zo verkeerd deed hij het niet
Beiden al gewoon prima wedstrijden gespeeld bij Ajax op die posities en beiden echt beter dan Rensch op die posities. Rensch deed het prima als rechtsback. Laat die jongen daar gewoon lekker spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wordt er door geselecteerd dan?
Ik denk dan aan verjonging, die opdracht zal hij mee gekregen hebben, daarom zit hij er ondermeer nog.
Blind was al gepasseerd, in de komende maanden wellicht Tadic en Klaassen.

Ho ho niet dat ik het er mee eens ben want ze zijn op dit moment nog heel belangrijk maar vermoed wel dat dit staat te gebeuren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Beiden al gewoon prima wedstrijden gespeeld bij Ajax op die posities en beiden echt beter dan Rensch op die posities. Rensch deed het prima als rechtsback. Laat die jongen daar gewoon lekker spelen.
Ik heb het niet gezien.
Rensch zie ik ook liever als rechtsback maar zo wel Wijndal als ook Bassey komen mijn inziens te kort.
Maar goed het kan zo maar verkeren dat ze wel goed gaan spelen maar heb het nog niet gezien.

Ze zijn niet voor niets naarstig op zoek naar een linker centrale verdediger
Pietje
 Pietje - zondag 15 januari 2023 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat PSV gelijk met ons staat is de situatie van nu. Gezien het spelniveau van Ajax op dit moment zal het een moeilijke klus worden om tweede te worden. Maar jij en ik weten niet hoe dat na 34 wedstrijden zal zijn. Ieder zijn mening en verwachtingspatroon.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 23:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat PSV gelijk met ons staat is de situatie van nu. Gezien het spelniveau van Ajax op dit moment zal het een moeilijke klus worden om tweede te worden. Maar jij en ik weten niet hoe dat na 34 wedstrijden zal zijn. Ieder zijn mening en verwachtingspatroon.
Als deze trainer aan blijft mag je blij zijn dat we op plaats 4 eindigen..
Feijenoord, PSV, Twente, AZ maken meer aanspraak dan Ajax op dit moment

Ik ben er helemaal klaar mee, met Schreuder maar ook met iedereen die verantwoordelijk zijn met de verkoop en aankoop van spelers, optiefen allemaal.

Heel Ajax gaat naar de kloten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 januari 2023 - 08:58   quote  deeplink  
quote:

Schreudertje wordt buiten schot gehouden, omdat ze anders denken dat hun baantje ook op het spel staat. En aangezien ze allemaal lekker op het pluche zitten met het salaris waar jij en ik U tegen zeggen, zullen ze echt niet vanzelf opstappen. Dat de club verder naar de tering wordt geholpen lijkt ze echt werkelijk 0,0 te interesseren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 08:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schreudertje wordt buiten schot gehouden, omdat ze anders denken dat hun baantje ook op het spel staat. En aangezien ze allemaal lekker op het pluche zitten met het salaris waar jij en ik U tegen zeggen, zullen ze echt niet vanzelf opstappen. Dat de club verder naar de tering wordt geholpen lijkt ze echt werkelijk 0,0 te interesseren.
Ik zou het idd anders ook niet weten.
Die gaan idd niet zelf opstappen, het is gewoon een pleurisbende, heel Ajax gaat naar de kloten wat een wanbeleid
p111
 p111 - maandag 16 januari 2023 - 09:43   quote  deeplink  
Laat Wijndal gewoon linksback spelen hij heeft bij AZ ook prima gedaan,dus geef hem die kans en gooi Bassie er uit die man is gewoon veel te slecht voor Ajax ,degene die hem gescout heeft ook gelijk ontslaan wat een inzicht mijn god.En Rensch gewoon rechtsback en met spoed een linker central verdediger kopen of huren slechter als Bassie kan haast niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 09:43 schreef p111 het volgende:
Laat Wijndal gewoon linksback spelen hij heeft bij AZ ook prima gedaan,dus geef hem die kans en gooi Bassie er uit die man is gewoon veel te slecht voor Ajax ,degene die hem gescout heeft ook gelijk ontslaan wat een inzicht mijn god.En Rensch gewoon rechtsback en met spoed een linker central verdediger kopen of huren slechter als Bassie kan haast niet.
Daar zijn ze naar op zoek, zal nu wel in de versnelling gaan.
Ben benieuwd naar wat voor pipo ze nu mee aankomen
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien.
Rensch zie ik ook liever als rechtsback maar zo wel Wijndal als ook Bassey komen mijn inziens te kort.
Maar goed het kan zo maar verkeren dat ze wel goed gaan spelen maar heb het nog niet gezien.

Ze zijn niet voor niets naarstig op zoek naar een linker centrale verdediger
Logisch toch aangezien Blind weg moest. Daar moet iemand voor komen zeker gezien Kaplan nu voor de tweede keer geblesseerd is
p111
 p111 - maandag 16 januari 2023 - 10:27   quote  deeplink  
Misschien is het niet verkeerd om onze oude jeudspeler Zerouki weer terug te kopen.
========================================================================
Hij is 24 hij is sterk een goede mentaliteit en een heel goed schot,en een echte Ajax jeugdsp.
Bijna zeker dat Alvares einde dit seizoen weg is,dan heb je een prima vervanger voor hem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 09:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Logisch toch aangezien Blind weg moest. Daar moet iemand voor komen zeker gezien Kaplan nu voor de tweede keer geblesseerd is
Blessure Kaplan mee eens.

Voor Blind heb je Baas en Wijndal eventueel Hato

Maar goed maakt niet uit, ze zijn op zoek naar een linker centrale verdediger die constanter speelt dan Bassey zodat Timber daardoor ook beter gaat spelen zoals vorige seizoen met Martinez

Bassey is niet voor niets wel of niet terecht verhuist naar de linksback positie, dit is te discussiëren.

En nu hou ik er over op, en anders heb je gelijk hahahaha..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 januari 2023 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 10:27 schreef p111 het volgende:
Misschien is het niet verkeerd om onze oude jeudspeler Zerouki weer terug te kopen.
========================================================================
Hij is 24 hij is sterk een goede mentaliteit en een heel goed schot,en een echte Ajax jeugdsp.
Bijna zeker dat Alvares einde dit seizoen weg is,dan heb je een prima vervanger voor hem.
Van mij mag hij komen, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 16 januari 2023 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 11:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van mij mag hij komen, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd
Ik ben wel helemaal overtuigd van zijn kunnen. Maar toegegeven, de druk bij Ajax (of Feyenoord) is altijd groter dan bij FC Twente (of AZ).
remco k
 remco k - maandag 16 januari 2023 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2023 - 11:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blessure Kaplan mee eens.

Voor Blind heb je Baas en Wijndal eventueel Hato

Maar goed maakt niet uit, ze zijn op zoek naar een linker centrale verdediger die constanter speelt dan Bassey zodat Timber daardoor ook beter gaat spelen zoals vorige seizoen met Martinez

Bassey is niet voor niets wel of niet terecht verhuist naar de linksback positie, dit is te discussiëren.

En nu hou ik er over op, en anders heb je gelijk hahahaha..
Nee Wijndal is gehaald voor tagliafico. Baas en Hato zijn nog niet ver genoeg.

Wijndal is men dus ontevreden over dus zal Bassey wel back blijven spelen inderdaad als men een cv aantrekt.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2023 - 21:54   quote  deeplink  
En bassey bakt er ook niks van als linksback.. mjah aankoopje van Schreuder..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 januari 2023 - 10:39   quote  deeplink  
Ik maak me grote zorgen over de doorstroming. Ik zie nu echt niet veel talenten bij jong en o18 die mij bekoren voor Ajax 1. Eigenlijk is het sinds het vertrek van Jonk echt dramatisch geworden met de jeugdopleiding.
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 10:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik maak me grote zorgen over de doorstroming. Ik zie nu echt niet veel talenten bij jong en o18 die mij bekoren voor Ajax 1. Eigenlijk is het sinds het vertrek van Jonk echt dramatisch geworden met de jeugdopleiding.
Eens. Toen ik dat een jaar of twee terug zei werd ik voor gek verklaard.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 januari 2023 - 22:53   quote  deeplink  
Nou, als de Kakkies en ponyneukers morgen normaal doen, staan we 5e na de helft van de competitie. Knap hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2023 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2023 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2023 - 22:53 schreef Loetje het volgende:
Nou, als de Kakkies en ponyneukers morgen normaal doen, staan we 5e na de helft van de competitie. Knap hoor
Haha en dan begint de inhaalrace en worden we weer gewoon kampioen
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 01:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha en dan begint de inhaalrace en worden we weer gewoon kampioen
Welke inhaalrace? Schreuder op het schildpad?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2023 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 11:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke inhaalrace? Schreuder op het schildpad?
Hahaha maakt me geen moer uit met wie als we maar kampioen worden, het mag zelfs onder Schreuder
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2023 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 12:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha maakt me geen moer uit met wie als we maar kampioen worden, het mag zelfs onder Schreuder
Van het rechterrijtje als het zo door gaat ja
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2023 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 12:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van het rechterrijtje als het zo door gaat ja
Hahaha niet overdrijven Brabo
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2023 - 14:16   quote  deeplink  
Na vandaag nummer 5. Zijn goed op weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (14 januari 2023 - 21.00u)

0.0113670