|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Ajax (zondag 22 januari 2023, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 22 januari 2023, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op zich staande wedstrijd. Ben bang voor een grote rol van onze Turkse vrind ( en dan bedoel ik niet Koczu) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niets op aan te merken natuuuuuuurlij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat iedereen normaal kan doen en het niet gestaakt word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ? zijn daar aanleidingen/aanwijzingen voor dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Te veel ,en het zou zo ontiegelijk dom zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat heb ik dan gemist. Idioterie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Social media is echt een gierput |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zit gelukkig dan maar alleen op dit forum. De rest boeit me niet, tv ook nauwelijks, buiten Netflix Disney etc |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie dat nu ook, dat je bsng bent voor een deceptie zondag Ik vindt dat wij teveel in de favorieten rol gaan, ik hoop niet da Feyenoord denkt dit doen we even. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan het zien......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij zijn Feyenoord en dus niet bang.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2023 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:Hebben jullie dat nu ook, dat je bsng bent voor een deceptie zondag Ik vindt dat wij teveel in de favorieten rol gaan, ik hoop niet da Feyenoord denkt dit doen we even. Een deceptie hangt altijd in de lucht bij ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet generaliseren, bij jou.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Prima. Correctie: Op mij na denkt iedereen dat 't allemaal goed blijft gaan :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
drop en drover, 2-0 krijg al hartkloppingen bij de gedachte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door har -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De selectie van Feyenoord wordt zaterdagochtend gesteund door honderden supporters. De Rotterdammers spelen morgen de belangrijke wedstrijd tegen Ajax in de competitie. De ploeg van trainer Arne Slot traint om 11:00 uur en zal uitgebreid aangemoedigd worden.
Het is zo druk op Varkenoord dat de beveiliging geen tijd heeft om supporters te controleren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo veel rook je ziet niks d:+) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen de hoop in hou ik het op een 1-1. Ondanks of dankzij de mediageile overdreven veren in reet voor Feyenoord en dito chaos en destructiebeeld over 020. Ligt nl. wel iets genuanceerder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat niet meer om voetbal. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote: Nee afgoderij, helaas. Mensen helemaal bezeten zijn zichzelf niet meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Kökcü, Szymański; Jahanbakhsh, Danilo, Paixão.
Vermoedelijke opstelling Ajaks: Rulli; Sánchez, Álvarez, Timber, Bassey; Taylor, Klaassen, Chalet, Conceição, Brobbey, Tadic. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekkeer bakkie pyro hoor en zal nog wel niet op zijn nu :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vet hè, zo geef je hetbteam wel een boost hoor voor morgen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En bij puntverlies ongebaande frustratie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Overdreven stoerdoenerij rond randzaken, die hersenloze afdeling mag van mij wel eens afgeserveerd worden. Rond Feyenoord- Ajax komt de idioterie tot het toppunt, en dan hebben we nu het Berghuis verhaal als brandversneller Die netten en fortificaties rond het stadion is een symptoom van het probleem. Brandstichten,hatelijke teksten kliederen en bedreigen, noem t maar op. Het is gewoon gênant dat zo'n klein groepje zoveel afbreuk aan de goodwill doet. Optyfen met die gasten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pedersen scoort uit een omhaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matchday!
Ik ben benieuwd. Vind de sfeer over het algemeen iets te dit gaan we winnen. Als je kijkt naar de laatste wedstrijden van hunnie wat betreft kansenverhouding is het, op Twente thuis na, vreemd dat ze niet wonnen.
Maar we gaan winnen! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kein gelul, Fußball spielen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De nadruk word te veel op negativiteiten rondom de wedstrijd gelegd . Het lijkt zelfs bewust gedaa te worden in de hoop dat t mis gaat. Ik hoorde vrijdag van Gangelen over de wedstrijd praten dat als de scheids tot 2x toe de wedstrijd stil word gelegd de punten mee gaan naar 020. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd als je naar tv Rijmiond kijkt, het ging 65% over de rellen en wat er kan gebeuren Ze kicken er op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Goedemorgen Kameraden, de dag van de wedstijd aller wedstrijden is begonnen. Zo dadelijk ff naar Zuid om onze gasten te zien arriveren en dan weer snel terug voor de wedstrijd... Gaat goed worden vandaag. Had net voor de storing hier al een bericht geplaatst maar die is verdwenen, maar ik ga van 3-0 uit, Danillo, Alizera en Kokcu. Sfeer zal buitenaards zijn, maar omdat wij vanaf 1e minuut ze bij de strot pakken zal het niet escaleren. Vandaag gaat weer aantonen dat we écht op weg zijn naar de titel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 10:18 schreef Bowie het volgende:Goedemorgen Kameraden, de dag van de wedstijd aller wedstrijden is begonnen. Zo dadelijk ff naar Zuid om onze gasten te zien arriveren en dan weer snel terug voor de wedstrijd... Gaat goed worden vandaag. Had net voor de storing hier al een bericht geplaatst maar die is verdwenen, maar ik ga van 3-0 uit, Danillo, Alizera en Kokcu. Sfeer zal buitenaards zijn, maar omdat wij vanaf 1e minuut ze bij de strot pakken zal het niet escaleren. Vandaag gaat weer aantonen dat we écht op weg zijn naar de titel. Das wel een must inderdaad er gelijk boven opzitten.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zal het wel een zaadpot worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt hè, heb ook al een aantal jaren het idee gehad achteraf dat we ze hadden moeten pakken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat heeft Kaag hier mee te maken geile? |
|
|
|