|
|
piet de paler
|
|
|
Zo ik zit al aan de koffie in Rotterdam. Ben best wel opgefokt........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo is t idd altijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2023 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:Hebben jullie dat nu ook, dat je bsng bent voor een deceptie zondag Ik vindt dat wij teveel in de favorieten rol gaan, ik hoop niet da Feyenoord denkt dit doen we even. Eerlijk gezegd vind ik het onzin om ons als favoriet te zien. Dat is puur gebasseerd op de stand. Zij spelen momenteel niet best, maar dit is een bijzondere wedstrijd. Dan staan zij er wel en als dat zo is maken zij juist het meest kans op de winst. Doemscenario is dat ze dan alle schroom en frustratie van zich afspelen en helemaal ontketend raken. Daarentegen is het wel lekker dat men ons favoriet vindt en dat ze het in amsterblèh op de voorhand in de broek doen. Ze schijten bagger op het moment. Om positief deze dag in te gaan zeg ik 3- 0 waarbij ik erg benieuwd ben naar Alireeza Jahanbakshs. Mijn voorgevoel zegt nl dat hij vandaag fantastisch gaat zijn... (fingers crossed). Zin in de wedstrijd. Veel plezier luitjes! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Proest, de fepperT. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Spuitwagens van de Duitse politie aanwezig bij de Kuip? Wat een onzin allemaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is zaad, voor Kaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de charme van deze wedstrijd al jaren volledig weg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Realistisch gezien is de kans dat 020 wint groter dan andersom. 020 heeft veel problemen dit seizoen tegen ploegen die de bus parkeren. Dat gaan wij niet doen. Ik verwacht dat we het onderspit gaan delven in de omschakeling. Ik hoop het natuurlijk niet en zie ook wel kansen voor Feijenoord, maar we hebben het vaker meegemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De bovenop knallen. Dat moet je altijd. T is gewoon een wedstrijd. Thuis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dominant spelen maar niet in het mes lopen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelukkig hebben de kanonnen van die moffen deze keer alleen water. Zonder dollen vorige week of 2 weken terug zag ik deze wagens ook al op het nieuws. Wegens onderhoud van hun eigen materieel kwamen ze er tijdelijk tekort of zoiets |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is de opstelling al bekend? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik lees hem net. Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Kökçü, Szymanski; Jahanbakhsh, Danilo, Paixao
Oh, je plaatst hem.ook net haha. Die van jou is mooier lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kantelpunt van dit seizoen. Vraag is, welke kant op... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begint echt te kriebelen nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Totaal geen trek in. Kan eigenlijk alleen maar mis. Zowel spel als publiek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Pedersen en Ali op rechts Hopen op een Wonder daar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hou je ons op de hoogte van Twente tegen Utrecht? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De hond even wegduwen dan, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sorry. Ik ben een ramptoerist |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hopelijk om 16.30u een keer trots op én Feyenoord en de volledige aanhang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je mag altijd hopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij een overwinning lukt dat wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verwachten is iets anders, ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 100% dat er sowieso ellende is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb door de jaren heen altijd het idee dat we onszelf teveel druk opleggen voor de klassiekers, en dat dat ons mede meestal de kop kost, tov wedstrijden tegen pisvee stuk relaxter er naar toe, en winnen we haast altijd in de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 13:47 schreef bijft007 het volgende:Heb door de jaren heen altijd het idee dat we onszelf teveel druk opleggen voor de klassiekers, en dat dat ons mede meestal de kop kost, tov wedstrijden tegen pisvee stuk relaxter er naar toe, en winnen we haast altijd in de kuip Is t ook. En we maken ze daarmee veel te groot |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi zo kennen we je weer. Klaar voor een midaggje zelfkastijding :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog 37 minuten tot de wedstrijd gestaakt wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax: KOMEN WIJ NOG UIT ROTTERDAM??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet weer patroon van half slaperige start en 2e heft na 20 minuten uitgebluste spelers wisselen, los zand spel en dus onder druk komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zet de filmpjes maar klaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een gejank in de voorbeschouwing |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja Kwakman, Perez zo negatief |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Is de kuip als bestormd door hondsdolle supporters? Als ik de media mag geloven breekt WW3 uit vanuit de kuip vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terras hier zit vol met neuzen |
|
|
|