|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja misschien een paar basisplaatsen op rij nodig? In 021
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij Feyenoord waren er direct na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen FC Emmen zorgen over Neraysho Kasanwirjo. De verdediger van de Rotterdammers ging naar de grond. Via sociale media laat Feyenoord weten dat alles goed gaat met de verdediger.
"Het gaat goed met hem. Hij is gewoon bij bewustzijn," vertelt Arne Slot in gesprek met ESPN. "Dat is hij ook de hele tijd geweest, overigens, maar de dokter en de medische staf waren er heel snel bij om hem in de zijligging te leggen. Dat schijnt dan nodig te zijn om adem te kunnen halen. In de kleedkamer zag ik alweer een glimlach op zijn gezicht.''
In eerste instantie maakte Slot zich zorgen om Kasanwirjo. ''De schrik zat er wel even in, omdat je helaas te vaak dit soort beelden ziet met een verschrikkelijke afloop. Als je dan ziet dat mensen om hem heen gaan staan, schrik je wel even. Toen ik erbij kwam, hoorde ik dat hij bij bewustzijn was en zag ik dat zijn ogen open waren. Dat gaf een geruststellend gevoel."
Duimpje omhaag, top hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat ons niet zo schrikken joh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was raar idd, direct na fluitsignaal bleef ie maar liggen. Daarop iedereen om hem heen. Applaus vanuit uitvak ter bemoediging was indrukwekkend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie deze man alleen maar feesten op twitter en legt alles vast op camera. Grappig om te zien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2023 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zie deze man alleen maar feesten op twitter en legt alles vast op camera. Grappig om te zien In een half jaar van degradatiezorgen in het noorden, naar een kampioensfest op Zuid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt weer niet mee. Lijkt ook gewoon een beetje een doorsnee voetballer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja alsof hij er geen moeite voor wil doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, onbegrijpelijke aankoop.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slot gaf het na de wedstrijd ook al aan. Hij zit (nog) niet op het niveau dat Feyenoord nastreeft. Een vertrek, al dan niet tijdelijk, is waarschijnlijk denk ik. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Verkopen. Gaat hem nooit worden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben gem nog niet veel mogen zien, maar wanneer hij de kans hiertoe had, blies hij mij in elk geval niet omver helaas... Laat maar gaan, maar wel eerst een vervanger halen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
AEK Athene komt uit bij Kasanwirjo 14 minuten geleden 45 reacties FeyenoordTM Het Griekse AEK Athene ziet het zitten in Feyenoord-verdediger Neraysho Kasanwirjo. De 21-jarige verdediger maakte afgelopen januari de overstap van FC Groningen naar Feyenoord, maar trekt mogelijk al deze zomer de deur achter zich dicht in Rotterdam.
Arne Slot liet zich na afloop van de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen niet al te positief uit over Kasanwirjo. Na afloop van het gewonnen duel tegen PEC Zwolle was de oefenmeester duidelijk over de door hem zelf gewenste winterversterking: "Neraysho moet nog stappen zetten om bij het niveau te komen dat wij nastreven."
De kampioen van Griekenland is momenteel op trainingskamp in Nederland, waardoor er nu korte lijntjes zijn tussen de club die hem graag wil inlijven en de entourage van de speler. Officiële clubtoenadering bleef vooralsnog uit, maar wordt niet uitgesloten. Na de woorden van Slot is het duidelijk dat Kasanwirjo beschikbaar gesteld wordt voor een (tijdelijke) transfer.
Kasanwirjo staat met een ingeschatte marktwaarde van 2.500.000 tot medio 2027 onder contract bij Feyenoord. De club haalde hem afgelopen januari voor 1.5 miljoen euro op in Groningen. De verdediger kwam in vijf officiële duels in actie voor de club |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
strik erom en 2,5milj pakken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In dat geval Arne, het waren 5 geweldige wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom überhaupt gehaald dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gauw rond maken met die Grieken aub |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verkopen inderdaad. Lijkt me het beste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oer-stomme uitspraken Hoe verdamp je een goede transfersom, deel 2. Je moet in de transferweken gewoon je mond houden als staf en directie. Alle scouts zijn fulltime alles aan het afstropen naar buitenkansjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juli 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nogmaals, zaakwaarnemers weten dit ook allemaal al en die hebben de informatie allang in hun netwerk gepompt. Anders zijn ze knip voor hun neus waard. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond hem vandaag nog best redelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yup..hopelijk houd ie die stijgende lijn vast.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niets minder dan Pedersen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal nog wel verdwijnen, tenzij Pedersen gaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: liefst verdwijnen ze allebei |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onbegrijpelijk dat deze lang mag blijven meetrainen. Hij gaat nooit ons niveau aantikken dus ophouden met verhuren maar verkopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien kijkt er nog iemand mee links of rechts en kan er wat mee Leuv. Kan altijd nog in de gehaktmolen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit gaat te lang duren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Liever gisteren dan vandaag weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had ook wel wat moeite mogen doen bij die tegengoal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zat ik ook naar te kijken maar dan moest hij wel een slidding maken waar hij voor 100% met volle vvaart op de doelpaal had gekomen. Maar er zijn er bij die het geprobeerd hadden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zat ik ook naar te kijken maar dan moest hij wel een slidding maken waar hij voor 100% met volle vvaart op de doelpaal had gekomen. Maar er zijn er bij die het geprobeerd hadden. Dat maakt helaas het verschil tussen de echte en dit soort bagger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Daarom. Waardeloze speler zonder inzet. Jammer dat dat type speler überhaupt t betaalde voetbal haalt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk