|
|
CobusIII
|
|
|
voorlopig dit seizoen houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
haalde daar toch een corner uit. Een resultaat dat we nog niet eerder hebben gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij zat blijkbaar nog steeds op onze bank,, en nog sterker hij moet nog steeds noodgedwongen invallen😲😔 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik denk dat ze hem erbij houden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze hebben volgens mij geen keus. Uit verhuurd. Bullaude wordt ook nog n soap. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is voor nu verstandig. Ik snap de sentimenten hier op het forum. Maar de jongen is 22 en ik heb hem goed in zien vallen de laatste tijd. Hij heeft best wel veel potentie. is erg snel, redelijk goed aan de bal, maar af en toe wat kortsluiting. Dat laatste lijkt minder te worden. Hij kan back spelen en centraal. met de blessuregevoelige Nieuwkoop en het mogelijke vertrek van Luts kan je hem er in ieder geval voor de breedte er voorlopig ff bij houden. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
of je laat Read meer minuten maken, maar ik zou hem er ook bij houden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind het een verschrikking. Maar je kan ook niet zomaar alles weg doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De nieuwe man voor de vrije trappen en pingels. De netten kom net op tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou eerlijk ik vond het niet zo'n slecht genomen vrije trap. Die van Vuuren ging bijna gestrekt bij het wegkoppen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij sputtert echt altijd tegen he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja dat zegt iedereen dus daar zal een kern van waarheid in zitten. Als vroeger de politie kwam dan liep iedereen dezelfde richting op en ik precies het tegenovergestelde 😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteren zijn eerste basisplaats bij Rangers en de supporters op X zijn helemaal lyrisch/wild over zijn prestatie.
Mooi, aftikken en neem 'm maar over. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Helemaal geen slechte speler. beetje onvolwassen, maar dat ging ook al de goede kant op. Laat daar maar lekker meters maken en intussen contract verlengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2024 - 10:58 schreef MMM het volgende:Gisteren zijn eerste basisplaats bij Rangers en de supporters op X zijn helemaal lyrisch/wild over zijn prestatie. Mooi, aftikken en neem 'm maar over. Haha inderdaad |
|
|
|