|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hele voorhoede niet. Kudus niet, Chico nog geen bal gehad volgens mij |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Laatste keer dat Tadic iets heeft laten zien was vorig seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus. Hoe opzichtig kun je voor Feyenoord fluiten zeg. Dit is toch niet normaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gevaarlijkste man van Ajax. Dit hele seizoen al. Wat zegt dat dan over de rest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De volkomen terechte en logische achterstand.
Kan er niks meer van maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fucking naïeve kut tering Berghuis!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Duurde vrij lang. Nu doordrukken en hopen dat ze schreuder eruit drukken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze hebben nog geen enkele kans gehad toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sanchez moet gewoon echt oprotten. Wat een dramatische tyfusback |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: De eerste de beste, daar voor niets |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Yup. En nog een mooie ook. Dit gaat zo fout. Enige winst die wij hier uit halen is dat het vertrek van Schreuder hiermee echt zo goed als zeker wordt. De supporters zullen zich gaan verzamelen bij de ArenA als dit een nederlaag wordt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar hebben Ajax wel al vrijwel de hele wedstrijd onder druk. Spelen met zoveel meer energie
Dan sta je gewoon terecht voor.
Ajax verdiend niets, helemaal niets |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Berghuis... Sanchez... Maar wat doet die keeper dan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dit lag gewoon volledig aan de laconieke teringbal van Bergmongool |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer een topwedstrijd die verloren gaat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik heb het niet over de goal, wel over dat mongolen schot van hem erna en de rest wat hij doet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Serieus?? Hahahaha jij bent echt niet serieus te nemen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:12 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb het niet over de goal, wel over dat mongolen schot van hem erna en de rest wat hij doet Ok, mijn fout! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kun je Alvarez geel geven terwijl er helemaal niet gefloten is man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Neem nog een lijntje jongen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Conceicao, Kudus, Tadic hebben nog geen kut laten zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat hij al 40 minuten reageert op het publiek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geel voor een schwalbe dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahahha dit meen je ook serieus.
Je hebt jezelf nog nooit belachelijker gemaakt dan dit.
Hoe erg kan je zoeken naar een punt om je punt te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tadic is soms nog aanspeelbaar.
Waarom speelt doe kut Kudus uberhaupt ineens... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Conceicao heb nog geen normale bal gekregen! Kudus is sowieso kut! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] Hahahha dit meen je ook serieus. Je hebt jezelf nog nooit belachelijker gemaakt dan dit. Hoe erg kan je zoeken naar een punt om je punt te maken. Hij werkt met komma's. Daardoor komt er daarna altijd nog meer onzin ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER ROT OP, SCHREUDER SCHREUDER SCHREUDER ROT OP!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik snap zoveel keuzes vandaag gewoon weer niet. Dat meen ik echt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kudus, degene die het liefst weg wil en nu aan werkweigering doet. Zet dan Brobbey of Lucca erin! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Bassey, mijn god
Maar realiseer je even dat we hier Tagliafico hadden die op de bank zat en Blind volgens iedereen, inclusief mezelf tekort kwam hè. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Kudus, degene die het liefst weg wil en nu aan werkweigering doet. Zet dan Brobbey of Lucca erin! De inzet van Brobbey is ook echt de schuld van Schreuder hoe die met hem is omgegaan hoor |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] Hahahha dit meen je ook serieus. Je hebt jezelf nog nooit belachelijker gemaakt dan dit. Hoe erg kan je zoeken naar een punt om je punt te maken. Kijk hem lekker na zou ik zeggen ;) half hoge bal en rulli mist hem volledig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sanchez en Bassey, je bent, tenminste ik, gewoon bang als ze aan de bal zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Chico eruit, die heeft gewoon veel te veel spanning op de benen staan |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jezus man. Die had er best in gemogen. Buitenspel of niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga jij nou maar aan je winterslaap, echt hoor. Een mongool heeft meer IQ dan jou |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zelfs al was het geen buitenspel dan is de bal van Kudus gewoon KUT!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Let nu maar op in de rust pik.. mits er een herhaling komt.. als ik fout zit en zie het goed in de rust zou ik het eerlijk zeggen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Kan Bassie meteen mee? Of nu toch echt Adriaantje er bij kopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al 4x op YouTube gezien, niks fout. Oprotten man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat een drama die 2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is gewoon een overtreding kut Turk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:16 schreef Loetje het volgende:Die Bassey, mijn god Maar realiseer je even dat we hier Tagliafico hadden die op de bank zat en Blind volgens iedereen, inclusief mezelf tekort kwam hè. Of we hadden ook gewoon blind kunnen hebben bij een normale trainer |
|
|
|