|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Echt gozer, soms vraag ik me echt af of je geen laag iq hebt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klaassen speelt als een bejaarde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die was in de opbouw nog altijd beter |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Zie hem niet op youtube |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Kudus gewoon één keer, één fucking keer omhoog kijkt hè. Dat doet hij gewoon nooit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey voor Taylor brengen. Kudus een linie terug Klaassen een linie terug. En Bergwijn voor concencao brengen.
Wijndal voor sanchez brengen. Bassey naast Alvarez en timber op de flank. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Had je iets anders verwacht van Turkse trek lul? Totaal niet geschikt om top voetbal te fluiten. Ajax staat overigens gewoon terecht achter, maar die kolere Turk maakt er weer eens een potje van. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:22 schreef remco k het volgende:Brobbey voor Taylor brengen. Kudus een linie terug Klaassen een linie terug. En Bergwijn voor concencao brengen. Wijndal voor sanchez brengen. Bassey naast Alvarez en timber op de flank. Volledig mee eens al zal hij zoveel wijzigingen niet door voeren hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad, passeerde geniaal en dan is het weer drama |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:23 schreef pth het volgende:[..] Had je iets anders verwacht van Turkse trek lul? Totaal niet geschikt om top voetbal te fluiten. Ajax staat overigens gewoon terecht achter, maar die kolere Turk maakt er weer eens een potje van. Inderdaad, ik zit me kapot te ergeren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:22 schreef remco k het volgende:Brobbey voor Taylor brengen. Kudus een linie terug Klaassen een linie terug. En Bergwijn voor concencao brengen. Wijndal voor sanchez brengen. Bassey naast Alvarez en timber op de flank. Hele elftal wisselen gap? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heeft gewoon never nooit oog voor medespelers. Hij ziet het gewoonweg niet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Spijt me zeer hoe Blind bij Ajax is verdwenen, maar die kan er verdedigend ook echt geen ene malle moer van. Het is 22 juli en Ajax heeft nog geen 2-3 nieuwe verdedigers gehaald. Wat een amateur bende. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ok nagekeken, mooi doelpunt.. leek voor mij in eerste instantie lager en houdbaar maar zit ernaast
Rest helemaal met jullie eens mbt Sanchez en bassey etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het was inderdaad geen fout. Plus hij ziet hem ook pas laat door Alvarez volgens mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snap de wissel, maar het is wel weer de makkelijkste wissel voor Schreuder hè. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer Conceicao, ongelooflijke ruktrainer hebben we! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nu gaat er dus weer een linksbuiten rechts spelen.. nahja |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En Kudus gewoon laten staan, wat een vernuft die pratende penis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door pth -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee eigenlijk niet want ik blijf zeggen dat het niet door de spelers komt maar door de trainer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Nee eigenlijk niet want ik blijf zeggen dat het niet door de spelers komt maar door de trainer. Dat is zeker, maar toch kan iedereen gewisseld worden op dit moment door de omstandigheden die de trainer heten
Alsof niemand meer kan voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De wissel is terecht, maar het is een makkelijk slachtoffer.
Maak dan ook een statement naar de rest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Door deze camera kun je wel echt zien hoe slecht Sanchez en Bassey zijn hè. In alles |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Het is om te janken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fijn. Bergwijn lijkt iig positieve energie te brengen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zoals je kan lezen, wordt ik er ook helemaal positief van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
SHIT, 2-4. Eigen goal Bergwijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als dit hands is, is het 2x geel denk ik en een penalty |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat zijn Ajax en F'noord beiden zwak eigenlijk zeg. Het is niet om aan te zien |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
In het begin werden er grapjes gemaakt over Bassie en Adriaan.. maar het is echt een parodie erop jemig zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van achter was toch altijd rood? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En die Kudus blijft maar staan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:In het begin werden er grapjes gemaakt over Bassie en Adriaan.. maar het is echt een parodie erop jemig zeg Alleen zijn die 2 helden en dit een nono |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Twente voor.
WIJ STAAN 5E!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja ...................... normaal wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wissel berghuis aub joh. Die is teveel onder de indruk en heeft nog geen bal geraakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alvarez overigens wel gewoon heel goed. Ik denk de enige. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Stonden we maar op 8, dan was het misschien duidelijk voor iedereen binnen Ajax dat Schreuder eruit moet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die commentator heeft ook wel een duidelijke voorkeur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2023 - 15:54 schreef Jaccio het volgende:[..] Stonden we maar op 8, dan was het misschien duidelijk voor iedereen binnen Ajax dat Schreuder eruit moet Staan we momenteel ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kan Taylor gewisseld worden, Tjonge jonge |
|
|
|