|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - NEC (woensdag 25 januari 2023, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 25 januari 2023, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Edwin van de Graaf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Winnen en geen schade oplopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En niet onderschatten ..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien ook een moment om weer met Gimenez te starten. En dan weer met Danilo tegen Twente. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Slot het druk zetten door Danilo beter bezorgd vindt dan door Gimenez, kan dat een doorslaggevend argument zijn. Vooral ook als Gimenez zijn stempel nog niet structureel kan drukken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Druk zetten is leuk om zelf bepalend aanvallend voetbal te spelen. We slaan een beetje door in het alleen maar ontregelen van.Beetje antivoetbal. Eigenlijk heel verdedigend over het hele veld, in plaats van aanvallend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
3-0 . 3 punten en dan het vizier op de directe concurrentie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer n kans om toe te slaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Graag die jankmuil vol in beeld terwijl de ene na de andere goal om z'n oren vliegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, hij moet gewoon normaal doen. Dat is nog wel n dingetje bij hem, als voetballer is hij wel enorm gegroeid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou m dan wel wisselen als de stand er naar is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is ook nog wel een dingetje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Best een lastig potje vanavond vrees ik. NEC is best een taaie tegenstander, ook pas 3 keer verloren dit seizoen.
Na vanavond hopelijk 4 keer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Woensdag 21:00 is toch geen tijd meer eigenlijk. Als de wedstrijd gedaan is tegen 23:00 en met de trein terug ga, strand ik ergens in Aachen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, maar zo heb je altijd wel wat. 19:00 moeten mensen weer eerder weg van werk om op tijd te kunnen zijn en zit je vol in de spits. Bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat dus, ik zit er ook aan te denken om geen sk meer te nemen volgens seizoen. De meest bizarre tijden en dagen. Ik mis dan een hoop wedstrijden. Kost me een hoop verlofuren en die kom ik al tekort met drie keer per jaar op vakantie. Toch jammer na bijna 35 jaar sk te hebben gehad, maar ik twijfel nog heb altijd geroepen dat ik een sk voor het leven heb. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:Nee, maar zo heb je altijd wel wat. 19:00 moeten mensen weer eerder weg van werk om op tijd te kunnen zijn en zit je vol in de spits. Bijvoorbeeld. Klopt natuurlijk, waar zijn de tijden dat je eigenlijk gewoon wist dat je zondag 14:30 binnen moest zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jup. Of de Kameraadjeswedstrijden zondag om 1630. Echt kansloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hallo zonnenschijntjes...vanavond lekker naar de kuip, kou, maar een warm Feyenoord hart |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Lijkt mij ook. Ik zeg een nulletje of 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 10:41 schreef VVout het volgende:Woensdag 21:00 is toch geen tijd meer eigenlijk. Als de wedstrijd gedaan is tegen 23:00 en met de trein terug ga, strand ik ergens in Aachen. Kut tijd inderdaad. Over 2 weken weer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pfff, zoals Feyenoord nu speelt is bijna geen tegenstander een walkover. Het huidige speltype vreet ook nog eens energie. Standaard veel wissels na 60-70 minuten. Slot laat wellicht spelen naar de mogelijkheden van deze selectie. Ik hou het op 2-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 12:54 schreef FR-Henk het volgende:Pfff, zoals Feyenoord nu speelt is bijna geen tegenstander een walkover. Het huidige speltype vreet ook nog eens energie. Standaard veel wissels na 60-70 minuten. Slot laat wellicht spelen naar de mogelijkheden van deze selectie. Ik hou het op 2-1. Eigenlijk denk ik dit precies andersom. Zoals we nu spelen zouden we juist snel op voorsprong moeten komen en dit uitbouwen en vervolgens gas terug kunnen nemen, maar we scoren niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 13:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Eigenlijk denk ik dit precies andersom. Zoals we nu spelen zouden we juist snel op voorsprong moeten komen en dit uitbouwen en vervolgens gas terug kunnen nemen, maar we scoren niet. Mogelijk doel je op volgende: eerste 10 minuten lijken meer structureel op een overrompelingsaanpak, komen ook kansen uit voort. Daarna echter trekken verhoudingen meer in balans op het veld. Tegenstander stelt zich meer in, energie Feyenoord weer meer in doseerstand. Aanral echte kansen gering, schoten buiten 16m is meer een wapen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Voordeel is dat de ploeg gewend is aan een midweekse speelronde. Je zag gister goed bij bv Sparta dat die dit niet gewend zijn en na 60-70 minuten het niet meer konden belopen.
Ik verwacht zelf dat NEC de eerste helft tegenstand biedt, maar naarmate de wedstrijd vordert wij veel fitter zijn en aan het langste eind trekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop weer eens op Giménez in de basis. Maar zal wel niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik betwijfel het ook. Al zou 't vanavond best logisch zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toch basis! Hopelijk wat goaltjes voor hem.
Jammer voor Santi dat Dilrosun dan weer in de basis staat. Niet dat Ali veel goede voorzetten geeft maar die kans is wel groter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 19:44 schreef MMM het volgende:[..] Toch basis! Hopelijk wat goaltjes voor hem. Jammer voor Santi dat Dilrosun dan weer in de basis staat. Niet dat Ali veel goede voorzetten geeft maar die kans is wel groter. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen een dreun uitdelen aan minimaal 2 concurrenten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmm die etter heeft de toss gewonnen dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson