|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die laatste had wel een aantal goede versnellingen (met en zonder bal). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar wel functioneel, zojuist ook, anders krijg je gewoon n serieuze kans tegen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Pedersen speelt trouwens ook een prima helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja eens En hij zit overal tussen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Je merkt nu het spel zich vooral op de helft van de tegenstander afspeelt in de kleine ruimte hij een stukje techniek,balbehandeling en rust mist.
Vind het daarom prima om die 10Mil niet af te tikken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:01 schreef DMD het volgende:[..] Je merkt nu het spel zich vooral op de helft van de tegenstander afspeelt in de kleine ruimte hij een stukje techniek,balbehandeling en rust mist. Vind het daarom prima om die 10Mil niet af te tikken. Tis momenteel vooral net dat beetje rust m.i. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:01 schreef DMD het volgende:[..] Je merkt nu het spel zich vooral op de helft van de tegenstander afspeelt in de kleine ruimte hij een stukje techniek,balbehandeling en rust mist. Vind het daarom prima om die 10Mil niet af te tikken. fysiek ook te licht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mijn fout.. ik dacht andersom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ok je hebt een punt :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spits als spits gebruikt. Nu nog scoren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geef Bijlow ff een borrel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerlijke corners voor een kopsterke spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind wel dat dit een wedstrijd is dat je spits moet scoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Timber ook zn half uurtje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan moet je niet dit soort corners nemen. En een eigen verdiende strafschop laten nemen etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan moet je niet dit soort corners nemen. En een zijn eigen verdiende strafschop laten nemen etc Geen idee hoe. Maar zo lang tegen tien man moet een spits een goal Maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nec staat net 10 door spits ,en 2 - 0 dankzij spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat is prima. Maar een goal hoort er nog bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T niveau zakt gelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe gaan we Kasanwinogwat afkorten eigenlijk? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met 2-0 tegen 10 man ga je er normaal gesproken nog eens lekker voor zitten. T wekt wel verwachtingen idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:29 schreef tomson het volgende:Met 2-0 tegen 10 man ga je er normaal gesproken nog eens lekker voor zitten. T wekt wel verwachtingen idd. En dat valt de hele tweede helft eigenlijk best tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik bedoel nec heeft weinig te vertellen maar echt veel creƫren doen we ook niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kassa.. voorlopig ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laat je spits nou eens een hele wedstrijd staan als het kan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen wissel voor Kokcu dus. wat een vertrouwen heeft die Slot toch he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had een doelpunt verdiend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Cilessen houdt er inmiddels al wel 2/3 goed uit helaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mee eens. Is daar vast niet blij mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Slot is bang dat hij scoort schijnbaar, Danilo had rust nodig zei hij voor de wedstrijd. En dan dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Publiek ondertussen dichtgevroren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk het ook niet ,maar hij zal het er mee moeten doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:37 schreef van geil het volgende:[..] Slot is bang dat hij scoort schijnbaar, Danilo had rust nodig zei hij voor de wedstrijd. En dan dit. Tis ook heel irritant voor een spits dat je maar een uur heb je te bewijzen. Want ik garandeer je dat wie er ook speelt, dat dat constant in je hoofd zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doelsaldo is wel treurig. Nooit echt ff lekker eraan werken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een machteloze tegenstander laten spartelen zonder eens lekker uit te pakken. Gebeurt te vaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis ook heel irritant voor een spits dat je maar een uur heb je te bewijzen. Want ik garandeer je dat wie er ook speelt, dat dat constant in je hoofd zit. Daar wordt geen voetballer beter van, en zeker niet als spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch jammer. Maar t resultaat telt |
|
|
|