|
|
bijft007
|
|
|
Plus 9 vd 10 keer wordt psv thuis winnend afgesloten, ligt ons wel psv, dus ga er vanuit dat t nu weer zo is:) als zelfs n ploeg punten afsnoept in eige kuipie wat je juist vaak ligt zou ik wel enorm teleurgesteld zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal redelijk zure voorspellingen Ik denk Buillade en Paxao pakken voor goed hun kans. Prachtig doelpunt van Jimenes, en van Wiefer Blundertje Geert 2-1 jankert Simons over de boarding heen 3-1 Dilrosun
En op het forum gaat er gezegd worden het had 5-1 moeten worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gimenez dan......als de stand maar 3-1 wordt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2023 - 13:15 schreef piet de paler het volgende:Allemaal redelijk zure voorspellingen Ik denk Buillade en Paxao pakken voor goed hun kans. Prachtig doelpunt van Jimenes, en van Wiefer Blundertje Geert 2-1 jankert Simons over de boarding heen 3-1 Dilrosun En op het forum gaat er gezegd worden het had 5-1 moeten worden Zure voorspellingen? Goede bril op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sportief opgevat :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze vind ik oprecht leuk, humor. Prima post Henk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Natuurlijk wat goed te maken, maar nu nog ff citroenen toch 🤡 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Uiteraard. T is hier nooit persoonlijk 👌 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier idem. Beetje humor moet kunnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb er zin an ....................... Ik denk dat Simons vliegles gaat krijgen van Hancko |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slot verklapte de opstelling |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijkt wel of er ergrns een voodoo dokter met de Feyenoord selectie bezig is. Het gaat nu wel heel erg hard |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Tsja, was ik net weer een beetje fan van hem aan het worden, nu opnieuw gedonder. Fantastische doelman, maar van glas. Dit is een klap. Dan alle vertrouwen maar op Wellenreuter, keepte wel aardig de 1e helft tegen Vitesse onlangs. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Stempeltje die hij de rest van zijn carrière moet dragen? Wat heeft hij dan Been er af of slechts corona of zo? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2023 - 19:18 schreef Arie.Klooster het volgende:Stempeltje die hij de rest van zijn carrière moet dragen? Wat heeft hij dan Been er af of slechts corona of zo? Polsbreuk |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
duurt een maand of 2/3 ongeveer, seizoen is dan ook bijna afgelopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ gelijk.
De Kuip moet toch in vuur en vlam staan morgen. Bij winst sla je een gaatje met de nummer 2 en PSV. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is ongeveer hoeveel schoten we per wedstrijd op doel tegen krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow pakt veel voordat t überhaupt n kans kan worden. Hopen dat de vervanger t goed invult, dat is best lastig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hartman ook geblesseerd ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziek.
Verdomme zeg. Alles zit tegen momenteel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow, Trauner, Szymanski en Hartman. 4 basisspelers.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie kansen voor hun vervangers ....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is echt wederom een enorme verzwakking. Ik vrees. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man man het hele elftal pleurt uit elkaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja Leon, meer dan bizar. Maar juist op dit soort momenten toont de club altijd zijn ballen. Bovendien is Lopez ook geen koekenbakker. Daarom blijf ik van mening 4-1, afgetekend. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hancko op links, en Rasmussen op de Jong is ook nog een optie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Lopez; Wieffer, Kökcü, Timber; Dilrosun, Gimenez, Paixao
Twee zwakke backs, Dilrosun.. Wellenreuther afwachten. Poeh dit word een pittig potje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kokcu ook nog in de problemen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kokcu hamstring.. Oh oh hopelijk fit genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 13:00 schreef Bowie het volgende:Ja Leon, meer dan bizar. Maar juist op dit soort momenten toont de club altijd zijn ballen. Bovendien is Lopez ook geen koekenbakker. Daarom blijf ik van mening 4-1, afgetekend. Lopez kan er geen kut van hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We missen een half basiselftal |
|
|
|