|
|
Stylzz
|
|
|
Lange hoge ballen verliezen er alles |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We staan er uiteindelijk weer niet in een topwedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
lang leve dilrosun.. pfffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heel goed, Wieffer ook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is echt slecht vandaag zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: gewoon standaard spel van timber, is nog nooit goed geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paixao is de aller minste |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
tsja de vleugels zijn elke week niks al 20 wedstrijden lang en we hadden blijkbaar geen aankopen nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tering wissel Kökcü oom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is toch niet normaal joh zo'n kut corner |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dan is dit weer geen kaart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu wel voor duwen fluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diep bedroevende vleugels. Kökcü maakt t verschil. De verkeerde kant op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige vertoning.
Vleugels bizar, die slaapkop Timber weer compleet nutteloos. Lopez belachelijk |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dit dus. Precies een zelfde soort duw. Als iemand het nog snapt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Matig niveau. Maar deze mag je nooit verliezen, bijna op elke positie zijn we beter. Timber , ik erger me kapot aan m, steeds opendraaien en naar voren lopen, vrijwel iedere keer met balverlies. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We spelen sinds de winterstop gewoon slecht. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:23 schreef MMM het volgende:Schandalige vertoning. Vleugels bizar, die slaapkop Timber weer compleet nutteloos. Lopez belachelijk waar is die bullaude, heeft ook 7 miljoen kost en nog niet gezien |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:23 schreef MMM het volgende:Schandalige vertoning. Vleugels bizar, die slaapkop Timber weer compleet nutteloos. Lopez belachelijk Timber mist gewoon echt kwaliteit en voetbalintelligentie. Ik hoop hem ook echt niet meer te zien in de 2de helft, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt en menig aanval om zeep geholpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik wel de enige met wat pit, even los van t voetballende gedeelte. Verder vind ik t allemaal slappe hap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Walemark voor pauxiao en Ali brengt meer dan Dilrosun. Dit hoef je echt niet te verliezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het slechtste PSV in jaren en dan dit op de mat leggen. Krankzinnig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
timber voetbalt als een natte krant , je zou hem eigenlijk moeten wisselen maar ja wat op de bank zit is niet goed genoeg , dilrosen is ook drama |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:25 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik wel de enige met wat pit, even los van t voetballende gedeelte. Verder vind ik t allemaal slappe hap Dat stukje leiderschap en besef wat een wedstrijd nodig heeft, mis ik wel een beetje bij de rest inderdaad. Kokcu probeert heel nadrukkelijk het op te stoken. Tempo te creëren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je hier niet wint hoef je het niet eens over de titel te hebben. Teveel punten verspeelde laatste weken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat stukje leiderschap en besef wat een wedstrijd nodig heeft, mis ik wel een beetje bij de rest inderdaad. Kokcu probeert heel nadrukkelijk het op te stoken. Tempo te creëren. Precies dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:25 schreef DMD het volgende:[..] Timber mist gewoon echt kwaliteit en voetbalintelligentie. Ik hoop hem ook echt niet meer te zien in de 2de helft, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt en menig aanval om zeep geholpen. En maar verontwaardigd doen tegen medespelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:28 schreef kenny het volgende:timber voetbalt als een natte krant , je zou hem eigenlijk moeten wisselen maar ja wat op de bank zit is niet goed genoeg , dilrosen is ook drama Bullaude. Minder brengen dan Timber nu doet is onmogelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind Dilrosun trouwens echt zo slecht nog niet. Ook niet echt goed, maar komt m.i. zeker niet als eerste in aanmerking voor een wissel. Gaat wel wat dreiging van uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber wel matig, net als Lopez en Paixao. Pedersen de beste aan onze kant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:29 schreef MMM het volgende:Als je hier niet wint hoef je het niet eens over de titel te hebben. Teveel punten verspeelde laatste weken. de titel is verspeeld in de transfer window. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd was 't met ons spel al best bijzonder dat we überhaupt bovenaan stonden |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
en de aankopen van onze nieuwe top technisch/algemeen directeur zijn ook bijna allemaal bagger |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wtf zijn we aan t doen dan. Hadden godverdomme moeten winnen van 020 en Twente, niet gedaan dus zeker nu MOET je 3 punten pakken man! Haal Paixao eraf voor Idrssi en breng bullaude voor timber |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 15:32 schreef MightyAce het volgende:[..] Eerlijk gezegd was 't met ons spel al best bijzonder dat we überhaupt bovenaan stonden eens |
|
|
|