|
|
ar
|
|
|
Nu was Szymanski ideaal geweest |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ja, die mis je wel. Timber dan banken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeik niet man, je loopt elke wedstrijd openlijk je eigen spelers af te zeiken, nu ook weer, jeudengedrag vertoon je.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeik niet man, je loopt elke wedstrijd openlijk je eigen spelers af te zeiken, nu ook weer, jeudengedrag vertoon je.. Ik geef mijn mening. Als 't slecht is dan is 't slecht. Jij bent zo'n beetje de enige die forumleden aanvalt. Naar trekje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 15:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik geef mijn mening. Als 't slecht is dan is 't slecht. Jij bent zo'n beetje de enige die forumleden aanvalt. Naar trekje. Je geeft geen mening, je zingt ze toe oleeoleeee, gaf je maar een mening.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Timber kan sowieso geen 90 minuten spelen maar Idrissi nog niet best en Kökcü lijkt idd vermoeid. Daarom moet je hem dus 90 minuten laten spelen. Adaptatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber is niet zo slecht als men wil geloven.
Vind de vleugels weer t minst. Ouderwets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vind dat ik dat doe. Zonder jouw of een ander hier uit te schelden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn je frustraties pukkel net zoals vorige week psv scoorde wat jij helemaal geweldig vond.. En nu is timbr een kneus oleoleee Ik vind jou gewoon een hele nare supporter.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t wordt gewoon 0-3 of 1-3 Net als voor de beker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber is op dit moment een beetje de Geert van t middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn je frustraties pukkel net zoals vorige week psv scoorde wat jij helemaal geweldig vond.. En nu is timbr een kneus oleoleee Ik vind jou gewoon een hele nare supporter.. Doe je 't weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Het mag/moet kritisch zijn, maar sla niet alleen maar door naar het negatieve! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Onzin. Hij staat op een positie die niet de zijne is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Never mind. Ik log wel uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor de rest hier, fijne wedstrijd nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beetje standaard fatalistische Feyenoord supporter. Is ook hoe t normaal gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😂😂😂😂😂 Doe toch normaal joh.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom. Zonder bal en verdedigend doet ie t prima. Net als Geert op de RB of op t middenveld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Timber is een mikpunt. Voor doel wel ondermaats maar wel weer aardige verplaatsingen en passes. Pedersen wederom goed bezig. Minder onbesuisd en blind voorin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die heeft echt een weekje rust nodig heb ik het idee..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh laat gaan. Bij die meeuw zit gewoon een mossel dwars. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wanneer komt er trouwens weer een overzicht van onze spelers met hun marktwaarde? Ik meen er een tijd terug 1 gezien te hebben hier op het forum? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 15:41 schreef Frobin1974 het volgende:Wanneer komt er trouwens weer een overzicht van onze spelers met hun marktwaarde? Ik meen er een tijd terug 1 gezien te hebben hier op het forum? Kun je zo opzoeken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies… Meer een Mighty drol overigens.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Na de wedstrijd dan maar googlen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: had een Friese storm verwacht. T is meer Friese kruidkoek |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
1tje derbij prikken .. voor mijn gemoedsrust |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De aannames van Kökcü zijn vandaag niet best |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze corner. Er staat één speler van Heerenveen helemaal vrij. Daar komt ie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mighty en Renato opgegeven voor de headliner Valentijngroet de 14de ❤️ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dat opwarmmannetje voor de wedstrijd en in de rust mogen ze ook wel eens de laan uit sturen. Wat een idioot is dat joh. Het werkt volkomen averechts wat hij doet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sowieso minder vandaag. Ach kan een keer.
0-3 maken en wat rust geven aan hem zou fijn zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap wat Timber wil doen, zijn voeten snappen t niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|