|
|
Stylzz
|
|
|
PLEURT OP PEDERSEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pedersen loopt ‘m gewoon over de zijlijn.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Godver Pedersen. Fucking blind paard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
beste man van het veld is wederom wieffer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch heeft dit ook met de opstelling te maken.
3 wedstrijden in 7 dagen met 3 keer dezelfde basiself dan kan je geen wonderen verwachten. Afgelopen woensdag had je er een paar niet moeten laten spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 20:33 schreef MMM het volgende:En toch heeft dit ook met de opstelling te maken. 3 wedstrijden in 7 dagen met 3 keer dezelfde basiself dan kan je geen wonderen verwachten. Afgelopen woensdag had je er een paar niet moeten laten spelen Welnee. Profs moeten dat makkelijk kunnen. Sommige zijn gewoon niet goed genoeg. Die doen leuk mee wanneer iedereen lekker speelt, maar wanneer t niet lopen vallen ze zwaar door de mand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En zelfs die is matig |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zou er drie voor rust wisselen. Pedersen, Idrissi en Dilrosun. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee. Profs moeten dat makkelijk kunnen. Sommige zijn gewoon niet goed genoeg. Die doen leuk mee wanneer iedereen lekker speelt, maar wanneer t niet lopen vallen ze zwaar door de mand Dat speelt ook zeker mee ja. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat start Feyenoord toch elke keer teleurstellend en slordig. Het moet veel en veel beter. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Het is ook gewoon weer een soort van onderschatting. Dat kunnen we echt niet gebruiken, want we moeten echt het harde werken erbij hebben, anders win je niet van tegenstanders als Groningen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mist creativiteit om dit soort gegroepeerde tegenstanders stuk te spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee. Profs moeten dat makkelijk kunnen. Sommige zijn gewoon niet goed genoeg. Die doen leuk mee wanneer iedereen lekker speelt, maar wanneer t niet lopen vallen ze zwaar door de mand Oneens, alle tabellen op dat vlak zeggen max 3 wedstrijden in 9/10 wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idrissi Ali Dilrosun en Pedersen leiden echt zo schandalig veel balverlies |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Doelpuntje voor rust zou wel lekker zijn |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wat is het idee van dilrosun op 10? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Die is veel te druistig op 10, niemand snapt wat hij wil, dus niemand is gefocust op zo'n moment. Gooi Bullaude er nou gewoon eens in, geef hem in ieder geval al de kans nu blijkt dat het met Dilrosun niet lukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
2e keeper oogt elke week wat zekerder |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Haal gewoon die twaalfde van Groningen eruit ajb En zet Danilo weer naast Gimenez. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geven weinig weg naar de tering wat ziet t er niet uit |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik zei het nog. Heeft gewoon tijd en ritme nodig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wieffer. Ook zwak aan de bal vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt weer zon tandenknars pot |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Scheids gaat er prima mee om |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het loopvermogen van Pedersen bij zo’n omschakelmoment is wel echt geweldig. Nou dat voetbal nog ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Kan iemand pedersen een oplawaai geven? Die staat gvd 45 minuten te slapen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jup kan beter maar heeft altijd een 7 door instelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kun je nu zo’n vrije trap nemen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maak me zorgen, zit niet op m’n gemak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is waardeloos, de keeper kwam meerdere keren goed uit, anders staat het gewoon 0-2. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Moet wat veranderen! Het zal toch niet zo zijn dat we tegen Groningen thuis punten laten liggen. Gokje, het wordt uiteindelijk 2-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou Pedersen er af halen, toch geen man. Danilo erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of Traunert en dan Geert in de vrije rol |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 20:53 schreef Frobin1974 het volgende:Moet wat veranderen! Het zal toch niet zo zijn dat we tegen Groningen thuis punten laten liggen. Gokje, het wordt uiteindelijk 2-0 ja denk ik ook, paixao komt zo voor idrissi en szymanski kom de 65 min voor dilro en het word alsnog 2-0:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt niet mee. Alles wat creatief zou kunnen zijn is het nauwelijks. Met name de 3 rondom Gimenez brengen weer weinig. Wieffer ook weer niet goed. Pedersen is weer Pedersen.
Keepert en Hancko springen er in positieve zin bovenuit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Traditioneel? 2e helft alles stuk sneller? |
|
|