|
|
MMM
|
|
|
Shakhtar Donetsk - Feyenoord (donderdag 9 maart 2023, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 9 maart 2023, 21:00 uur Locatie: Stadion Wojska Polskiego, Warschau (POL) Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop 0-3 maar ik denk 2-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-1 in een hele eng leeg stadion |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat nooit gebeuren maar ik zou het niet erg vinden om 2 á 3 anderen op te stellen. De competitie is prioriteit 1 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 07:33 schreef MMM het volgende:Gaat nooit gebeuren maar ik zou het niet erg vinden om 2 á 3 anderen op te stellen. De competitie is prioriteit 1 Eens. Kans dat dit toernooi iets oplevert is minimaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-3 aangezien Shakhtar veel blessures heeft, of een 0-1. We zijn wel (hoe gek ook) redelijk krachtig in Europees verband. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe kiezen Oogstrelend voetbal .......maar verlies Draak van een wedstrijd en door ............ Tja moeilijk ..................... Grapje......... Was net diverse wedstijden aan het bekijken, van diverse ploegen uit Italie, Spanje enzv Daar zitten ook heeeeeeeel slechte wedstrijden bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 07:33 schreef MMM het volgende:Gaat nooit gebeuren maar ik zou het niet erg vinden om 2 á 3 anderen op te stellen. De competitie is prioriteit 1 Moeilijk. Kampioen/CL --> Geld UEFA goed doen --> exposure goede spelers --> hogere transferinkomsten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 10:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Moeilijk. Kampioen/CL --> Geld UEFA goed doen --> exposure goede spelers --> hogere transferinkomsten. Idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 07:33 schreef MMM het volgende:Gaat nooit gebeuren maar ik zou het niet erg vinden om 2 á 3 anderen op te stellen. De competitie is prioriteit 1 Volgende week misschien, een paar dagen later naar de Arena |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hangt van de uitslag deze week af dan |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het is uit mijn laatste berichten al gebleken, ik heb inmiddels zoveel vertrouwen in dit elftal dat het geen kwestie meer is van of of maar en en. Dus vol inzetten op alle 3 fronten.
Deze groep heeft de klasse van Slot gekregen gebouwd op het karakter dat het elftal heeft gekregen van Advocaat. Niet voor niets kwam enige tijd geleden naar buiten dat Advocaat nog wel eens op bezoek kwam toen ie clubloos was en Slot heeft in interviews dit ook meermaals aangegeven.
Daarom gaan we donderdag zeker niet verliezen, acht zelfs een kleine overwinning 0-1/1-2 heel goed mogelijk.
Heb een paar keer gelezen dat we verderop in de EL met de aanwezige sterke ploegen niks e zoeken hebben. Maar een blok Trauner/Hancko met Geertruida daar net voor, en altijd wel een speler die scoort, zo'n elftal kan alles hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 18:58 schreef Bowie het volgende:Het is uit mijn laatste berichten al gebleken, ik heb inmiddels zoveel vertrouwen in dit elftal dat het geen kwestie meer is van of of maar en en. Dus vol inzetten op alle 3 fronten. Deze groep heeft de klasse van Slot gekregen gebouwd op het karakter dat het elftal heeft gekregen van Advocaat. Niet voor niets kwam enige tijd geleden naar buiten dat Advocaat nog wel eens op bezoek kwam toen ie clubloos was en Slot heeft in interviews dit ook meermaals aangegeven. Daarom gaan we donderdag zeker niet verliezen, acht zelfs een kleine overwinning 0-1/1-2 heel goed mogelijk. Heb een paar keer gelezen dat we verderop in de EL met de aanwezige sterke ploegen niks e zoeken hebben. Maar een blok Trauner/Hancko met Geertruida daar net voor, en altijd wel een speler die scoort, zo'n elftal kan alles hebben. Ik heb oprecht bewondering voor je optimisme. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik ook want ik zie het niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 18:58 schreef Bowie het volgende:Het is uit mijn laatste berichten al gebleken, ik heb inmiddels zoveel vertrouwen in dit elftal dat het geen kwestie meer is van of of maar en en. Dus vol inzetten op alle 3 fronten. Deze groep heeft de klasse van Slot gekregen gebouwd op het karakter dat het elftal heeft gekregen van Advocaat. Niet voor niets kwam enige tijd geleden naar buiten dat Advocaat nog wel eens op bezoek kwam toen ie clubloos was en Slot heeft in interviews dit ook meermaals aangegeven. Daarom gaan we donderdag zeker niet verliezen, acht zelfs een kleine overwinning 0-1/1-2 heel goed mogelijk. Heb een paar keer gelezen dat we verderop in de EL met de aanwezige sterke ploegen niks e zoeken hebben. Maar een blok Trauner/Hancko met Geertruida daar net voor, en altijd wel een speler die scoort, zo'n elftal kan alles hebben. Mooie zienswijze. Karakter valt de selectie absoluut niet te ontzeggen. Komt bij dat er meermalen gewisseld werd in loop van 2e helft en met name spelers in de voorlinie minder minuten hebben gemaakt afgelopen maanden. Kokcu en Wieffer: daar zou wel aandacht op moeten liggen. Hartman zou ook wat meer rust moeten krijgen. Het spel is onsamenhangend, dan weer slordig, dan weer doorpriegelen bij de 16, met veel onnauwkeurige (eind)passing. Dan weer vol erop, dan weer onachtzaam. Gezien het minimale aantal kansen dat we toe laten, maar laatste tijd ook creeëren, zie ik een 0-0 wel mogelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Karakter is een pro gewoon. Hoeveel elite teams gaan tegenwoordig niet ten onder aan gemak, grootheidswaanzin omdat ze eigenlijk decadent afgevuld zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord reist woensdag naar Warschau, waar donderdag de heenwedstrijd tegen Shakhtar Donetsk in de achtste finale van de Europa League wordt gespeeld. De selectie voor het Europese uitduel bestaat uit 23 spelers.
Spelers en staf verzamelen zoals gebruikelijk op 1908 voor een gezamenlijk ontbijt, om vervolgens per bus te vertrekken naar Rotterdam Airport. De vlucht naar Warschau vertrekt om 11:30 uur en neemt ongeveer twee uur in beslag.
Na aankomst in Polen volgt later vandaag nog een persconferentie en een training in het stadion van Legia Warschau. Naast hoofdtrainer Arne Slot schuift ook Sebastian Szymański aan om vooruit te blikken op de hervatting van het Europese avontuur.
Volledige selectie Feyenoord Timon Wellenreuther Ofir Marciano Tein Troost Marcus Pedersen Lutsharel Geertruida Quilindschy Hartman Jacob Rasmussen Alireza Jahanbakhsh Danilo Orkun Kökcü Javairo Dilrosun Igor Paixão Marcos Lopez Sebastian Szymański Gernot Trauner Mats Wieffer Mo Taabouni Oussama Idrissi Neraysho Kasanwirjo Santiago Gimenez Ezequiel Bullaude Dávid Hancko Antoni Milambo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 07:33 schreef MMM het volgende:Gaat nooit gebeuren maar ik zou het niet erg vinden om 2 á 3 anderen op te stellen. De competitie is prioriteit 1 Arne denkt er dus ook aan. Zou verstandig zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens 1908.nl:
Wellenreuther, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Kokcu, Szymanski; Jahanbakhsh, Giménez en Idrissi
Zou haaks staan op de persconferentie van gisteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet echt, want Slot gaf aan de laatste training af te wachten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ah oké dat heb ik dan gemist. Ik ging er vanuit dat er een x aantal anderen zouden spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Enkel wanneer de training dat uitwijst idd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gewoon vol voor gaan. Shaktar is niet op zijn sterkst dus als we vanavond een gat kunnen slaan is het alleen maar mooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt me niet handig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wieffer eruit, Geertruida erin , kan prima.(Trauner)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Enige wissel is de pool voor Dil |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wieffer is balans. Dus niet eruit halen gekke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op tijd wisselen dus aangezien er een paar tegen overbelasting aan zitten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Of komende wedstrijd wat meer overgaan tot rouleren?
Milambo zit r ook weer bij. Vraag aan de kenners: is hij er miet al een keer klaar voor? Wat vinden jullie van hem? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we oprecht een dunne basis hebben en alles wat er in komt minder is. Paar posities waar t geen ruk uit maakt daargelaten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van het zelfde allemaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het zal me benieuwen. Alle randzaken rond deze wedstrijd zorgen voor allerlei bijkomende emoties. Die oorlog hangt als een donkere wolk over deze wedstrijd. Voor deze gasten is dit meer dan alleen een potje voetbal.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er staan al wat Nederlanders samen een mannetje of 50, 60 die hebben elkaar duidelijk gevonden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM