|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom rondspelen, pomp die bal erin man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Buitenspel klopt niet volgens mij, stond hij wel, maar op het moment van spelen was hij terug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wordt feest 🎉 in de return |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
hopen gimenez mee valt want anders winnen we nooit weer |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Bullaude laat in 4 minuten meer zien dan dilrosun in de afgelopen 4 wedstrijden |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Dit maken we 100% thuis af, alleen onnodig veel energie verspeeld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat laat je het hier liggen zeggen, ongelooflijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Minus de noordzijde toch ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik wil normaal herkenbaar voetbal zien en doelpunten. Niet dit billenknijpen en aanpassen aan iedere tegenstander. Zoveel beter maar geen enkel vermogen om een doelpunt te maken. Waar trainen ze toch op ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat was met Wieffer ook steeds voor Timber. Wat dat betreft is Slot echt hardnekkig koppig met zijn stokpaardjes. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Denk dat we Pie-air maar even moeten contracteren voor een wedstrijdje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat dacht ik ook ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Thuis win je dit normaal wel. Maar volgende ronde heb je niks te zoeken als je zo speelt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 22:54 schreef van geil het volgende:[..] Dat was met Wieffer ook steeds voor Timber. Wat dat betreft is Slot echt hardnekkig koppig met zijn stokpaardjes. Precies. Timber, Dilrosun, Idrissi … droevig |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 22:54 schreef van geil het volgende:[..] Dat was met Wieffer ook steeds voor Timber. Wat dat betreft is Slot echt hardnekkig koppig met zijn stokpaardjes. Nou echt het valt al het hele seizoen op. Ook weer met Paixao; Start op links en laat aan de rechterkant echt goede dingen zien en geeft een punt gave voorzet.
Waarom niet vaker op deze manier een wedstrijd aanvangen? Het is allemaal zo behouden en fantasieloos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sanctie. De laatste in een serie van sancties uit en thuis geloof ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koste weinig energie deze pot denk ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vond m erg vermoeiend. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: De jeugd heeft de toekomst, kijk naar AZ. Ik ben echt geirriteerd, maar waarom er zo weinig vleugelspelers uit de jeugd een kans krijgen vind ik echt opzienbarend. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 22:53 schreef Leuv het volgende:[..] Ik wil normaal herkenbaar voetbal zien en doelpunten. Niet dit billenknijpen en aanpassen aan iedere tegenstander. Zoveel beter maar geen enkel vermogen om een doelpunt te maken. Waar trainen ze toch op ? Het is herkenbaar voetbal, elke wedstrijd zet men druk, probeert men te variëren met aanvallen via de flank en door het midden
21 schoten Feyenoord om 5 schoten Shakhtar Probleem zit hem nu in de afwerking, dat is al weken zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat ze er nog niet zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tot de wissels 2e helft, vond ik het wel ok |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:01 schreef Nicotti het volgende:[..] Het is herkenbaar voetbal, elke wedstrijd zet men druk, probeert men te variëren met aanvallen via de flank en door het midden 21 schoten Feyenoord om 5 schoten Shakhtar Probleem zit hem nu in de afwerking, dat is al weken zo Ik wil helemaal geen druk zetten. Ik wil aan de bal goed voetbal zien en doelpunten. Druk zetten is onkunde. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dan kan je mss beter een andere ploeg supporteren. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:02 schreef Leuv het volgende:[..] Ik wil helemaal geen druk zetten. Ik wil aan de bal goed voetbal zien en doelpunten. Druk zetten is onkunde. En dat is precies het probleem bij Bosz, mooi een aanvallend voetballen willen spelen, maar verdedigd is het bij elk club ruk geweest vandaar dat ie het volgens mij tot dit moment moet doen met de Rinus Michels Award |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Feyenoord is mijn club maar dit voetbal heb ik niets mee. Dit elftal had je echt met 0-6 moeten oprollen. Die lui konden er geen ruk van. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Maar vind dat je behoorlijk wat onzin uitkraamt, huidige stand van zaken
- 1e in de competitie - halve finale beker - (goede kans op) laatst 8 in de EL |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:05 schreef Nicotti het volgende:[..] En dat is precies het probleem bij Bosz, mooi een aanvallend voetballen willen spelen, maar verdedigd is het bij elk club ruk geweest vandaar dat ie het volgens mij tot dit moment moet doen met de Rinus Michels Award 2 tot 3 tegengoals per wedstrijd, genieten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:05 schreef Nicotti het volgende:[..] En dat is precies het probleem bij Bosz, mooi een aanvallend voetballen willen spelen, maar verdedigd is het bij elk club ruk geweest vandaar dat ie het volgens mij tot dit moment moet doen met de Rinus Michels Award Precies. Leuk man. Dit voetbal van Slot is de tegenstander de bal geven en dan druk zetten en kansen verprutsen. Nou leuk man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat slaat echt nergens op. Ja, we missen een geweldige spits. Maar met dit materiaal, deze begroting, eerste in de competitie, alle kans in de Europa league en halve finale beker, is vooralsnog top. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:12 schreef Alexmem het volgende:Dat slaat echt nergens op. Ja, we missen een geweldige spits. Maar met dit materiaal, deze begroting, eerste in de competitie, alle kans in de Europa league en halve finale beker, is vooralsnog top. Toet Toet Calimero. Wij zijn Feyenoord en moeten beter aan de bal zijn. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Rot lekker op met je Calimero. Ga lekker “goed aan de bal zijn”. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nope ik blijf kritisch omdat het ruk is waar we naar kijken. Kokcu levert 50% van zijn passes in. Dat vindt jij normaal ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik heb ons in de jaren voor Slot zelden zo dominant in een Europese uitwedstrijd zien spelen. We scoren niet, en dan valt een goal tegen die in geen honderd jaar nog eens op die manier valt. Uiteindelijk twee verse wissels die dan toch voor de 1-1 zorgen. Een prima resultaat nog, en volgende week maken we het karwei gewoon af! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:20 schreef Cruzcontrol het volgende:Ik heb ons in de jaren voor Slot zelden zo dominant in een Europese uitwedstrijd zien spelen. We scoren niet, en dan valt een goal tegen die in geen honderd jaar nog eens op die manier valt. Uiteindelijk twee verse wissels die dan toch voor de 1-1 zorgen. Een prima resultaat nog, en volgende week maken we het karwei gewoon af! Volgende week wel een heel andere tegenstander, 4 a 5 basisspelers terug. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Die lui waren echt niveau KKD. Die konden er echt geen ruk van. Spakenburg is beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 22:58 schreef DMD het volgende:[..] Nou echt het valt al het hele seizoen op. Ook weer met Paixao; Start op links en laat aan de rechterkant echt goede dingen zien en geeft een punt gave voorzet. Waarom niet vaker op deze manier een wedstrijd aanvangen? Het is allemaal zo behouden en fantasieloos. Slot is eigenlijk een heel verdedigende trainer. Alleen hij verdedigt voorin en op het middenveld voornamelijk. Meestal brengen de wissels de beslissing uiteindelijk mee door ineens een ander spel type. T werkt, dus ja, dan heeft hij gelijk. Echter zijn stokpaardjes vallen steeds op langere termijn af, dat zegt eigenlijk genoeg. Linssen, Danilo , Timber en Dilrosun. Terwijl Dessers, Gimenez, Wieffer en Bullaude gewoon veel beter blijken te zijn. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2023 - 23:44 schreef van geil het volgende:[..] Slot is eigenlijk een heel verdedigende trainer. Alleen hij verdedigt voorin en op het middenveld voornamelijk. Meestal brengen de wissels de beslissing uiteindelijk mee door ineens een ander spel type. T werkt, dus ja, dan heeft hij gelijk. Echter zijn stokpaardjes vallen steeds op langere termijn af, dat zegt eigenlijk genoeg. Linssen, Danilo , Timber en Dilrosun. Terwijl Dessers, Gimenez, Wieffer en Bullaude gewoon veel beter blijken te zijn. Her ergste is nog wel dat wanneer timber niet geblesseerd zou zijn geweest, wieffer helemaal niet eens zou spelen.
Dat is gewoon je spil op het middenveld ondertussen en de reden dat we niet meer worden overlopen op het middenveld.
Maar vorig jaar hetzelfde inderdaad. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Precies. Fantastisch die Slot |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: Hou toch je muil is zeikerd we hebben er nog nooit zo goed voorgestaan in 30 jaar....het voetbal is niet altijd goed maar vind jij het raar 15 nieuwe spelers inpassen en dan eerste staan de competitie halve finale beker en haast zeker in de kwartfinale europa....je mag zeker je mening hebben maar je slaat volledig de plank mis.....geef het tijd let op mijn woorden de komen mooie jaren aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Totaal gedomineerd. Kansen gemist. Waardeloze goal tegen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zo domineren en dan niet winnen. Een kunst is het. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zo’n seizoen en zo zeiken, zielig is het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Shaktar heeft geen idee hoe ze gescoord hebben. Met Santi in een kolkende Kuip komt het goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot heeft een wereldselectie in handen. Toen ze kwamen waren ze elk wel minimaal 20 miljoen euro waard. Wat? 25 miljoen! En dat hij dit er mee presteert! Schandelijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 08:12 schreef FR-Henk het volgende:Slot heeft een wereldselectie in handen. Toen ze kwamen waren ze elk wel minimaal 20 miljoen euro waard. Wat? 25 miljoen! En dat hij dit er mee presteert! Schandelijk! Toen ik mijn huis kocht 30 jaar geleden deed ik dat voor 80.000 gulden. Nu is het ruim 8 ton in Euro's waard. Het is maar wat de gek ervoor geeft.
Ik snap trouwens niet waar dit Calimero gevoel vandaag komt want ik vind onze selectie echt van een zeer goed niveau en beslist niet minder dan die lampjes of die neuzen. Het is maar een beetje napraten wat er in de media geroepen wordt maar daar moet je een tegen geluid aan geven. Op iedere positie hebben we een betere speler dan 020 of die lampjes dus hoezo dat Calimero gevoel ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door Leuv -- |
|
|
|