|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat hij er niet nog even inbleef na die wissel van die Groningse back. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond het wel meevallen, ook nog pech met bal op de paal. Was een zware wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee, maar wat je nu roept ook niet. Ben niet kapot van hem....ik heb hem nooit omhoog gepraat. Maar jij zal wel gelijk hebben ...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen geweldige wedstrijd, maar wordt ook niet vaak genoeg in zijn kracht gebracht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:Nee, maar wat je nu roept ook niet. Ben niet kapot van hem....ik heb hem nooit omhoog gepraat. Maar jij zal wel gelijk hebben ...... Zeg ik niet. Iedereen z’n mening.
Ik zie een groot probleem op de flanken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die back tegen m was wel sterk hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar paste hij zowat twee keer in.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: 5 sept Slowakije - Duitsland Hancko en ......Sauer revalatie ..........huh ? Dus speelde de afgelopen tijd wel een Top wedstrijd huh ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:[..] 5 sept Slowakije - Duitsland Hancko en ......Sauer revalatie ..........huh ? Dus speelde de afgelopen tijd wel een Top wedstrijd huh ? Leuk voor hem maar wat hebben wij daar aan man.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij kan het op een heel hoog niveau, dus hij moet het ook bij ons een keer laten zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de wedstrijd erna tegen Luxemburg niets van hem gezien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zal met ruimte te maken hebben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat was ook zo, maar die ruimte gaat hij bij ons ook nog wel krijgen. Hopelijk tegen grote ploegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat had het zeker.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een helft redelijk tot goed. Iets meer. En dan is het klaar. En het rendement laat ook nog op zich wachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie geen speler die met de wedstrijd meer laat zien. En dat na 2 maanden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoe bedoel je dat? je kan het op twee manieren lezen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je ziet vooral zijn impact als er een ander ipv hem speelt.
Sauer en Hadj-Moussa liggen mijlenver om de andere vleugelspelers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ah, zo ja...zekers mee eens. Ik vind hem bijzonder dreigend. gaat echt doorbreken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind hem blijven hangen in de bekende snelheid buitenom, of naar binnen toe. Wordt voor elke tegenstander vrij voorspelbaar. Verdedigend matig, weinig verrassing. En na 1 helft is het vaak over.
Oftewel, op vele vlakken zie ik geen ontwikkeling en verrassing. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je ziet vooral zijn impact als er een ander ipv hem speelt. Sauer en Hadj-Moussa liggen mijlenver om de andere vleugelspelers. Hetgeen niet wil zeggen dat Sauer de gedroomde linksbuiten is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vind hem blijven hangen in de bekende snelheid buitenom, of naar binnen toe. Wordt voor elke tegenstander vrij voorspelbaar. Verdedigend matig, weinig verrassing. En na 1 helft is het vaak over. Oftewel, op vele vlakken zie ik geen ontwikkeling en verrassing. Oh, ja dan niet eens, ik zie namelijk wel veel groei. Wordt ook steeds sterker. rendement mag omhoog. maar hoe oud is hij nou? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vond em vandaag wel sterk eigenlijk.
Maar idd, net als bv Valente te weinig inhoud voor hele wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nog niet nee. Maar ook gezien zijn leeftijd, kan hij daar wel komen. En hij is wel een plaag voor elke tegenstander. Een helft dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:17 schreef CobusIII het volgende:[..] Oh, ja dan niet eens, ik zie namelijk wel veel groei. Wordt ook steeds sterker. rendement mag omhoog. maar hoe oud is hij nou? Bijna 20 jaar. Zie einig verfijnde passeertechniek, tis vooral zijn snelheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben ontzettende problemen op de vleugels. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vond Leo eerste helft prima. Beter dan de rechterkant. Maar goed, t is nog geen Dilrosun. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vind hem blijven hangen in de bekende snelheid buitenom, of naar binnen toe. Wordt voor elke tegenstander vrij voorspelbaar. Verdedigend matig, weinig verrassing. En na 1 helft is het vaak over. Oftewel, op vele vlakken zie ik geen ontwikkeling en verrassing. Echt het tegenovergestelde zelfs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat groeit Sauer van wedstrijd tot wedstrijd. Als dit in tempo door gaat komt het op links helemaal goed. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Sterke eerste helft. Daarna was het eigenlijk op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is dat niet het verschil tussen top en sub top? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zie hem binnen de kortste keren nog wel top worden dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat is vooral jeugdigheid en nog onvoldoende inhoud. Dat wordt vast beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als hij er conditioneel elke wedstrijd 5 a 10 minuutjes er bovenop kan gooien komt het helemaal goed met Leo. Ik maak me meer zorgen over wat erachter zit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Sauer heeft bovendien ook al laten zien tegenstanders van elk niveau een vervelende wedstrijd te kunnen bezorgen. Inhoud en rendement komen (hopelijk) vanzelf. Uiteindelijk nog pas 19. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja, dit wordt een topper. Wordt fysiek nog sterker, krijgt meer inhoud en ervaring. Gaat een hele toer worden om hem volgend jaar nog te behouden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Om nog een stapje te maken is meelopen met je tegenstander bij de omschakeling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind dit echt veel te weinig.
Buitenspelers zijn een zeer groot probleem. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Prima wedstrijd, fijn dat ie gewoon 90 minuten mocht blijven staan.
Vind hem al weken beter spelen dan z'n ploeggenoot aan de andere zijde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had zeker een assist moeten hebben, Bos moet daar echt scoren. Verder lijkt Leo nog moeite met het niveau te hebben. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 17:24 schreef MightyAce het volgende:Had zeker een assist moeten hebben, Bos moet daar echt scoren. Verder lijkt Leo nog moeite met het niveau te hebben. Ik denk dat het probleem meer bij de inhoud ligt. De eerste helft glipt hij er een behoorlijk aantal keren langs.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 17:23 schreef DMD het volgende:Prima wedstrijd, fijn dat ie gewoon 90 minuten mocht blijven staan. Vind hem al weken beter spelen dan z'n ploeggenoot aan de andere zijde. Nee dat zeker niet . Hadj verprutst heel veel maar je kan niet zeggen dat hij geen druk houd in de omschakeling . Sauer houd zich vooral bezig met aanvallen maar er is ook nog een omschakeling . Het vreemde is dat hij dat opeens 5 minuten voor tijd wel ging doen. En ik snap dat het veel gevraagd is voor een jonge speler maar we kunnen niet telkens in de problemen komen omdat hij t niet trekt om achter zijn mannetje aan te lopen bij balverlies. Een groot talent is hij,vooral in open wedstrijden zoals je kon zien bij Slowakije Duitsland . Dit is wat we krijgen dit seizoen van hem en hopen dat hij een snelle leerling is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had al tig assists kunnen hebben als ze eens knap afgerond worden |
|
|
|