|  | 

|  | DMD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Hoe vaak is El Karouani wel niet vrij gekomen om op te stomen dan? HM is juist enorm matig in het meeverdedigen. Die begint te rennen als z'n tegenstander al aan de bal is.Op zondag 05 oktober 2025 - 17:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat zeker niet . Hadj verprutst heel veel maar je kan niet zeggen dat hij geen druk houd in de omschakeling . Sauer houd zich vooral bezig met aanvallen maar er is ook nog een omschakeling . Het vreemde is dat hij dat opeens 5 minuten voor tijd wel ging doen. En ik snap dat het veel gevraagd is voor een jonge speler maar we kunnen niet telkens in de problemen komen omdat hij t niet trekt om achter zijn mannetje aan te lopen bij balverlies. Een groot talent is hij,vooral in open wedstrijden zoals je kon zien bij Slowakije Duitsland . Dit is wat we krijgen dit seizoen van hem en hopen dat hij een snelle leerling is. 
 Ik vind de kijk op een speler uit de eigen jeugd en een aankoop, vanuit de Feyenoord supporter toch altijd wel opzienbarend.

Als je alleen al ziet wat Sauer nu al brengt t.o.v een Paixao in z'n eerste seizoen dan mag er toch echt wel positiever gekeken en geschreven worden wat een sauer presteert.

Als z'n teamgenoten eens een bal erin schieten dan had hij al bijna in de dubbele cijfers kwa assists kunnen staan dit seizoen namelijk.
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| El Karouani is de beste back van Nederland als Hadj dan de bal verliest staat hij met zijn lichaam de verkeerde kant op .
 Dat is bij Sauer natuurlijk ook zo maar verdedigd dan nog niet terug.
 Dan kom ik bij jou volgende zin waar jij iets van maakt wat er helemaal
 niet is in mijn geval .
 Ik vind Sauer een super talentvolle speler .
 Kan je ook terug zien in dit topic waar ik zo van hem genoot vorig jaar bij NAC.

Sauer is geen eigen jeugd en is na een huurperiode gekocht .

Dat laatste mee eens.
 |  |  | 

|  | 

|  | FR-Henk 
 |  | 

|  |  
						| Zag er vandaag beter uit, durft meer de passeeractie aan. Hoop dat ie me gaat verbazen.
 |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:Valt wel mee. Z’n xA in de Eredivisie is 0,92. Plek 68 van alle Eredivisie spelers. |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Echt goed. Had vandaag alweer nu al assists op zijn naam kunnen hebben |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Gaat echt zelden voor eigen n kans valt me op, ook al kan het best een keer, want moet ook wel eens keer scoren als ik hem toch advies mag geven, heeft best goeie trap ook ervoor. 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2025 door bijft007 --
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Ja afschrijven? of goal prima gedaan 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2025 door piet de paler --
 |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Afschrijven🤣 hij speelt gewoon echt goed en haast een echt klassieke buitenspeler maar er zijn verbeterpunten, en dingen waar buitenspelers op termijn worden afgerekend, of nouja een gemis in het totaal pakket. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Zonde dat hij die goal niet maakt, maar er komt zoveel gevaar bij hem vandaan. Dat is echt een kwestie van tijd, zou je zeggen. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Vind hem een mooie voetballer |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens.Op donderdag 23 oktober 2025 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zonde dat hij die goal niet maakt, maar er komt zoveel gevaar bij hem vandaan. Dat is echt een kwestie van tijd, zou je zeggen. En inderdaad,die actie had echt een goal verdiend.
 |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| Geweldig ventje, jammer van die goal idd. 
 Mooi van RvP dat armpje even om em heen na afloop
 |  |  | 

|  | 

|  | DMD 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik blijf ook bij m'n standpunt dat Sauer echt al veel verder is dan Paixao in z'n eerste seizoen.Op zondag 05 oktober 2025 - 18:55 schreef DMD het volgende:[..] Hoe vaak is El Karouani wel niet vrij gekomen om op te stomen dan? HM is juist enorm matig in het meeverdedigen. Die begint te rennen als z'n tegenstander al aan de bal is. Ik vind de kijk op een speler uit de eigen jeugd en een aankoop, vanuit de Feyenoord supporter toch altijd wel opzienbarend. Als je alleen al ziet wat Sauer nu al brengt t.o.v een Paixao in z'n eerste seizoen dan mag er toch echt wel positiever gekeken en geschreven worden wat een sauer presteert. Als z'n teamgenoten eens een bal erin schieten dan had hij al bijna in de dubbele cijfers kwa assists kunnen staan dit seizoen namelijk. 
 Wat hij nu al laat zien op 19 jarige leeftijd is echt heel speciaal.

Dit wordt echt de absolute jackpot over een seizoen of 2-3.
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Bam! Deze gaat records verbreken
 |  |  | 

|  | 

|  | ar 
 |  | 

|  |  
						| Hier komt ie dan Gaat vandaag scoren!
 |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Iedereen duikelt over elkaar heen met de woorden ‘toekomstige ster en ‘supertalent’ maar levert totaal niet. 
 Wat een verschil met Paixao
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Appels met peren ,voor nu voorlopig |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Beter dan de meesten vandaag. En dat zegt veel.
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Heel voorspelbaar wat ie doet |  |  | 

|  | 

|  | Cruzcontrol 
 |  | 

|  |  
						| quote:Was niet veel beter, deed zijn best, maar weinig extra's ook. 
 Maar verwijt em niks hoor.
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Eens ging Dest toch heel vaak voorbij maar dat ze bij Psv wel weten wat rugdekking is was het voor hem gewoon een lastige wedstrijd.
 Ahmedhodžić zou deze wedstrijd eens terug moeten kijken
 hoe je dat doet .
 Liet Read vaak verzuipen terwijl hij gemakkelijk had kunnen ingrijpen
 door simpelweg als eerste bij de bal te kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Leon FR1908 --
 |  |  | 

|  | 

|  | R()b 
 |  | 

|  |  
						| quote:Talent wat even in een hype mee ging, ik zie vooralsnog niet echt een basisspeler in hem. 
 Kan maar een stevige 60 min mee, schotkracht te slap, rendement te laag, passing is medium.
 4 assists in 39 eredivisie wedstrijden.
 Prima voor het laatste kwartiertje van de wedstrijd.
 |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Tja de vergelijking ( forum) met Paxao qua spel en rendement slaan door , en laten zin dat Leo,nog heel ver weg is van die satus |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Niemand vergelijkt hem al met paixao toch, alleen dat hij rond zelfde leeftijd wel iets verder is dan paixao rond die leeftijd en dat is ook wel zo denk ik,, paixao speelde toen nog amper bij ons en kwam zeker nog niet los. 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2025 door bijft007 --
 |  |  | 

|  | 

|  | netsurfer 
 |  | 

|  |  
						| quote:Paixao was 22 toen hij bij ons kwam en kwam het eerste seizoen pas aan het eind een beetje los. Sauer moet nog 20 worden.Op dinsdag 28 oktober 2025 - 14:57 schreef bijft007 het volgende:alleen dat hij rond zelfde leeftijd wel iets verder is dan paixao rond die leeftijd en dat is ook wel zo denk ik,, paixao speelde toen nog amper bij ons en kwam zeker nog niet los. |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Was dus nog stuk ouder ook nog, al is het normaal een jaar lang wennen voor spelers vanuit zulke continenten, en zeker de vrij jonge. |  |  | 

|  | 

|  | piet de paler 
 |  | 

|  |  
						| Slowakije is erg Europees .......... Maar ik wacht af, hoop natuurlijk op zijn ontwikkeling
 |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  | 

|  |  
						| Hij ontwikkelt zich al behoorlijk vind ik. Als hij deze lijn doortrekt is Feyenoord zeker niet zijn plafond. Dus die progressie zie ik zeker. Dat jaartje NAC heeft hem goed gedaan. En dat trekt hij door bij ons. Alleen zijn redenment blijft nog achter. |  |  | 

|  | 

|  | netsurfer 
 |  | 

|  |  
						| Ik moet eerlijk zeggen dat ik aanvankelijk mijn bedenkingen had. Ik snapte de hosanna verhalen niet zo. Maar bij NAC vond ik hem al een stuk verder, sterker vooral. 
 Hij moet nog wel stappen maken, maar is nu al de eerste keuze voor zijn positie, zie hem dit seizoen nog wel beter en efficienter worden. Volgend jaar kan hij wel eens een sensatie worden, als hij zich blijft ontwikkelen. Dat zal dan waarschijnlijk ook zijn laatste seizoen bij ons worden, gok ik.
 |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Met kanttekening dat hij voorlopig dan alleen sliti als 1e concurrent heeft op die positie die er vind ik normaliter ook nog niet eens aan toe is en gewoon weinig indruk maakt feyenoord 1 
 Al kan dat veranderen natuurlijk hij de voorkeur krijgt boven Borges en diarra gek genoeg voorlopig en tijd krijgt het 1e te ontwikkelen maar normaliter zat hij er nog echt niet bij

Dus je kan van rvp niet zeggen dat hij enorme voorkeur voor eigen jeugd heeft want ook slory mocht van hem erbij blijven en nu pas geeft rvp het pas op lijkt het met hem

Wat vooral die aanvallende aankopen best voorlopig bijzonder maakt toch omdat hij zon
 Extreme voorkeur voor hun heeft is er in onderling overleg met dtk best wat misgegaan.
 |  |  | 

|  |