BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Leo Sauer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 november 2025 - 23:14   quote  deeplink  
Probleem is niet Sauer. Al speelde hij een waardeloze wedstrijd. Probleem is dat we geen serieus alternatief hebben. Hij komt er wel normaal gesproken. Maar dat kan nog even duren. Vrij normaal ook gezien zijn leeftijd, maar de alternatieven hebben nog meer tijd nodig dan hij.
bijft007
 bijft007 - zondag 09 november 2025 - 23:21   quote  deeplink  
Dat klopt dus inderdaad vind ik, kan hij niet aan doen, vind hem echt een leuk talent, naar moet het nu elke week al doen want geen ervaren concurrent die al enig niveau laat zien

dat had gemoeten, wel leuk nu voor Sauer sliti en ook slory natuurlijk ze allen kans krijgen feyenoord 1, dat gaf al te raden ze allen mochten blijven ook natuurlijk, maar we zijn feyenoord he geen experiment

Maar zegt dat rvp zn duurdere aankopen nog niet betrouwbaarder vind lijkt me dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 --
MMM
 MMM - zondag 09 november 2025 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Probleem is niet Sauer. Al speelde hij een waardeloze wedstrijd. Probleem is dat we geen serieus alternatief hebben. Hij komt er wel normaal gesproken. Maar dat kan nog even duren. Vrij normaal ook gezien zijn leeftijd, maar de alternatieven hebben nog meer tijd nodig dan hij.
Hij word volgend maand 20 hè. Wanneer mogen we dan meer verwachten?

Ik vind dat hij nu al op een hoger niveau zou moeten acteren dan dat hij nu doet. Het lijkt zo nu en dan wel een pupil. Komt geen fatsoenlijk schot uit en een normale voorzet is ook zeldzaam. Dit hoort momenteel gewoon een bankzitter te zijn die minuten moet maken met invalbeurten.

Verder eens. De kwaliteitsarme vleugels mogen volledig op het conto van Te Kloese.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door MMM --
bijft007
 bijft007 - zondag 09 november 2025 - 23:27   quote  deeplink  
Af en toe een goaltje of assist had ook wel genieten ja als je bijna alles speelt eens hoor maar blijft een feit dat hij na verhuurd te zijn nu min meer alles moet spelen afgewisseld andere eigen jeugd sliti

Leuk maar daar koop je geen duurdere buitenspelers voor natuurlijk, stel je voor dat ze in Eindhoven na paar jaar ch league nu ook 2-3 uit/eigen jeugd voor op 1 linie zouden moeten spelen met financiële armslag je hebt

of het moeten stuk voor stuk absolute toptalenten zijn natuurlijk maar hun hebbe ook meer dan 1 ervanere man zoals nu bij ons alleen moussa voor 1 positie van het jaar ervoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 november 2025 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 23:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij word volgend maand 20 hè. Wanneer mogen we dan meer verwachten?

Ik vind dat hij nu al op een hoger niveau zou moeten acteren dan dat hij nu doet. Het lijkt zo nu en dan wel een pupil. Komt geen fatsoenlijk schot uit en een normale voorzet is ook zeldzaam. Dit hoort momenteel gewoon een bankzitter te zijn die minuten moet maken met invalbeurten.

Verder eens. De kwaliteitsarme vleugels mogen volledig op het conto van Te Kloese.
Elk half jaar gaat de lat omhoog denk ik. Tenzij je een toptalent bent is het op 19-jarige leeftijd vallen en opstaan. Ja hij heeft inmiddels wel wat ervaring. Maar wanneer hadden we voor het laatst een buitenspeler op die leeftijd die beter was dan hij?

We mogen best kritisch zijn. En zeggen dat het over het geheel tegenvalt. Maar ik had eerlijk gezegd ook niet heel veel meer verwacht op voorhand. Ik vind dat hij qua spel het best aardig doet. Ook zonder bal. Niet vandaag, maar in algemene zin. Alleen nog 0 rendement.
bijft007
 bijft007 - zondag 09 november 2025 - 23:37   quote  deeplink  
Wat wel zo is puur naar Sauer kijkende, hij sneller leert normaliter en we volgend jaar bv profijt van kunnen hebben

Maar hee we zijn Feyenoord he gelijk maximaal presteren, niet ideaal en daar koop je geen duurdere aankopen voor die posities voor die flink wat kosten ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 november 2025 - 23:38   quote  deeplink  
Het antwoord is denk ik Boëtius. Die had wel aardig wat rendement in het seizoen dat hij 20 werd. Was daarna wel direct klaar, maar goed, verder niet heel relevant.

Bedoel maar te zeggen, dat de goals/asissts uitblijven kan ik nu nog net verteren. Eerste maanden als basisspeler. En zijn leeftijd reken ik dus ook in zijn voordeel mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 november 2025 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 23:37 schreef bijft007 het volgende:
Wat wel zo is puur naar Sauer kijkende, hij sneller leert normaliter en we volgend jaar bv profijt van kunnen hebben

Maar hee we zijn Feyenoord he gelijk maximaal presteren, niet ideaal en daar koop je geen duurdere aankopen voor die posities voor die flink wat kosten ook.
Daar moeten we dan maar op hopen. Tis wel zonde dat we een hoop jonge buitenspelers hebben die gebaat zijn bij veel minuten voor hun ontwikkeling. We kunnen ze niet allemaal opstellen of laten invallen. Daarom blijft het ook zo raar dat Slory en/of Sliti niet verhuurd zijn.
bijft007
 bijft007 - zondag 09 november 2025 - 23:46   quote  deeplink  
Ook mee eens, kan het ook nog gewoon veel beter verteren met Sauer, maar minder nu diarra genegeerd wordt (terecht onterecht geen idee) idem veelal borges ook

nieuwe moet je ook kansjes blijven geven zoals sliti overall meer krijgt, geeft geen goed gevoel voor die nieuwen

En mogen ze vanaf basis ist gelijk dday ook lijkt wel voor ze en niks geen kleinere inval beurten meer is wat geforceerd voor ze

maar hee misschien kunnen die er ook geen kut van op trainingsveld maar je moet ze wel elke wedstrijd gevoel geven ze erbij horen.

MMM
 MMM - maandag 10 november 2025 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 23:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Elk half jaar gaat de lat omhoog denk ik. Tenzij je een toptalent bent is het op 19-jarige leeftijd vallen en opstaan. Ja hij heeft inmiddels wel wat ervaring. Maar wanneer hadden we voor het laatst een buitenspeler op die leeftijd die beter was dan hij?

We mogen best kritisch zijn. En zeggen dat het over het geheel tegenvalt. Maar ik had eerlijk gezegd ook niet heel veel meer verwacht op voorhand. Ik vind dat hij qua spel het best aardig doet. Ook zonder bal. Niet vandaag, maar in algemene zin. Alleen nog 0 rendement.
Ik lees hier altijd dat het een toptalent is.. Alleen fysiek is hij al verre van dat. Laat staan z’n rendement.

Het frustrerende is gewoon dat we 1 buitenspeler hebben die wisselvallig is. De rest kan je vooralsnog op een grote hoop gooien want die leveren allemaal niet.
kenny
 kenny - maandag 10 november 2025 - 11:14   quote  deeplink  
mee eens hoor hij mag onderhand wel eens gaan opstaan
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 november 2025 - 11:39   quote  deeplink  
T enige wat mist is rendement.
Voor de rest is t zo slecht helemaal niet. Maar kan niet zo blijven nee
kenny
 kenny - maandag 10 november 2025 - 12:48   quote  deeplink  
is ook wel een speler die ruimte nodig heeft
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 11 november 2025 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2025 - 12:48 schreef kenny het volgende:
is ook wel een speler die ruimte nodig heeft
Klopt. Maar dat hebben wij niet zo vaak. Je kunt je dus afvragen of hij wel geschikt is voor Feyenoord. Ik hoop nog steeds dat hij genoeg klasse heeft om straks ook op kleine(re) ruimte te kunnen schitteren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 november 2025 - 12:58   quote  deeplink  
Stop gewoon eens met dat vanaf minuut 1 met hoogdruk zetten ,waardoor de
uitputtingsverschijnselen al zichtbaar worden na 45 minuten.
Gaat eens wat meer op je verdediging bouwen zodat het elftal ook meer ruimte
krijgt om te voetballen .
Het spel kan op vele manieren gespeelt worden dan alleen die enne .
VVout
 VVout - dinsdag 11 november 2025 - 13:20   quote  deeplink  
Zou een verademing zijn dat ze eens met snelheid er door breken en dat gedoseerd, zodat de pijp niet uit gaat in de 60e minuut of je blind de counter tegen krijgt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 november 2025 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2025 - 13:20 schreef VVout het volgende:
Zou een verademing zijn dat ze eens met snelheid er door breken en dat gedoseerd, zodat de pijp niet uit gaat in de 60e minuut of je blind de counter tegen krijgt.
Precies misschien komt dat ook tengoede van het talent dat nu onder sneeuwt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Leo Sauer topic

0.0191679