|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi mooi, langzaam maar zeker steeds belangrijker. Prima beleid |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Landgenoor Hancko had het over Sauer: een verlegen jongen. Zou dus ook reden kunnen zijn hem stap voor stap te brengen.
Snel is ie, de stompzinnige pass bij Utrecht was een mooi kado. Helpt hem ook. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja daarom, prima beleid hem zo te brengen en klaar te stomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tuurlijk niet. Daarom rustig brengen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarmee Slot het ook hierin goed heeft gezien. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Uiteraard, niet te snel opbranden dit grote talent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Talent ? Ik ben ( nog) niet overtuigd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen vond Piet na 47 blessures en 3 kut seizoenen nog wel prima. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is dit nu voor commentaar😀 Wat heeft Leo nu laten zien dan ? Jorgensen was topscorer daar gaat de vergelijking al niet op. Je moet spelers niet zo snel dingen toe dichten die ze ( nog) niet kunnen, we roepen CL niveau dat heeft hij nog niet. Wordt gewoon voorlopig en volgend seizoen een 2 of 3 e optie. En nou niet gelijk boos reageren dit is toch zo! Ik hoop dat ik het verkeerd heb |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mag van mij wel een keer beginnen, hoewel ik Ivanusec ook graag zie. Zet Ivanusec naar achter de spits. Stengs later pas inzetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer 90 minuten op de bank. Maar Ali mag wel weer invallen..
Belachelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom die adoratie van deze voetballer en dan bedoel ik Leo? Altijd dat geroep om spelers die Slot niet goed genoeg ( nog ) vindt. Dat is hetzelfde voor Lingr en Milambo. In het stadion hoor ik niets wat hier geschreven wordt ( vak T) en het gejuich toen Alireza er in kwam was mooi!!!!! Nu niet direct weer mij aanvallen. Ik zou graag zien dat de gehele bank een versterking was, maar dat is niet zo ( volgens Slot waarvan de meeste van ons vertrouwen hebben ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was zeker mooi, maar om bij die stand Ali in te laten vallen waar van het contract afloopt slaat werkelijk nergens op van Arne.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 12:39 schreef piet de paler het volgende:Waarom die adoratie van deze voetballer en dan bedoel ik Leo? Altijd dat geroep om spelers die Slot niet goed genoeg ( nog ) vindt. Dat is hetzelfde voor Lingr en Milambo. In het stadion hoor ik niets wat hier geschreven wordt ( vak T) en het gejuich toen Alireza er in kwam was mooi!!!!! Nu niet direct weer mij aanvallen. Ik zou graag zien dat de gehele bank een versterking was, maar dat is niet zo ( volgens Slot waarvan de meeste van ons vertrouwen hebben ) Ali is sympathiek. Vandaar de populariteit. Maar voetballend ondermaats. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is ook allemaal politiek en business
Ali nog even iets gunnen, gaan al jaren terug dus mooi menselijk gebaar, López nog brengen, kan misschien nog wat opleveren...
Sauer is toptalent, wil studie lekker afronden... komt er ook aan de komende jaren.
Is allemaal niet zo moeilijk te begrijpen toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of Milambo en Sauer wat meer laten ruiken aan het eerste. Te weinig gebeurd dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:27 schreef MMM het volgende:Of Milambo en Sauer wat meer laten ruiken aan het eerste. Te weinig gebeurd dit seizoen. Ik ben het met Cruzcontrole eens ,de wissels leken echt afscheidswedstrijden te zijn voor Lopez en Ali en als dat zo is dan heeft Slot dat netjes gedaan. Milambo en Sauer zullen volgend seizoen volop kansen krijgen..
Mits ze de juiste trainer aanstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:27 schreef MMM het volgende:Of Milambo en Sauer wat meer laten ruiken aan het eerste. Te weinig gebeurd dit seizoen. Voor wat waard is las ik dat t Zand bijvoorbeeld niet bijgetekend zou hebben als Slot er nog was geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Voor wat waard is las ik dat t Zand bijvoorbeeld niet bijgetekend zou hebben als Slot er nog was geweest. Begreep ik ook inderdaad. Slot zag het niet in hem zitten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het met Cruzcontrole eens ,de wissels leken echt afscheidswedstrijden te zijn voor Lopez en Ali en als dat zo is dan heeft Slot dat netjes gedaan. Milambo en Sauer zullen volgend seizoen volop kansen krijgen.. Mits ze de juiste trainer aanstellen. Daar leek het op, of nog sterker de k dat dat gewoon zo is en komende wedstrijden ook nog gaat zijn voor ali enzo,, wel netjes opzich na 3 jaar,, en veel van onze fans zijn toch nog steeds enorm fan blijkbaar van hem, (ikzelf niet percee, kijk liever naar iets meer kwaliteit om eerlijk te zijn)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Voor wat waard is las ik dat t Zand bijvoorbeeld niet bijgetekend zou hebben als Slot er nog was geweest. quote: Dat is/was wel een van de nadelen van de werkwijze van Slot. Hij werkt met een vaste kern en wijkt daar weinig van af. Eigenlijk alleen met blessures. Of groot vormverlies. Dat heeft wel consequenties voor de speeltijd van jonge spelers of van spelers die net achter de kern zitten. Lingr benoemde het ook al in zijn interview.
En Slot is natuurlijk succesvol met zijn werkwijze, maar dit is wel de andere kant van het verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Kzie graag eens lingr op 10 ipv stengs. Stengs gaat em niet worden voor de top. Als je wilt groeien. Even paar laatste minuten is wel wat voor stengs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 17:56 schreef bijft007 het volgende:[..] Daar leek het op, of nog sterker de k dat dat gewoon zo is en komende wedstrijden ook nog gaat zijn voor ali enzo,, wel netjes opzich na 3 jaar,, en veel van onze fans zijn toch nog steeds enorm fan blijkbaar van hem, (ikzelf niet percee, kijk liever naar iets meer kwaliteit om eerlijk te zijn) Jij ziet een voorzet van rechts liever niet bij de cornervlag op links belanden zeg maar haha Ps met alles eens hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 18:13 schreef Ikke nie het volgende:Kzie graag eens lingr op 10 ipv stengs. Stengs gaat em niet worden voor de top. Als je wilt groeien. Even paar laatste minuten is wel wat voor stengs Ja dat proberen had sowieso geen kwaad gekund |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:19 schreef Cruzcontrol het volgende:Is ook allemaal politiek en business Ali nog even iets gunnen, gaan al jaren terug dus mooi menselijk gebaar, López nog brengen, kan misschien nog wat opleveren... Sauer is toptalent, wil studie lekker afronden... komt er ook aan de komende jaren. Is allemaal niet zo moeilijk te begrijpen toch? Inderdaad, Ali z'n afscheid, Sauer idd andere prio's. tis allemaal niet zo zwaar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sauer definitief mee met Slowakije: twee na jongste EK-ganger vandaag, 19:15 527 reacties Leo Sauer gaat definitief mee met Slowakije naar het EK in Duitsland. De 18-jarige talentvolle buitenspeler is daarmee de twee na jongste voetballer die het aankomende eindtoernooi gaat meemaken. Alleen Lamine Yamal (16 jaar) en Warren Zaïre-Emery (18 jaar) zijn jonger.
Sauer is een van de grootste talenten van Slowakije. De buitenspeler heeft nog altijd een record op zijn naam staan. Sauer is de jongste debutant ooit voor het nationale elftal. Sinds 1939 stond die eer op naam van oud-aanvaller Frantisek Vysocky, die 18 jaar, 3 maanden en 18 dagen oud was toen hij voor het eerst zijn land vertegenwoordigde. Sauer deed het acht dagen eerder.
Bondscoach Francesco Calzona heeft vrijdagavond de definitieve selectie bekendgemaakt. Naast Sauer behoort ook David Hancko tot de 26-koppige selectie. Slowakije is in Groep E ingedeeld met België, Roemenië en Oekraïne. Het toernooi start op maandag 17 juni met een wedstrijd tegen de Belgen. Het duel in het Deutsche Bank Park begint om 18:00 uur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuk voor die jongen. Hoop ook dat hij speeltijd gaat krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nac dus👍 en nog wat andere teams buitenland om hem te huren, moet wel een aanvallend team zijn waar hij mooie ontwikkeling kan doormaken wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kunnen straks bij elke club een Feyenoord huurling bewonderen 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T gaat nergens meer over. Ja ik weet t, negatief. Maar zoveel spelers in de verhuur, waanzin. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: wat ben je zuur geile hahaha
inderdaad slaat beetje door |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet toch wel een betere club dan NAC hem willen huren? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het liefst iets beter (denk ik) maar om eerlijk te zijn weten we niet goed wat hij gelijk goed aankan en er lekker jaartje kan ballen, kan hij nac net aan of staat hij ietsje hoger ook in basis🤔 echt geen idee, wel goed talent overgens natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staat in het bericht dat er meerdere eredivisieclubs interesse tonen dus misschien wel een andere club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huur is rond. Minuten maken is goed. Bij NAC ook veel mee moeten verdedigen. Is ook goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was ook zo een groot talent werd op het forum geroepen .....zet hem in topper .......... Tja Priske ziet dat anders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t ook. Maar nog veel te licht |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
een 19 jarige osman in plaats van sauer? snap het niet zo goed waarom je dan sauer dan weg doet of die osman moet 4 klassen beter zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heel simpel als slot en ook Priske nog steeds het (nog) niet toevertrouwen om hem langer erop te zetten en nu milambo en zechiel wel, want dat had ook gekund die er ook niet aankwamen he,, en om eerlijk te zijn mist hij gevoelsmatig vooral nog fysiek en oogt in alles nog een junior, wel 1 met goed talent,, maar geen straf om nu veel lager niveau sterker te worden en minuten |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2024 - 20:11 schreef bijft007 het volgende:Heel simpel als slot en ook Priske nog steeds het (nog) niet toevertrouwen om hem langer erop te zetten en nu milambo en zechiel wel, want dat had ook gekund die er ook niet aankwamen he,, en om eerlijk te zijn mist hij gevoelsmatig vooral nog fysiek en oogt in alles nog een junior, wel 1 met goed talent,, maar geen straf om nu veel lager niveau sterker te worden en minuten ik snap wel waarom ze hem verhuren alleen ze huren een 19 jarige terug zelfde leeftijd zo,n beetje maar goed misschien is die osman ook wel 3 klassen beter nu al, ik ken de speler ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had ik er lekker bijgehouden. Bij NAC valt niets te leren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar hij maakt daar wel veel minuten. Tegen dezelfde tegenstanders als waar wij tegen moeten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al had je achteraf gezien hem er misschien bij kunnen houden ja. Bij ons had ie ook wel minuten gemaakt, aangezien er niets meer bij kwam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slory had ik logischer gevonden, links zit vol. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Qua posities ja. Maar Slory is duidelijk minder ver in zijn ontwikkeling.
En met Paixao en Osman kan je wat schuiven, maar goed voor al die opties heeft Feyenoord niet gekozen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Betwijfel het of hij echt veel kansen had gekregen,, want kreeg er steeds minder ook en onder slot al ingezet trouwens,, dus was verhuur logisch gevolg, nu echt vlieguren maken eerst en laten zien hij echt dat talent is dat hij wordt toegedicht💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|