|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 22:39 schreef bijft007 het volgende:Betwijfel het of hij echt veel kansen had gekregen,, want kreeg er steeds minder ook en onder slot al ingezet trouwens,, dus was verhuur logisch gevolg, nu echt vlieguren maken eerst en laten zien hij echt dat talent is dat hij wordt toegedicht💪 Dat duurt wel even dan. Breda is 6 minuten vliegen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee joh, doet ie alleen tegen Sparta. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb sterk het idee hij daar met net aan basisplek nog niet veel gaat klaarspelen eerste jaar,, hoop dat ik ernaast zit uiteraard natuurlijk hoor,, behalve tegen ons dan😏,, maar bekruipt me nog wel eens het gevoel dat mensen zn talent ietswat overschatten eigenlijk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is pas 18 natuurlijk ook nog dat is wel zo,, maar vaak het idee gehad dat het het grootste talent van ons is sinds jaren ofso.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Redelijk onzichtbaar hier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sauer verhuren en dan Osman huren.
Wat een beleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pedersen en Benita verhuren en dan Lombota kopen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onbegrijpelijk. Slory is een beter rechtsbuiten dan Osman t Zand verhuren en dan geen 10 hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel mee eens en buiten Sauer vind ik Sebaoui ook helemaal niet slecht . Die heeft een voorzet in zijn benen waar je u tegen zegt. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom roepen we altijd om spelers die er niet zijn ? Hier moeten we het mee doen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Precies. Volledig verkeerd doorgeselecteerd. En ik snap ook wel dat je met alleen jeugd ook de oorlog niet wint maar dan moet je daar dus de aankopen en versterkingen op selecteren. Zo moeilijk is dat niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Denk dat op dit moment wie je ook op korte termijn neerzet qua speler het niet gelijk beter zal zijn,, team gevoel en vertrouwen is zo broos in algehele selectie,, we zitten mijlenver af van wedstrijd ombuigen en 1-2 maken letterlijk en figuurlijk
je kunt al wel zien dat Osman wel toekomst waarde gaat zijn maar lutomba aii doe je wel jas uit lijkt er op🤬
sommige anderen Osman hwang zijn echt goeie verwacht ik maar zoeken ook nog plaats in elftal,, zouden al veel verder zijn in goed draaiend team vol zelfvertrouwen en automatismen natuurlijk
maar dit totaal zonder vertrouwen mekaar aankijkend elftal is momenteel zo kwetsbaar waar toch niet heel je team is leeggeroofd is maar blijkbaar al wel teveel om veel al kwijt te zijn
8 punten achter is machtig veel en gaat er vrees ik niet voor zorgen dat het makkelijk met de bijhorende verwachtingen korte termijn omgedraaid gaat worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Buillade speelde gisteren ook niet slecht. Maar Priske zag het niet in hem zitten. Punt uit en doorrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch jammer dat hij verhuurd is.
Had echt veel minuten kunnen maken en is nooit minder dan Osman en Hadj Moussa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|