|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi voor die jongen en op de vraag of er versterking komt als Paixão evt vertrekt ,gaf hij zelf antwoord door te zeggen als hij komt moeten we geduld hebben met zijn verdere ontwikkeling. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt me normaal dat er na een onbetwiste basisspeler op posities die nu überhaupt onderbezet zijn wat dan bijkomt, dan is het aan Sauer en die nieuwe te laten zien wie dichter basis zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat vind ik ook inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik stel deze vraag meer, Is dit CL niveau, of moet je een keer echt in de buidel tasten ? En deze spelers zo nu en dan inzetten. Ik weet het niet,twijfel over deze speler |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hij was al de beste maar 1 of andere idioot heeft hem verhuurd. En nu gooit deze idioot weer belachelijke interviews de deur uit m.b.t. Sauer. Als ik jeugd zou zijn bij onze club dan was ik al lang vertrokken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuv is het CL niveau. Dit blijft ook een gok, waar jij altijd TK als idioot benoemt ( wat ik nog steeds raar vind maar jouw mening en dat is prima)
Ik denk dat je een gevestigde naam moet kopen , en hem als 2e |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Hij speelt na een jaar bij Feyenoord in de Bundesliga of in Engeland''

Leo Sauer heeft een sterke indruk achtergelaten tijdens zijn huurperiode bij NAC Breda. De negentienjarige aanvaller keert komende zomer terug naar Feyenoord, waar hij zich in de voorbereiding mag bewijzen. Dat bevestigde algemeen directeur Dennis te Kloese eerder al, die aangaf dat zowel Sauer als Jaden Slory een serieuze kans krijgen bij de eerste selectie.
De verwachtingen rondom Sauer zijn groot. In de podcast Boskamp & Kleine Gijp werd uitgebreid stilgestaan bij de talentvolle Slowaak. Jan Van den Bergh, ploeggenoot van Sauer bij NAC, sprak lovend over hem in gesprek met Nicky van der Gijp. "Hij was te gast bij ons en ik vroeg uit interesse: is Sauer echt zo goed? Hij zegt: die speelt geen jaar bij Feyenoord. Die is zo goed, hij is volgend jaar weg. Die speelt na een jaar bij Feyenoord in de Bundesliga of in Engeland."
Boskamp pleit voor kansen jeugdspelers Jan Boskamp hoopt dat Feyenoord blijft investeren in de eigen jeugdopleiding. De clubicoon was onder de indruk van Gjivai Zechiël en noemt ook Antoni Milambo als voorbeeld. "Ik zou toch nog eventjes nadenken. Ze hebben Steijn gehaald, maar Milambo kan ook een stap achteruit. Ik vond de reacties van Te Kloese wel goed, dat is een speler van ons en die gaan we niet voor een appel en een ei wegdoen."
Boskamp verwijst daarbij naar het vertrek van Ramon Hendriks. De verdediger maakt momenteel indruk in de Bundesliga. "Die hebben ze voor een appel en een ei naar Stuttgart laten gaan. Nu zou je zeggen: hadden we hem nog maar. Als je Milambo nu wegdoet, moet je zeker weten dat er weer een eigen jeugdspeler klaarstaat."
Ook Zechiel verdient volgens Boskamp speeltijd, ondanks de volle bezetting op het middenveld. "Die goal die hij maakt tegen PSV. Hij kwam van heel ver en zag de ruimte ontstaan. Als je veel speelt, dan krijg je ook veel scorend vermogen. Ik weet ook wel dat je er bij Feyenoord direct moet staan, maar je kan ze wel constant laten ruiken aan het eerste elftal."
Boskamp begrijpt dat versterkingen zoals Sem Steijn en mogelijk Luciano Valente nodig zijn, maar benadrukt het belang van balans. "Het zijn wel aanwinsten, dus je kan het moeilijk doen met zeven jongens van achttien jaar bij wijze van spreken."
"We zien eindelijk weer een glimp van de echte Robin. Ik ben blij dat hij dat gezegd heeft, want ik was er een beetje ziek van. Alle spelers moesten ook blijven van hem, maar nu moet hij toch knopen doorhakken. Nu moet hij harde beslissingen nemen, dus ik vond het ook wel leuk dat hij zegt: ‘Volgend jaar worden wij kampioen.’ Of het kan? Natuurlijk kan het, waarom niet."
Doelstelling Robin van Persie Boskamp is blij met het feit dat Robin van Persie een kampioensdoelstelling heeft uitgesproken. "We zien eindelijk weer een glimp van de echte Robin. Ik ben blij dat hij dat gezegd heeft, want ik was er een beetje ziek van. Alle spelers moesten ook blijven van hem, maar nu moet hij toch knopen doorhakken. Nu moet hij harde beslissingen nemen, dus ik vond het ook wel leuk dat hij zegt: ‘Volgend jaar worden wij kampioen.’ Of het kan? Natuurlijk kan het, waarom niet." |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja Boskamp...
Ik ben ook een fan van deze hoor, maar heeft bij NAK niet echt onderscheid gemaakt.
Moet zich gewoon bewijzen bij Feyenoord één, en als ie goed genoeg is gaan we daar veel plezier aan beleven.
Maar snap niet dat je dan zo'n Osman huurt, en deze VERhuurt...
Waanzin! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2025 - 16:10 schreef Cruzcontrol het volgende:Tja Boskamp... Ik ben ook een fan van deze hoor, maar heeft bij NAK niet echt onderscheid gemaakt. Moet zich gewoon bewijzen bij Feyenoord één, en als ie goed genoeg is gaan we daar veel plezier aan beleven. Maar snap niet dat je dan zo'n Osman huurt, en deze VERhuurt... Waanzin! Maar bij nac zegt iedereen dat ie veel te goed is om daar te spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kunnen we prima gebruiken volgend seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op de bank als backup .......we moeten toch beter en CL aantikken? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima speler achter paixao of zn vervanger, genoeg wedstrijden geheel seizoen dus speelt genoeg normaliter om zn kwaliteiten te tonen, voor nu zeg ik dat hij op 1/3 van paixao zn intensiteit/scorend vermogen en als geheel zit, goede weg dus💪 vertrouwen in sauer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeg ik... Dat is met verhuur.. Gewoon laten bewijzen als backup bij ons...
Anders krijgen ze t bij die andere clubs te hoog in hun bol en denken ze dat ze er al zijn... En dan de koude douche bij ons weer..
Gewoon fatsoenlijke selectie maken, voor elke posite wat jeugdspelers erbij, kunnen alvast wennen, af en toe invallen...
Heb je echt geen huurspelers voor nodig.
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sauer als back up, dat lijkt me de meest logische benadering. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, had toch al gekund, had je zo'n dure vogel als Osman helemaal niet nodig gehad..
Zoals gezegd, waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2025 - 21:07 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, had toch al gekund, had je zo'n dure vogel als Osman helemaal niet nodig gehad.. Zoals gezegd, waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.. Zeker, maar is ook een raadsel waarom DtK cs. zo'n enorme duiventil heeft laten ontstaan. Behoorlijke kostenpost al met al. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2025 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeker, maar is ook een raadsel waarom DtK cs. zo'n enorme duiventil heeft laten ontstaan. Behoorlijke kostenpost al met al. Ja, en ik vind dat grootheidswaanzin... Zelfde dat je nu weer leest over strategische samenwerking met een derde divisie club in Spanje... Flikker op man!
Feyenoord één, Dennis, daar draait alles om! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2025 - 21:17 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, en ik vind dat grootheidswaanzin... Zelfde dat je nu weer leest over strategische samenwerking met een derde divisie club in Spanje... Flikker op man! Feyenoord één, Dennis, daar draait alles om! Het is de achterban geheel onduidelijk wat daar dan de toegevoegde waarde van zou zijn. Het telt wel op en er is op diverse vlakken weinig logica te ontdekken, laat staan dat er vanuit een heldere visie gecommuniceerd wordt. Maar het kan niet nog zo'n zomer worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2025 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het is de achterban geheel onduidelijk wat daar dan de toegevoegde waarde van zou zijn. Het telt wel op en er is op diverse vlakken weinig logica te ontdekken, laat staan dat er vanuit een heldere visie gecommuniceerd wordt. Maar het kan niet nog zo'n zomer worden. Zal rampzalige gevolgen hebben en ons weer jaaaaarren terug in de tijd gooien.
Mijn hoop: Dennis heeft zijn lot in de handen van RvP gelegd, en deze laat wel zijn gezag gelden en eist kwaliteit van bij t begin, in tegenstelling tot de Deense dominee.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sauertje samen met broer gespeeld dus bij Slowakije Onder 21  |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Onze Sauer trouwens gewisseld in 80e minuut, op 2-2 stand, en Spanje scoort de winnende in blessuretijd |
|
|
|