|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Sauer is prima als een van de tweede vaste linksbuitens. Probleem is meer dat we nog wel een tweede moeten hebben. Of eerste, hoe je er maar tegenaan kijkt. Hopelijk kan dat intern opgelost worden. Diarra, Borges, Slory of Sliti. Slory en Sliti moeten snel veel minuten gaan maken en dus verhuurd worden. Ik denk dat Diarra en Borges met Sauer uit moeten gaan maken wie de eerste linksbuiten wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 16:28 schreef netsurfer het volgende:[..] Slory en Sliti moeten snel veel minuten gaan maken en dus verhuurd worden. Ik denk dat Diarra en Borges met Sauer uit moeten gaan maken wie de eerste linksbuiten wordt. Misschien ja. Maar misschien hebben we sowieso nog een van die 2 (Slory of Sliti) nodig om voldoende keuze te hebben. 4 is al gauw wat krap. Al is wellicht Stengs dan de nummer 5, als die blijft. Valente kan eventueel ook hangend.
Of misschien moeten we ze (of 1) er maar der bij houden en een kans geven. Ze zijn wel eigen jeugd en dat mag daarom best een streepje voor hebben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Daan Rots nog beter... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diarra, Sliti, Borges, Sauer, Slory. Zelfs Moussa. Geen van hen overtuigt volkomen. Lijkt mij bijzonder natte vingerwerk om nu reeds te oordelen wie dit seizoen kan groeien naar een volwaardige aanwinst.
Vergeet ik zowaar Stengs. Maar die zie ik zomaar vertrekken in de laatste transferweek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|