|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Sauer is prima als een van de tweede vaste linksbuitens. Probleem is meer dat we nog wel een tweede moeten hebben. Of eerste, hoe je er maar tegenaan kijkt. Hopelijk kan dat intern opgelost worden. Diarra, Borges, Slory of Sliti. Slory en Sliti moeten snel veel minuten gaan maken en dus verhuurd worden. Ik denk dat Diarra en Borges met Sauer uit moeten gaan maken wie de eerste linksbuiten wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 - 16:28 schreef netsurfer het volgende:[..] Slory en Sliti moeten snel veel minuten gaan maken en dus verhuurd worden. Ik denk dat Diarra en Borges met Sauer uit moeten gaan maken wie de eerste linksbuiten wordt. Misschien ja. Maar misschien hebben we sowieso nog een van die 2 (Slory of Sliti) nodig om voldoende keuze te hebben. 4 is al gauw wat krap. Al is wellicht Stengs dan de nummer 5, als die blijft. Valente kan eventueel ook hangend.
Of misschien moeten we ze (of 1) er maar der bij houden en een kans geven. Ze zijn wel eigen jeugd en dat mag daarom best een streepje voor hebben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Daan Rots nog beter... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diarra, Sliti, Borges, Sauer, Slory. Zelfs Moussa. Geen van hen overtuigt volkomen. Lijkt mij bijzonder natte vingerwerk om nu reeds te oordelen wie dit seizoen kan groeien naar een volwaardige aanwinst.
Vergeet ik zowaar Stengs. Maar die zie ik zomaar vertrekken in de laatste transferweek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sauer schijnt waanzinnig te spelen tegen Duitsland momenteel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bittere pil voor die DuiTserTs hier, Slowaken hangen de vlag uit aan boord 😂😂😂 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Net wat internationale verslagen over Slowakije vs Duitsland gelezen en de teneur is net na Yamal de naam Sauer ingevuld kan worden voor de nabije toekomst. Wat een luxe club zijn we toch geworden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hadden ook geen keuze om hem niet bij de club te houden dit jaar. Anders was hij echt weggeweest! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2025 - 10:28 schreef Bowie het volgende:Net wat internationale verslagen over Slowakije vs Duitsland gelezen en de teneur is net na Yamal de naam Sauer ingevuld kan worden voor de nabije toekomst. Wat een luxe club zijn we toch geworden. Dan zijn de wedstrijden uit tegen Excelsior- Sparta en Fenerbache snel vergeten want daar speelde hij niet best.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Staat hem niets in de weg om het eens minstens een helft bij ons te laten zien. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Er is wel één groot vraagteken. Gaat Sauer ook zo goed worden in het systeem dat Feyenoord wil spelen? Veel meer druk zetten en veel minder uit de omschakeling spelen. Daar heb ik mijn twijfels bij. Verder is het in principe een prachtige voetballer die je een hoop centen kan gaan opleveren. Hancko trouwens ook weer trefzeker in dezelfde wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2025 - 11:50 schreef Frobin1974 het volgende:Er is wel één groot vraagteken. Gaat Sauer ook zo goed worden in het systeem dat Feyenoord wil spelen? Veel meer druk zetten en veel minder uit de omschakeling spelen. Daar heb ik mijn twijfels bij. Verder is het in principe een prachtige voetballer die je een hoop centen kan gaan opleveren. Hancko trouwens ook weer trefzeker in dezelfde wedstrijd. Zou het aan het systeem liggen denk je? Momenteel vind ik Slory beter voor de dag komen dan Leo.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In principe gewoon echt 433 voor hem ideaal hoor, de ruimte voor acties te maken op de flank
Voor ons dus gewoon nog niet los, de goeie en zeer hoopvolle pot bied wel hoop voor toekomst bij ons, al is het echt ook nog maar 1 pot he, vorige wedstrijden kwam hij er ook voor Slowakije namelijk niet aan te pas dus echt niet alleen bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2025 - 12:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zou het aan het systeem liggen denk je? Momenteel vind ik Slory beter voor de dag komen dan Leo.. Wat Robin schrijft ben ik het mee eens . Zoals ik het gisteren zag heeft Leo snelheid nodig om een perfecte actie te maken. Bij ons moet hij het bijna vanuit stilstand doen onder druk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zo werkt het soms wel ja, maar hou hoop het er wat vaker uitkomt en vervolgens zn basis niveau richting de top eredivisie om te beginnen gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat zou er gebeurd zijn als de wedstrijd tegen duitsland 2 weken eerder was gespeeld? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem heel aardig spelen. Alleen zijn rendement blijft nog achter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snel, dat wel, maar vind z'n passing voor het doel vooralsnog abominabel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij lange na nog geen Igor |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Waar, maar Igor was dat zelf direct ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze is echt veel verder dan Igor op die leeftijd |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Igor was aan het begin een Igor-wannabe. :) Eigenlijk pas in zijn laatste jaar een echte topper.
Ik vind Sauer wel een mooi ventje, gaan we zeker veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vindt hem een one trick pony. ( met de nadruk op IK) weinig verrassing in zijn actie ( zeer groot verschil met Paxao) Er zit geen verrassing in zijn spel in vergelijk met Hadj Moussa. Misschien komt dit nog Nogmaals goede speler, maar ik mis dit in zijn spel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond hem prima spelen gisteren. Die gaat er wel komen. Zal nog grillig zijn want nog jong. Als het team meer in het ritme komt zal hij steeds beter worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 09:47 schreef CobusIII het volgende:Vond hem prima spelen gisteren. Die gaat er wel komen. Zal nog grillig zijn want nog jong. Als het team meer in het ritme komt zal hij steeds beter worden. Maar vindt jij ook niet dat er ( nog) geen verrassing in zijn spel zit ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Arjan Robben had ook geen verrassing in zijn spel (naar binnen komen en schieten) maar heeft toch een aardige carrière achter de rug. het gaat erom dat je je acties op tempo kan uitvoeren waardoor ze vaker slagen. Dat zie ik terug bij Sauer. Het rendement moet nog wel omhoog. Hij is wel een speler die zowel binnendoor als ook buitenom kan passeren. Daar zijn er niet veel van. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 09:52 schreef CobusIII het volgende:Arjan Robben had ook geen verrassing in zijn spel (naar binnen komen en schieten) maar heeft toch een aardige carrière achter de rug. het gaat erom dat je je acties op tempo kan uitvoeren waardoor ze vaker slagen. Dat zie ik terug bij Sauer. Het rendement moet nog wel omhoog. Hij is wel een speler die zowel binnendoor als ook buitenom kan passeren. Daar zijn er niet veel van. Dat laatste (buitenom passeren) vind ik een grote plus van hem. Dat zie je steeds minder bij buitenspelers, steeds vaker allemaal naar binnen. Frustrerend voor de spits van dienst en bovendien is het vaak al erg vol in de 16. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarnaast is positief dat hij steeds langer kan blijven staan, is dus aan t werken aan zijn inhoud. (16, 67. 45, 74 en 90 minuten). Meer goals en assists zit hij echt niet ver vanaf. Ook positief is dat je andere buitenspelers kunt brengen die ongeveer gelijkwaardig zijn.
Al was Slory echt heel matig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Positief bij Sauer was dat hij meermalen ook meeverdedigde en bal veroverde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Speelt idd heel volwassen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Helpt onze verdedging ook enorm, als je zo'n handenbinder voorin hebt rondrennen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel tegen Braga is de verwachting zegt Van Persie. Geen blessure, vooral spierpijn. Het gevolg van de vorige 2 wedstrijden. Moet nog wennen aan 90 minuten en het dubbele programma dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind hem prima ontwikkeling maken, eerste goaltje kan hem weer wat helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel verder dan die twee van vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verschil is groot inderdaad. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe eens wat. Nog geen normale pot gespeeld dit seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft ruimte nodig voor z'n snelheid, maar wij starten de meeste aanvallen uit stilstand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook Groningen verdedigt in een blok van 2x 4 Je hebt aan de bal bijna een kopie van woensdag Al kom je er nu vaker doorheen Maar niet op de flanken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM