|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - FC Volendam (zondag 12 maart 2023, 20.00 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 12 maart 2023, 20.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Prima, als de 3 punten maar in de pocket zijn. Maar op de één of andere manier denk ik dat ze ons gaan verrassen met 5-0 🥳 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-0 na 20 minuten. Daarna draak van wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou iedereen voor tekenen denk ik :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En nog twee doelpunten in de Slotfase |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volendam volgens mij....graaft zich niet in. Of zie ik dat verkeerd....? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Deze moet (!) je 'gewoon' winnen. Zou toch zonde zijn als we de buffer vsn drie punten net een week voor de klassieker verspelen zouden. Toch kon het wel eens lastig worden. Ik ha voor een 0 - 2. Paixoa 2x |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 15:50 schreef Arie.Klooster het volgende:Deze moet (!) je 'gewoon' winnen. Zou toch zonde zijn als we de buffer vsn drie punten net een week voor de klassieker verspelen zouden. Toch kon het wel eens lastig worden. Ik ha voor een 2 - 0. Paixoa 2x |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volendam is met AZ koploper na de winterstop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou een oranje shirt aantrekken ..... Zo maken we elke ploeg groter dan ze zijn en onszelf kleiner
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 17:12 schreef piet de paler het volgende:[..] Zou een oranje shirt aantrekken ..... Zo maken we elke ploeg groter dan ze zijn en onszelf kleiner Jij bent van de positivo-politie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mag dat wel, alles zo zuur zien is ook vermoeiend. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
2-0, 1-0 dankzij vroege voorsprong,en ergens begin 2e helft 2,0, erna lopen de beentjes wel weer vol en dat zie je weer terug in de passing, erna klein feestje omdat ervoor de (enige) concurent verrast is in friesland:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laatste waar ik hoop op heb zijn Friezen of de Spijkert moet ze een enkele reis Siberië beloven als ze verliezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volendam echt niet onderschatten |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: is toch niet zuur? Volendam doet het erg goed en Feijenoord loopt risico's door zo weinig te scoren (of laat). Dat kan eens een keertje mis gaan. Ik ben daar voor vanavond niet gerust op. Ik hoop natuurlijk op 5-0. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 19:22 schreef CobusIII het volgende:[..] is toch niet zuur? Volendam doet het erg goed en Feijenoord loopt risico's door zo weinig te scoren (of laat). Dat kan eens een keertje mis gaan. Ik ben daar voor vanavond niet gerust op. Ik hoop natuurlijk op 5-0. Als ik jou was zou ik morgenavond kijken, vanavond wordt t sowieso niets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee een positieve Feyenoord fan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ben daar vanavond niet gerust op, misschien dat het morgen beter is...;-D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 19:22 schreef CobusIII het volgende:[..] is toch niet zuur? Volendam doet het erg goed en Feijenoord loopt risico's door zo weinig te scoren (of laat). Dat kan eens een keertje mis gaan. Ik ben daar voor vanavond niet gerust op. Ik hoop natuurlijk op 5-0. Als ik met die gedachte Feyenoord moet aanmoedigen, klopt er iets niet. Das een ding voor na de wedstrijd dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beter, jammer dat dat volgende week niet gebeurt is door de KNVB.(tegen de neuzen) Halve dag na een Europese trip scheelt veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trip valt mee. T is thuis 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat jan Smit ook nog zingen ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die mag er niet meer in na zijn uitspraken over zijn aalgladde medebewoners. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga zo naar Rotterdam, heeft iemand nog tips waar ik kan eten ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb je nog tips in de aanbieding voor een keer likken? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
6-1 De doelpuntenmachine heeft een onderhoudsbeurtje gehad, beetje WD40. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wel eerst ff soppen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst zelf maar eens winnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Danilo op 10.
Waarom niet is Bullaude? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slot leest hier mee en is een enorme troll |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Danilo op 10? Prima. Dilrosun weer in de basis? Op basis van wat? Wat is nou echt de meerwaarde van dilrosun de afgelopen weken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slot capituleert pas als het niet anders kan. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Vond het al merkwaardig dat Bullaude erin kwam op aanspraak van pusic. Was niet eens het idee van Slot en vond de reden die hij gaf merkwaardiger "Anders moet paixao weer wisselen naar rechts en die stond al op links" (iets in die trant). |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zeg gewoon dat je massaal de bus parkeert, Jonk... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2023 - 19:30 schreef DMD het volgende:[..] Vond het al merkwaardig dat Bullaude erin kwam op aanspraak van pusic. Was niet eens het idee van Slot en vond de reden die hij gaf merkwaardiger "Anders moet paixao weer wisselen naar rechts en die stond al op links" (iets in die trant). Klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat toen Santi en Danilo samenspeelden dat best goed ging |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Szimanski er niet in is vrij logisch, net terug blessure, en kans dat je hem opblaast ala timber is vrij groot dan als hij gelijk alles mee moet doen, dilrosun tov ali is n kleine roulatie om ze fris te houden lijkt me, bullaude had ik nu ook wel willen zien, Maja echt goed beoordelen kunnen we niet hoe die zich vanaf t begin houd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prettige wedstrijd allemaal. Ik ga n biertje opentrekken. |
|
|
|