|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij ESPN ook lyrisch over de tweede helft |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat een dominantie, mogen uiteraard wel wat meer scoren dan ook, maar volkomen terechte overwinning weer. Weer eentje afgevinkt richting de Coolsingel ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens, die Murkin was van de zomer nog bij ons in beeld. Maar ik kan niet zo ontdekken waarom eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten binnen, het allerbelangrijkste! Tweede helft leek er al meer op na de wissels.
Vandaag zag je hoeveel invloed de media heeft, scheidsrechter was dramatisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2023 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:22x een achterstand weggewerkt, 2e helft laatste maanden omslagpunt ook qua spel. Wissels maken laatste tijd steeds weer spelverschil, volgens Kokcu vanavond ook wat gemakzucht. En oogden spelers vermoeid? Vind het wel meevallen, lijkt wel alsof elke eerste helft de rem er op blijft. En Bullaude lijkt nu echt nieuwe troef erbij . Kortom: ziet er toch vrij zonnig uit. Begin daar de laatste tijd ook aan te denken, alsof ze beginnen op de spaarstand. Ook met Bullaude en Trauner die op zijn weg terug is en Sym, een strijdende Gimenez, Hartman en Hanco beginnen zich echt wel wat namen af te tekenen. Sunshine Coolsingel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Bakkie2127
|
|
|
Tegen 020 Geertruida trauner Hancko Hartman
Wiefer
Symansky kokcu
Bullaude
Gimenez paixao |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 00:03 schreef Bakkie2127 het volgende:Tegen 020 Geertruida trauner Hancko Hartman Wiefer Symansky kokcu Bullaude Gimenez paixao En ineens moeten we 442 spelen? Zet nou gewoon iedereen op de plek waar ze horen te spelen en die ze gewend zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 08:40 schreef Leuv het volgende:[..] En ineens moeten we 442 spelen? Zet nou gewoon iedereen op de plek waar ze horen te spelen en die ze gewend zijn. We zien al meer als een half seizoen een rechterflank die niet rendeert, dus waarom hierop de opstelling niet aanpassen en het inefficiënte deel weg laten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wil szymanski wel eens rechtsbuiten willen zien.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 09:12 schreef VVout het volgende:[..] We zien al meer als een half seizoen een rechterflank die niet rendeert, dus waarom hierop de opstelling niet aanpassen en het inefficiënte deel weg laten. Beide flanken renderen niet. Misschien ook wel omdat er daar teveel gewisseld wordt, maar om dan een aanvallende middenvelder of een linksbuiten daar neer te zetten vind ik geen goed idee. Je moet iedereen op hun vaste positie zetten daar begint het mee. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Szymanski is een 10 met de punt naar voren en zou eventueel hangend linksbuiten kunnen. Laten we nog geen rara fratsen gaan uithalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 09:47 schreef Leuv het volgende:[..] Szymanski is een 10 met de punt naar voren en zou eventueel hangend linksbuiten kunnen. Laten we nog geen rara fratsen gaan uithalen. Tis een linkspoot das een feit, en tegen die neuzen moet je dat niet willen experimenteren maar zoals ik zei ik wil het wel eens zien. Verwacht dan hopelijk wat betere ballen voor Santi van rechts.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In de opstelling van Leuv zal hij ook aanvallend op de rechterflank opereren met Geert die mee opkomt. Voor de goal staan dan Gimenez en Paixao en daarachter in de schaduw de opkomende Bullaude. Klinkt niet echt verkeerd toch?
Andersom gaat dat ook met Hartman en Kokcu op linkss, al weet ik niet of dat met Kokcu optimaal zal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 09:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tis een linkspoot das een feit, en tegen die neuzen moet je dat niet willen experimenteren maar zoals ik zei ik wil het wel eens zien. Verwacht dan hopelijk wat betere ballen voor Santi van rechts.. Daar heeft ie ook vaker gespeeld hoor. Is zeker een optie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben benieuwd hier naar. Wil het wel eens zien.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 10:44 schreef VVout het volgende:[..] In de opstelling van Leuv zal hij ook aanvallend op de rechterflank opereren met Geert die mee opkomt. Voor de goal staan dan Gimenez en Paixao en daarachter in de schaduw de opkomende Bullaude. Klinkt niet echt verkeerd toch? Andersom gaat dat ook met Hartman en Kokcu op linkss, al weet ik niet of dat met Kokcu optimaal zal zijn. Ik zou hem nooit op rechts neerzetten. Voor mij zijn er maar 3 die daar redelijk kunnen spelen. Jahanbaksh, Paixão en Walemark. Ook in die volgorde zou ik ze opstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 12:01 schreef Leuv het volgende:[..] Ik zou hem nooit op rechts neerzetten. Voor mij zijn er maar 3 die daar redelijk kunnen spelen. Jahanbaksh, Paixão en Walemark. Ook in die volgorde zou ik ze opstellen. quote:Op maandag 13 maart 2023 - 00:03 schreef Bakkie2127 het volgende:Tegen 020 Geertruida trauner Hancko Hartman Wiefer Symansky kokcu Bullaude Gimenez paixao Volgens mij staat hij hier op rechts op het middenveld toch? Zeg ook dat ie dan door zou kunnen schuiven in de aanval aan de rechterflank of ook naar binnen kan met een opkomende Geert achter hem. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 12:38 schreef VVout het volgende:[..] [..] Volgens mij staat hij hier op rechts op het middenveld toch? Zeg ook dat ie dan door zou kunnen schuiven in de aanval aan de rechterflank of ook naar binnen kan met een opkomende Geert achter hem. Ja mooi maar die opstelling heb ik niet gemaakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe terug over de wedstrijd, hebben wij ooit een zo overheersend Feyenoord meegemaakt? Tja het scoren is kut, maar nogmaals kijk de wedstijd nog eens......... Je zet je tegenstander helemaal vast op eigen helft. Als je dit lukt tegen 020 ( Bassey gast zeker in de fout). |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 13:51 schreef piet de paler het volgende:Effe terug over de wedstrijd, hebben wij ooit een zo overheersend Feyenoord meegemaakt? Tja het scoren is kut, maar nogmaals kijk de wedstijd nog eens......... Je zet je tegenstander helemaal vast op eigen helft. Als je dit lukt tegen 020 ( Bassey gast zeker in de fout). Huh? Ik heb een Volendam gezien dat zeker 3 keer had moeten scoren. Ik heb ze als lamzakken de eerste helft zien spelen. Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken maar ik vond ze echt slecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 14:19 schreef Leuv het volgende:[..] Huh? Ik heb een Volendam gezien dat zeker 3 keer had moeten scoren. Ik heb ze als lamzakken de eerste helft zien spelen. Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken maar ik vond ze echt slecht. 1e helft was idd ondermaats. 2e helft uitstekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De tering, had echt de overtuiging dat ie van jouw kwam 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vreselijke vertoning gisteravond. Pluspunt is dat het droog bleef. 2e helft iets beter |
|
|
|