|
|
MMM
|
|
|
EL: Feyenoord - Shakhtar Donetsk (donderdag 16 maart 2023, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 16 maart 2023, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fraaie overtuigende 3-1 met laatste fases de wissels om ietswat te sparen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jesús Gil Manzano heeft de leiding over de wedstrijd van Feyenoord tussen Shakhtar Donetsk. De 39-jarige Spanjaard fluit donderdagavond om 18:45 uur voor de aftrap. De scheidsrechter wordt bijgestaan door assistent-scheidsrechters Ángel Nevado en Iker De Fransisco.
José Luis Munuera is de vierde official. Juan Martínez Munuera dient in De Kuip als videoscheidsrechter en Cesar Soto Grado is zijn assistent. Manzano floot één keer eerder een wedstrijd van Feyenoord. De UEFA had de scheidsrechter ook aangesteld voor de thuiswedstrijd tegen Manchester United in 2016.
Gil Manzano floot dit seizoen 26 wedstrijden op het hoogste niveau en gaf daarin 136 gele kaarten. In totaal stuurde de Spanjaard zeven spelers van het veld. In La Liga had Gil Manzano de leiding over dertien wedstrijden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met de Kuip erachter moet dit lukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik verwacht een ander Shaktar. Echter hebben we echt een sterk team, en gaan we n ronde verder. 1-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop geen slijtage slag met oog op zondag..want die moeten we gewoon weer eens een keer winnen!.. 4-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 - 18:34 schreef ar het volgende:Ik hoop geen slijtage slag met oog op zondag..want die moeten we gewoon weer eens een keer winnen!.. 4-0 Jaaaa penalty's |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je mag mij de schuld geven als het gebeurt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat ga ik zeker doen, plus het daaropvolgend verlies in Sodom. Die krijg je dan ook op je conto. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou al vast een rolletje voor de klaagmuur gaan schrijven, kom op zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alsjeblieft geen verlengen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij deze is Henk nu 50% aansprakelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als we maar doorgaan........... En gekijk spelen in de betonnen bak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toedeloe, wij gaan winnen Piet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, maar wel door. 020 verslaan we dan op halve kracht. Die geloven nu al in zichzelf... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net nog even gekeken naar voetbalpraat ( espn) daar werd de heer Driessen even op zijn plaats gezet door Mario Been. Het ging over de sfeer in Rotterdam dat wij bezig zouden zijn met zondag? Driessen ging lachen waarop Been vroeg of hij nu ineens Rotterdam kenner was.....
Maar nu op naar Rotterdam gebracht door Vrouw...lekker hoor met een zee luxe citroen. En ook nog opgehaald nu nog goede afloop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik mis t eerste deel, wat een baggertijdstip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, López; Wieffer, Kökcü, Szymanski; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi #feysha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als het speelbeeld hetzelfde is als vorige week, dan logisch dat Slot kiest voor spelers die wat beter zijn in de kleine ruimte. Beide backs moet wat meer van komen dan toen. Vraag is ook wat dit betekent richting het weekend, of we dan Pedersen en Hartman weer zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman niet in de selectie. Hopelijk niet erg geblesseerd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij is ziek blijkbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 maart 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mist misschien ook wel wat frisheid. Zal zondag wel weer spelen denk?
Maargoed eerst vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 maart 2023 - 17:50 schreef MMM het volgende:[..] Mist misschien ook wel wat frisheid. Zal zondag wel weer spelen denk? Maargoed eerst vanavond. Ik hoop t niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON GEYENOORD..!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gek gezicht lege overkant en op een ander vak zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoop dat we er wat van leren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Kom op Feyenoord, op naar de kwartfinale. Succes kameraden!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitslag boeit eigenlijk niet zo veel. Door is mooi. Eruit is 1 afleiding minder |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz