|
|
tomson
|
|
|
Daar heb je t gesodemieter al |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt lastig te behouden zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kunt ze niet in piepschuim wikkelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij staat aan het begin van zijn contract dus we hangen er een "beter rot je op" prijskaartje aan. Gewoon een ridiculous bedrag vragen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klopt. Komt gewoon omdat ik voor 80% met mn hoofd bij de volgende pot zit . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En toch durf ik niet op een resultaat te hopen daaro |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Top avond. Prima aanvallen, mooie goals. En dat er op het eind gas werd teruggenomen is meer dan logisch. Ook gezien de situatie van Shakhtar. Dat ook op het eind dat doelpuntje meepakt en dat is eigenlijk ook wel prima. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch hadden we met penalty's ook gewonnen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heerlijk. Dit is weer het Feyenoord waar ik jochie in de jaren zeventig zo verliefd op ben geworden. Altijd inzet, karakter, maar ook mooi voetbal en fraaie doelpunten. Dát is Feyenooord. Ik zie in de rust al dat ik niet weet waar dit ophoudt, ja ik weet het wel, dit wordt historisch. Heb nu al zin in zondag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En weer 2 mooie wedstrijden erbij. Kijkend naar de mogelijke tegenstanders, daar zitten een hoop aantrekkelijke ploegen tussen. Allemaal Europese (sub)top uit Engeland, Spanje, Duitsland en Italië als de favorieten doorgaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 maart 2023 - 20:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En weer 2 mooie wedstrijden erbij. Kijkend naar de mogelijke tegenstanders, daar zitten een hoop aantrekkelijke ploegen tussen. Allemaal Europese (sub)top uit Engeland, Spanje, Duitsland en Italië als de favorieten doorgaan. Stuk voor stuk topploegen Dit wordt interessant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als AZ ook wint, dan komen zelfs drie CL plaatsen dichtbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pracht avond, trots op mijn cluppie! Op naar zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastische avond, echt genoten! En een paar waanzinnige goals.
Dit moet zoveel vertrouwen geven! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen gun ik ze niks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geloof me,dat heeft geen enkele invloed op de uitslag.:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ze die Kerkez niet wisselen spelen ze straks met tien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doen het ook heel goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Actueel. Mooie avond voor NL. En Feyenoord! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je ziet dat als iedereen zijn niveau haalt de wedstrijden eenvoudig gewonnen worden. Helaas is het zo dat (te) vaak niet iedereen zijn niveau haalt (vooral de voorhoede en middenveld) en dan worden de wedstrijden stroever. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een fantastische wedstrijd dit, heerlijk zo naar zondag toe. Daar hebben we met de visite die ik had eerst maar eens een biertje op gedronken. In tijden niet zo genoten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zag vanochtend de herhaling, leek wel of ie Hancko in de maag duwde/sloeg..???? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het was echt een mooie avond , en wat is het toch een machine die niet te stoppen is , die Slot is echt een geweldenaar (die moet je zo vlug als mogelijk een miljoenen contract gaan geven misschien dat het hem hier kan gaan houden de komende jaren ) en nu die neuzen zondag , het zou geweldig zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 - 11:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zag vanochtend de herhaling, leek wel of ie Hancko in de maag duwde/sloeg..???? Welke minuut, kan er in de samenvatting niets over vinden zo snel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zag het ook. het leek op irritatie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag wel op de tribune veel weerbare mannen ( Ukraine) maar dit viel mij op Maar wedstrijd was top, Ben benieuwd als we ruimte krijgen, hoe we dan spelen. Trauner maakte wel wat foutjes, en de keeper brrrrrrrrrrr En of de duvel er mee speelt, we waren net aan het klagen over Idrissi hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
trauner speelde als een veldheer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blij toe voor die mannen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Effe off topic en dan zwaaien en het Ukraine volkslied zingen? En glorie aan Ukraine roepen ..... Had het niet moeten zeggen
Gewoon mooie wedstrijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dus geen foutjes..........heb je wel gekeken ? Maar speelde goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:[..] Effe off topic en dan zwaaien en het Ukraine volkslied zingen? En glorie aan Ukraine roepen ..... Had het niet moeten zeggen Gewoon mooie wedstrijd Ja natuurlijk. Daarnaast doe je best wat aannames 😉 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Je benoemt specifiek Trauner, dus blijkbaar heb je daar en bedoeling mee. Aangezien alle spelers foutjes hebben gemaakt. Ik vond hem erg sterk spelen. het zou zo maar eens kunnen dat we gisteren de sterkste formatie hebben gezien die we op kunnen stellen (op Hartman na). Ik verwacht dan ook niet dat Slot Pedersen in basis op gaat stellen zondag. Ik zie hem wel invallen in de 2e helft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
daarnaast slaat Trauner nog wel eens een linie over en dat gaat altijd gepaard met iets meer risico. Voordeel is dat het spel er sneller door wordt. Dat was gisteren één van de sleutels van de overwinning. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 - 17:44 schreef CobusIII het volgende:[..] Je benoemt specifiek Trauner, dus blijkbaar heb je daar en bedoeling mee. Aangezien alle spelers foutjes hebben gemaakt. Ik vond hem erg sterk spelen. het zou zo maar eens kunnen dat we gisteren de sterkste formatie hebben gezien die we op kunnen stellen (op Hartman na). Ik verwacht dan ook niet dat Slot Pedersen in basis op gaat stellen zondag. Ik zie hem wel invallen in de 2e helft. Ik wil daarmee zeggen dat Trauner nog ritme mist, ik zag hem 2 fouten maken wat mijns inziens daar mee te maken heeft Ik verwacht wel pedersen omdat deze veel mensen gaat binden, maar niet op zijn plek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik ben hier wel een sme ( subject matter expert) 😃 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo'n weerbare man heeft misschien wel een houten poot als souveniertje aan de Donbas. Ik neem aan dat je ze niet medisch gekeurd hebt 🤪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|