|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ohhh, zo lekker dit joh!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Samenvatting gekeken, hoop gezever achteraf over Hartman maar die 1e geel was echt belachelijk. Daarnaast is de thuisploeg behoorlijk ontzien, die hadden echt wel 3 gele en een rode kaart meer kunnen incasseren. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 07:44 schreef MightyAce het volgende:Samenvatting gekeken, hoop gezever achteraf over Hartman maar die 1e geel was echt belachelijk. Daarnaast is de thuisploeg behoorlijk ontzien, die hadden echt wel 3 gele en een rode kaart meer kunnen incasseren. Ik hoor ook niemand over de belachelijke tackle van Timber op Szymanski die eraan vooraf ging.
Het lijkt al het hele seizoen zo te zijn dat iedereen Szymanski maar mag torpederen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 10:53 schreef DMD het volgende:[..] Ik hoor ook niemand over de belachelijke tackle van Timber op Szymanski die eraan vooraf ging. Het lijkt al het hele seizoen zo te zijn dat iedereen Szymanski maar mag torpederen. En Alvarez mag maar blijven uitdelen. Echt bizar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het feit dat er bij de persvoorlichter bepaald wordt wat er wel of niet mag worden gevraagd zegt gewoon genoeg. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 07:44 schreef MightyAce het volgende:Samenvatting gekeken, hoop gezever achteraf over Hartman maar die 1e geel was echt belachelijk. Daarnaast is de thuisploeg behoorlijk ontzien, die hadden echt wel 3 gele en een rode kaart meer kunnen incasseren. Precies maar ach het is allemaal verleden tijd. Mooi 6 punten los en dus een dikke lange vinger naar 020. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 10:53 schreef DMD het volgende:[..] Ik hoor ook niemand over de belachelijke tackle van Timber op Szymanski die eraan vooraf ging. Het lijkt al het hele seizoen zo te zijn dat iedereen Szymanski maar mag torpederen. Bij elke herhaling laten ze dat niet zien.Opzichtig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammer dat ze Boskamp niet tussen vd Meijde en Sneijder hebben gezet vandaag bij offside. Had heerlijke tv opgeleverd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is zo genieten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ja fantastisch , dit kan alleen maar in rotterdam |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maken t wel te groot nu. T zijn maar drie punten. Je moet er nog 19 om kampioen te worden. Vooralsnog |
|
|
|
|
Joboo50
|
|
|
Ik geniet nog steeds van de samenvatting. Heerlijk gewoon... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:Maken t wel te groot nu. T zijn maar drie punten. Je moet er nog 19 om kampioen te worden. Vooralsnog Zeker waar. Maar nu even nagenieten mag wel, straks weer focus op Sparta uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook eens want elke wedstrijd is nu een finale ,en Sparta is heel goed bezig dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik wel moet constateren is dat het voor veel mensen lastig te begrijpen is dat Feyenoord Ajax niet geklopt heeft op intensiteit. Dat is wél waar Feyenoord het de eerste helft op verloor. Ajax zat er bovenop, jaagde alles af, maar van goed voetbal was niet echt sprake. Kijk ook waar de goals uitkwamen, dood spel moment en feitelijk een counter met lange bal.
De tweede helft, en eigenlijk al vanaf minuut 35, domineerde Feyenoord juist op voetbal en positie door een omzetting. Ajax kon daardoor geen druk zetten en Feyenoord was in staat te voetballen. Feyenoord leverde nog steeds dezelfde duelkracht als in de eerste helft, maar was gewoon in staat balbezit te houden. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Laatste 55 minuten oppermachtig, heerlijk. Wat ka dat jeaudenvolk slecht tegen hun verlies zeg, bij iedereen duidelijk waarneembaar, pffffff, droeftoeters! Voorlopig nog koploper! Hup Feyenoord! |
|
|
|