|
|
R()b
|
|
|
Saaie 0-0 of 1-1 , beide bang om erop te klappen. Eendhoven en AtotZ ook gelijk. Niemand die wat heeft aan deze speelronde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 - 21:58 schreef van geil het volgende:[..] Juist niet. Als we iets niet kunnen dan is het inzakken. Vol gas erop naar voren. Hopelijk is er de energie na donderdag, een schande van de KNVB om deze niet te verlaten. Nee niet inzakken Gedoceerd pressen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vrees de standaard rode kaart |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 moet Wij kunnen voorsprong nemen Ik denk rode kaart bij 020, die druk is hoog |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tok tik tok Nog 2 uur en 15 min |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga zo Radio Spermaan er maar bij zetten en hoop een een te genieten commentaar. NOS & ESPN zijn echt afschuwelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel treurig dat ie bij ESPN achter de paykanaal zit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je al niet naar de wedstrijd, moet je nog betalen ook om te kijken. Maar goed, heb een abo dus kan gewoon kijken. Zou wel prettig zijn dat je net als bij F1 meerdere talen voor het commentaar zou kunnen kiezen dan kan je hem tenminste op Rotterdams zetten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Is gewoon gratis op het net, met objectief Engels commentaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij hun is de gebruikelijke bravoure bij velen niet wat het de voorgaande edities was. De meeste hebben uiteraard nog steeds een grote bek maar dat is gewoon slecht acteerwerk. Als er nu één uitgelezen mogelijkheid was die vloek in de arena te doorbreken is het vandaag wel. Grootste minpunt vandaag is dat we Bijlow nog steeds missen. Dat scheelt echt een slok op een borrel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tak tik tak nog een uur....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 12:53 schreef tomson het volgende:Bij hun is de gebruikelijke bravoure bij velen niet wat het de voorgaande edities was. De meeste hebben uiteraard nog steeds een grote bek maar dat is gewoon slecht acteerwerk. Als er nu één uitgelezen mogelijkheid was die vloek in de arena te doorbreken is het vandaag wel. Grootste minpunt vandaag is dat we Bijlow nog steeds missen. Dat scheelt echt een slok op een borrel. Geen zorgen Tom. Wellenreuther kan duckies gaan lezen.. 0-6 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.
Wissels Feyenoord Marciano, Troost, Kasanwirjo, Pedersen, Rasmussen, Bullaude, Taabouni, Danilo, Paixão, Dilrosun, Lopez. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima opstelling, al had ik zelf Trauner op de bank gezet vandaag.
KNALLEN. Fijne wedstrijd allen, over n paar uurtjes KAMPIOEN. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tok tik tot nog 35 minuten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben al 4 weken aardig ziek waarbij ik een paar dagen geen gehoor meer had en veel ongemak . Had er ook geen zin in maar nu het op dit moment iets beter gaat heb ik er veel zin in.
Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD..!!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben al 4 weken aardig ziek waarbij ik een paar dagen geen gehoor meer had en veel ongemak . Had er ook geen zin in maar nu het op dit moment iets beter gaat heb ik er veel zin in. Hup Feyenoord! Beterschap maatje
HUP FEYENOORD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog 15 minuten De dood of de gladiolen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben al 4 weken aardig ziek waarbij ik een paar dagen geen gehoor meer had en veel ongemak . Had er ook geen zin in maar nu het op dit moment iets beter gaat heb ik er veel zin in. Hup Feyenoord! Een overwinning vandaag lijkt me ook goed voor je genezingsproces. Hup Feyenoord ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben al 4 weken aardig ziek waarbij ik een paar dagen geen gehoor meer had en veel ongemak . Had er ook geen zin in maar nu het op dit moment iets beter gaat heb ik er veel zin in. Hup Feyenoord! beterschap! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen geen leo Driessen dan stop ik zeker mijn oren dicht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt wel moe van dat ze Ajax zo naar dat t daar steeds beter gaat toe praten.
Kijk hier ging t nog mis "beelden van tegen twente, etc.)" Kijk hier gaat t veel beter "beelden tegen fc bal op t dak 10" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Succes mannen! En beterschap @Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:14 schreef tomson het volgende:[..] Een overwinning vandaag lijkt me ook goed voor je genezingsproces. Hup Feyenoord ! Het zal invloed hebben 🙏🏽😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste wedstrijden van zowel Ajax als Feyenoord:
W W W W W |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we gewoon winnen vandaag ! Gewoon omdat het kan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prettige wedstrijd........wen dem krieg dan auch den sieg |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Klootzakken van espn. Dagpas kost me € 7,95!
Maar helaas heb ik geen keus, en dus gaan we genieten. Raar gevoel. Of ajakkes raakt ontketend, of Feyenoird speelt kampioenswaardig. Ik ga voor het laatste, 1 - 3 winst! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we deze droeftoeter weer als commentator. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch vrees ik voor de rode kaart voor ons, gezien we "de laatste tijd alles mee hebben" |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prettige wedstrijd allemaal en beterschap Leon. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Voetbalvestand matig (altijd maar janken om dat iets een vrije trap of een kaart moet zijn en daar dan de hele westrijd over door zeuren), maar goed, hij probeert neutraal te zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:29 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Voetbalvestand matig (altijd maar janken om dat iets een vrije trap of een kaart moet zijn en daar dan de hele westrijd over door zeuren), maar goed, hij probeert neutraal te zijn. En t is geen Leo gelukkig |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 14:27 schreef Stylzz het volgende:Toch vrees ik voor de rode kaart voor ons, gezien we "de laatste tijd alles mee hebben" Niet de duivel verzoeken Stylzz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kokcu de mist in bij de toss.. |
|
|
|