|
|
R()b
|
|
|
Keepers kopen van de komende 25 mil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trauner weer matig, de keeper ook. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Deze amateur eruit gooien op de snelweg |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat was Trauner aan het doen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Altijd met angst naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Stoppen weer met voetballen na de voorsprong. Net als vorig jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Poep in de broek en halfzacht de duels in gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alvarez weer geen geel hahahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk geen geel voor Alvarez |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lastig voetballen tegen 12 man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Kokcu laat Berghuis alles doen wat ie wil. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax doet t gewoon goed hoor. wij komen er totaal niet in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij geeft geel aan hun, een wonder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vergeleken bij de thuiswedstrijd vind ik ons echt 50% minder. Er zit helemaal niks in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik klaag niet meer we hadden twee keer rood kunnen hebben |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Idrissi vertrok niet eens met al die ruimte gvd |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar we staan het hele seizoen al op achterstand in de eerste helft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig voldoendes maar Ali is schrikbarend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als de bal tussen de linies komt zit Ajax er bovenop. Degene die de bal bij ons dan aanneemt doet t op een veel te laag tempo. Vooral ALi is daar echt een ramp in. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ajax gaat dit alleen niet volhouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De vraag is hoeveel kracht dit Ajax gekost heeft |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:Als de bal tussen de linies komt zit Ajax er bovenop. Degene die de bal bij ons dan aanneemt doet t op een veel te laag tempo. Vooral ALi is daar echt een ramp in. Die voetbalt alsof ie een jeugdwedstrijd speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit ja, meteen na de goal zag je gelijk weer alles inzakken. 0 druk naar voren. na de 2-1 gaan we weer iets hoger staan, en loopt t weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Niet veel. Die hebben ook meer rust gehad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel , vooral die Bassey uit gaan dagen. Ik geloof nog in de overwinning |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Berusting, en het gevoel van 'zie je wel, nooit pakken we hier punten' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wij zijn degene met een europese pot in de benen. Ik heb hier geen hoop op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond alleen Trauner, Ali en de keeper zeer matig. De rest weinig op aan te merken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Denk ik ook. De voorsprong is terecht. En Hartman had zomaar rood kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet zo dat we bakken met kansen weggegeven hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eigenlijk gewoon een matige eerste helft van ons. Op de eerste 5-10 minuten na. En een paar minuutjes voor rust. Doelpunt komt misschien ook (weer) te vroeg. Aantal spelers totaal niet in het spel, met name Ali en in wat mindere mate Idrissi. Kokcu ook nauwelijks aan de bal. Spel via de zijkanten loopt sowieso nogal moeizaam. Af en toe via de as wat gevaarlijker. Verdedigend hebben we moeite als het spel opeens versneld wordt. Hoop werk te verzetten. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:19 schreef van geil het volgende:[..] Dit ja, meteen na de goal zag je gelijk weer alles inzakken. 0 druk naar voren. na de 2-1 gaan we weer iets hoger staan, en loopt t weer. Kan aan mij liggen, maar ik snap dat dus niet. Dat is dan vast de tactiek, maar het is nu de 2de keer dat precies hetzelfde scenario zich afspeelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg t niet graag maar bij de 2-1 miste je de snelheid van Pedersen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Denk ik ook. De voorsprong is terecht. En Hartman had zomaar rood kunnen krijgen. Ja , maar de eerste gele had hij nooit mogen krijgen. Was geel en een overtreding van Timber 3 seconden ervoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geloof er niet meer in. Elk jaar hetzelfde gezeik daar, ik vind het echt onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wieffer trouwens weer verreweg de beste aan onze zijde.
Ik vind Kokcu als leider teveel verstoppertje spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:20 schreef van geil het volgende:[..] Ik vond alleen Trauner, Ali en de keeper zeer matig. De rest weinig op aan te merken. Kijk jij wel...3 fantastische reddingen Door keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ga weg joh, als er een is die goed speelt, is hij het! We verliezen op individuele snelheid en het breekt ons vandaag op dat we op de vleugels matige voetballer hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet direct, maar wel aardig wat corners en vrije trappen weggeven. En zij hebben wel een half uur ons behoorlijk onder druk gezet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Overbodige, was buitenspel. Alle ballen op goal dat hij op de lijn staat= goal tegen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vond Trauner niet slecht eigenlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die corner.. Ik vind dat zo bizar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:23 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ga weg joh, als er een is die goed speelt, is hij het! We verliezen op individuele snelheid en het breekt ons vandaag op dat we op de vleugels matige voetballer hebben. Levert 2 x zo n bal in, en de tweede goal staat hij aan de verkeerde kant op Tadic. |
|
|
|