|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Alverez stond helemaal vrij, doordat Ali naar voren stapte, w Omdat Trauner op zijn beurt niet oplette. Keepertje vind ik prima hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:25 schreef Arie.Klooster het volgende:Alverez stond helemaal vrij, doordat Ali naar voren stapte, w Omdat Trauner op zijn beurt niet oplette. Keepertje vind ik prima hoor. Ik ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pedersen zou ik erin zetten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Je krijgt goals tegen door de keeper. Straalt niets uit, nooit fantastisch, niet beslissend, geen coaching, niet betrouwbaar , Met Bijlow is dat anders heeeel anders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had hem eigenlijk in de basis verwacht. Meer een wedstrijd voor hem zou je denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had hem eigenlijk in de basis verwacht. Meer een wedstrijd voor hem zou je denken. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gimenez, Wieffer, Trauner wisselen. Sparen voor wanneer we weer punten kunnen pakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:27 schreef R()b het volgende:Je krijgt goals tegen door de keeper. Straalt niets uit, nooit fantastisch, niet beslissend, geen coaching, niet betrouwbaar , Met Bijlow is dat anders heeeel anders. Tis geen bijzondere keeper nee, maar als de tegenstander bij de goals zo vrij worden gelaten, ligt daar een groter probleem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:22 schreef van geil het volgende:[..] Ja , maar de eerste gele had hij nooit mogen krijgen. Was geel en een overtreding van Timber 3 seconden ervoor. Was ook geel, Hartman geeft zelf de aanleiding tot een 2e gele kaart. Nerveus. En dus terecht vervangen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:28 schreef MightyAce het volgende:Gimenez, Wieffer, Trauner wisselen. Sparen voor wanneer we weer punten kunnen pakken. Nee joh, das totaal nog niet aan de orde. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had hem eigenlijk in de basis verwacht. Meer een wedstrijd voor hem zou je denken. Ik totaal niet. Pedersen heeft snelheid, maar verdedigd altijd op 5 meter van de tegenstander. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis geen bijzondere keeper nee, maar als de tegenstander bij de goals zo vrij worden gelaten, ligt daar een groter probleem. Ik vond beide houdbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:25 schreef Arie.Klooster het volgende:Alverez stond helemaal vrij, doordat Ali naar voren stapte, w Omdat Trauner op zijn beurt niet oplette. Keepertje vind ik prima hoor. Eens, beide goals vond ik dat ie weinig aan kan doen en eigenlojk de mensen voro hem hier debet aan waren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, misschien dat een Bijlow in vorm er eentje pakt. Maar minder grote fouten dan wat er voor hem gebeurd. Tis wel inderdaad zo dat de keeper bepaald geen puntenpakker blijkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou laat mijn voorspelling uitkomen Paxao en Buillade gaan hun naam maken ...gebaseerd op niets. Maar je mag hopen toch ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, hup, herpakken , en een punt of meer wegslepen daar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Kan keepervtoch niets mee. Verdedigers falen, niet keeper. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
El Ahmadi zegt het treffend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:29 schreef DMD het volgende:[..] Ik totaal niet. Pedersen heeft snelheid, maar verdedigd altijd op 5 meter van de tegenstander. Zoals Geert bij de 2-1? Punt is meer dan Pedersen dynamischer is en de ruimtes wat beter kan invullen. Waar Geert bij balbezit in de kleine ruimte weer sterker is. En Pedersen kan meer herstellen op basis van zijn snelheid. Kan misschien Bergwijn ook meer dwingen mee te verdedigen. Maar goed, had ze allebei opgesteld denk ik. Trauner is nog niet helemaal op niveau. Ook afgelopen potjes wat minder dan voor zijn blessure.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pedersen kan met zijn snelheid wat gaan doen, mits zijn pass goed aankomt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom op Feyenoord ,2de helft is voor ons! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zoals Geert bij de 2-1? Punt is meer dan Pedersen dynamischer is en de ruimtes wat beter kan invullen. Waar Geert bij balbezit in de kleine ruimte weer sterker is. En Pedersen kan meer herstellen op basis van zijn snelheid. Kan misschien Bergwijn ook meer dwingen mee te verdedigen. Maar goed, had ze allebei opgesteld denk ik. Trauner is nog niet helemaal op niveau. Ook afgelopen potjes wat minder dan voor zijn blessure. Eens |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 15:33 schreef piet de paler het volgende:Pedersen kan met zijn snelheid wat gaan doen, mits zijn pass goed aankomt Daar sla je de spijker op zijn kop, want die komt nooit aan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alvarez moet echt een keer alles afscheuren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hebben we het eerder over gehad, hij kan wel gaten trekken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdediging van hun oogt niet soliede. Ligt dus kansen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is die Lopez toch matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die tweede bal daar gaat t om. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe nou is niet zo simpel. Serieuze voorzet aub |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat hebben we aan hartman te danken vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ali weer die de fair play cup wil winnen. Idioot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duels moet je winnen. Tweede ballen winnen. etc |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS En nu DOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b