|
|
MMM
|
|
|
Sparta Rotterdam - Feyenoord (zondag 2 april 2023, 14.30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 2 april 2023, 14.30 uur Locatie: Het Kasteel, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opletten , en doorzetten. 1-2 |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Mooi kut weer die blessures... Wieffer centraal misschien maar? Kokcu plekje van wieffer en dan met een vrij aanvallend middenveld spelen. Krijgen we zoiets...
----------------------Bijlow------------------- --------Pedersen----Wiefer----Hancko---Hartman -------------Kokcu------------Szyanski---- --------------------Bullaude------------ -----Jahanbkash-----Gimenez------------Idrissi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat Trauner fit genoeg is.
Nadeel aan bovenstaand is dat je alles echt omgooit natuurlijk. Mocht Trauner het niet redden denk ik dat hij voor Rasmussen kiest, niet ideaal gezien zijn linkerbeen maar wat anders? Kasanwirjo vertrouw ik nog niet zo in.
Edit: Spreek ik mezelf wel tegen: https://forum.headliner.nl/topic-31451/p2/#1978246
In de opbouw is het rampzalig natuurlijk.
Laten we hopen dat Trauner fit is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 maart 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 - 11:12 schreef MMM het volgende:Hoop dat Trauner fit genoeg is. Nadeel aan bovenstaand is dat je alles echt omgooit natuurlijk. Mocht Trauner het niet redden denk ik dat hij voor Rasmussen kiest, niet ideaal gezien zijn linkerbeen maar wat anders? Kasanwirjo vertrouw ik nog niet zo in. Edit: Spreek ik mezelf wel tegen: https://forum.headliner.nl/topic-31451/p2/#1978246In de opbouw is het rampzalig natuurlijk. Laten we hopen dat Trauner fit is. Misschien Benita nog een optie, is toch ook heel? Vooral dat laatste is te hopen natuurlijk, zou klote zijn als Trauner er weer uit legt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sparta moet je gewoon kunnen verslaan met welke opstelling ook |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou voor Kasanwirjo gaan als Traunert niet speelt. Ploeg zoveel mogelijk intact houden. Met Kasanwirjo en Pedersen kan je met ruimte in je rug spelen.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 - 11:55 schreef CobusIII het volgende:Ik zou voor Kasanwirjo gaan als Traunert niet speelt. Ploeg zoveel mogelijk intact houden. Met Kasanwirjo en Pedersen kan je met ruimte in je rug spelen.. Eens.
Weet je meteen of hij het niveau aan kan.
Ik hoop niet dat het weer een gekuntselde opstelling wordt zoals toen met geertruida op 6 etc. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat moet op zekers gaan.
5 April tegen de neuzen en dan 13 april weer Europees. Hoop dan dat we wel een beetje compleet zijn, maar Geertruida gaat het niet worden helaas. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lijkt mij dat aanval hier de beste verdediging is in deze wedstrijd! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gaat interland-ellende de droom verstoren? Dat gevoel heb ik wel eens sinds zaterdag. Maar het komt wel goed. Trauner is er zondag wel bij en Geertruida zal zich denk ik intern op AS Roma richten. Voor de neuzen uit 020 op de brandstapel gaan eerst de neuzen uit West. Uitslag 1-3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand boeit die beker wedstrijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee vernedering en het op de plaats zetten van 020 is een must |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die zijn nog steeds aan het huilen hoe oneerlijk alles is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach welnee. Je maakt ze veel te groot. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Twee weken geleden las ik van je dat de CL niet van belang was. Nu lees ik dat de halve finale beker niets waard is. Pakken wat je pakken kan toch? Komt nog bij dat het allemaal samenhangt. Nederlaag in de beker kan doorwerken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beker niet belangrijk. EL niet belangrijk. Enige wat telt is de competitie. De rest is bijzaak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:Beker niet belangrijk. EL niet belangrijk. Enige wat telt is de competitie. De rest is bijzaak. Je hebt gelijk. Maar je weet ook dondersgoed dat het in de praktijk zo gewoon niet werkt. En de beker laten lopen is ook geen garantie dat het tot meer succes leidt (zie Dickie bij ADO). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, maar ten koste van alles is t andere uiterste |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat lukt met de reservebank ook 😂 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beker is belangrijk EL is belangrijker Competitie is belangrijkst kortom, gewoon voor de triple gaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als je EL wint, speel je toch ook CL volgend jaar? Dat is dus de kortste weg.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We kunnen voor het eerst in bijna 40 jaar de dubbel pakken. Dat lijkt me ook wat waard. Uiteindelijk is de eredivisie het belangrijkst, maar je laat in deze fase niets meer lopen denk ik. Zeker niet thuis tegen Ajax. Je bent in de verschillende competities respectievelijk 2, 5 en 8 wedstrijden verwijderd van een prijs. Daar moet je m.i. vol voor gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 - 22:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We kunnen voor het eerst in bijna 40 jaar de dubbel pakken. Dat lijkt me ook wat waard. Uiteindelijk is de eredivisie het belangrijkst, maar je laat in deze fase niets meer lopen denk ik. Zeker niet thuis tegen Ajax. Je bent in de verschillende competities respectievelijk 2, 5 en 8 wedstrijden verwijderd van een prijs. Daar moet je m.i. vol voor gaan. 100 % |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Om Koot en Bie nog maar eens te quoten: doemdenken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tripel = zwaar bier.
Maar wel lekker. Dus inzetten op elke mogelijke prijs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker Geil doen en niet met een knoop in je piemel rond lopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha dat lijkt me best vervelend. Een knoop in je tampeloeris |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij de meeste forumleden kan er geen knoop in ............heeft te maken met lengte hahahahah |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2023 - 09:24 schreef piet de paler het volgende:Bij de meeste forumleden kan er geen knoop in ............heeft te maken met lengte hahahahah Gewoon bij het puntje pakken en flink trekken Piet, gaat lukken hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2023 - 09:24 schreef piet de paler het volgende:Bij de meeste forumleden kan er geen knoop in ............heeft te maken met lengte hahahahah Bij de veel hoeft t ook niet meer, dat heeft te maken met leeftijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar daar zijn tabletjes voor of Afrikaanse wonderdrankjes...hoorde ik van een vriend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 maart 2023 - 12:29 schreef piet de paler het volgende:Maar daar zijn tabletjes voor of Afrikaanse wonderdrankjes...hoorde ik van een vriend Piet de Pillenpusher |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Idrissi geschorst.
Paixão basis of zou Slot die sufferd weer proberen? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik zit al klaar voor 60 minuten Dilrosun. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe Paixão maar..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gernot Trauner lijkt op tijd fit voor derby tegen Sparta |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle winst is prima. WINNEN! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop het Henk, als het maar niet uitloopt op rellen, moet tenslotte haast wel want ze hebben de reputatie word gezegd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen zorg. Spelen op een kasteel, er zijn nog geen kanonnen gesignaleerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die kale schedel op Rijnmond wat een eng mannetje Beetje Eichman type.....laten we gewoon winnen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Fantastisch Piet, die kale van RR is inderdaad Eichman!
Las net dat er duizenden Sparta Pietjes met vuurwerk de selectie hebben toegejuichd. Zij doen nu wat wij 2 weken geleden deden. Geeft aan dat die Kasteelse Engnekken zo geil zijn op puntenwinst tegen ons.
En dáár word ik weer vrolijk van, gekke Sparta Pietjes, ik herhaal dat het 1-3 gaat worden. Kansloos voor de heertjes Borst en Eichmann. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|