|
|
van geil
|
|
|
Leuke prijs voor hem Beste speler KKD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aankoop op advies van Slot ,schijnt erg slecht te zijn en niet bij Feyenoord te passen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja inleveren die prijs, orders van Leon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 mei 2023 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Aankoop op advies van Slot ,schijnt erg slecht te zijn en niet bij Feyenoord te passen. Tsja, Arne's keuze. Dan is het verdacht.;) |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 mei 2023 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Aankoop op advies van Slot ,schijnt erg slecht te zijn en niet bij Feyenoord te passen. Je verwacht het niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Begon wel aardig, maar zakte weg, net als heel Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
gaf wel een aantal intelligente steekballetjes.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Loopt wel alsof hij een mut aardappelen op zijn schouder heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo ziet er ook uit.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe had het er uit gezien als hij in de opstelling van voor de rust had gestaan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, wereld van verschil die twee helften.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is zeker waar ,zelfde als Bullaude |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van den Belt: "Het zijn zoveel betere spelers"
Thomas van den Belt stond na afloop van Feyenoord - Club Brugge voor de camera van feyenoord.nl. De middenvelder die overkwam van PEC Zwolle speelde in de tweede helft tegen Club Brugge. Hij sprak onder meer over uitblinker Timon Wellenreuther, het niveauverschil tussen PEC Zwolle en Feyenoord, én vertelt hij over nieuwe aanwinst Thomas Beelen.
"Een goede wedstrijd van onze kant. Met rust 2-0 voor. De eerste 20 minuten beginnen we ook goed aan de tweede helft. We waren goed aan de bal, we kregen nog een aantal kansen", vond Van den Belt. Club Brugge wisselde na 20 minuten in de tweede helft veel spelers, waardoor Feyenoord moeite had om het spel weer op te pakken. "Zij kwamen beter in hun spel. Uiteindelijk pakt onze keeper twee goede strafschoppen. Al met al was het een goede wedstrijd van ons allemaal." Wellenreuther was voor Feyenoord heel belangrijk in de tweede helft. De keeper van de Rotterdammers stopte twee penalty's van de Belgen. Hierdoor bleef de stand op 2-0 in het voordeel van de landskampioen.
Van den Belt over het niveauverschil: "Het zijn zoveel betere spelers. Dat is ook niet gek, want je zit bij een topclub. Veel internationals die zijn teruggekomen. Dan merk je gelijk dat het niveau omhoog gaat. Het is zeker wel een verschil met wat ik bij PEC Zwolle gewend was, maar ik denk dat ik goed meekan. Dat is positief."
De nieuwe middenvelder van Feyenoord werd ook gevraagd over Thomas Beelen. Wat moeten Feyenoorders van hem verwachten? "Feyenoord haalt een goede centrale verdediger, met een goede inspeelpass. Hij kan goed in grote ruimtes verdedigen en aan de bal is hij heel comfortabel." |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond hem aardig spelen. Doet me een beetje denken aan Aursnes (nog niet qua niveau). Onopvallend maar effectief. Wat mij positief opviel is dat hij heel erg goed en snel aansluit bij een aanval en goed aanspeelbaar is in de 16. Zijn medespelers hebben dat nog niet genoeg door, maar dat kan echt een wapen zijn. Ik denk dat hij wellicht nog geen basis is, maar geloof wel dat hij beter matched met Wieffer dan Zerrouki. De vraag is ook hoe Zechiël zich gaat ontwikkelen. Ziet er ook veelbelovend uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind juist Zechiël me doet herinneren aan Aursnes.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee toch?, Zechiel heeft veel meer flair en brutaliteit. Valt ook meteen op...bij Aursers duurde het een tijdje dat mensen door hadden hoe goed hij was (behalve de kenners dan...;-)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 - 11:41 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee toch?, Zechiel heeft veel meer flair en brutaliteit. Valt ook meteen op...bij Aursers duurde het een tijdje dat mensen door hadden hoe goed hij was (behalve de kenners dan...;-)) Idd. die straalt gewoon, lijkt nog zoveel meer in te zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind deze man heel traag ogen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Deze man is duidelijk voor de breedte gehaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk het ook en vind hem ook traag ogen maar hij probeerd het tenminste nog. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
komt goed. Moet wennen aan het ritme en intensiteit. kan voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb er ook wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De eerste 15 minuten waren heel zwak, maar daarna ging het al iets beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat van eerste divisie tegenstanders naar een tegenstander van CL niveau in een paar weken. Niet best, maar het is een grote stap ineens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, speelde tegen B-garnituur tot op heden. Ook Benfica wisselde daarvoor al hevig. Maar geen oordeel nog op te geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:Mwah, speelde tegen B-garnituur tot op heden. Ook Benfica wisselde daarvoor al hevig. Maar geen oordeel nog op te geven. Je mag hem toch beoordelen op wat iemheeft laten zien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beoordelen doe je als je iemand per periode bekijkt en een mening over geeft. Een oordeel is meer een totaalbeeld aan de hand van beoordelingen.
Voorbeeld: Vandaag beoordeel ik RenatoBos als knettergek. Mijn algehele oordeel op basis van vele jaren is dat ie staatsgevaarlijk is.
En zoals een beroemd Frans filosoof, met nederlandse roots en voornaam, veelal zegt: dit is niet serieus bedoeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De arme jongen bevroor de eerste 15 minuten. komt van de keukendivisie en staat ineens in een volle kuip tegen benfica te spelen en dan ook nog eens in een doorgewisseld team. Tegen Villareal deed hij het aanmerkelijk beter. laat hem komend seizoen gewoon zijn minuutjes maken dan komt het wel goed. ik denk ook dat hij moet wennen aan de trainingsarbeid en intensiteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk zo’n beetje iedereen die er vanaf minuut 60 inkwam speelde in een team dat niet meer liep. We speelden zelfs regelmatig met tien omdat er eentje ff naar de zijkant liep. Geeft niets zijn vriendschappelijke wedstrijden. Laatste paar minuten speelden we helemaal met tien man trouwens. Had niemand door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit in laten vallen heeft nu echt (nog) 0 zin. Speelt in versnelling 1. Wat traag man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kans waarbij hij rustig wilde aannemen, oef |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vlug weg doen gaat hem niet worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Belachelijk, moet er meteen staan? Eerste seizoen. We slaan door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo werkt het in de top Henk. We zijn niet meer die club van 5 jaar geleden waar middelmaat geaccepteerd werd.
Als je in de basis staat tegen Twente moet je er staan. Dit leek wel een juffrouw, slappe hap |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 17:01 schreef MMM het volgende:[..] Zo werkt het in de top Henk. We zijn niet meer die club van 5 jaar geleden waar middelmaat geaccepteerd werd. Als je in de basis staat tegen Twente moet je er staan. Dit leek wel een juffrouw, slappe hap mee eens , natuurlijk hoeft hij niet gelijk de beste te wezen maar wat hij liet zien was zeer matig tot slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vond het ook niet veel maar was wel zijn debuut en dan gelijk tegen Twente. Het is niet het niveau wat we moeten nastreven idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 17:01 schreef MMM het volgende:[..] Zo werkt het in de top Henk. We zijn niet meer die club van 5 jaar geleden waar middelmaat geaccepteerd werd. Als je in de basis staat tegen Twente moet je er staan. Dit leek wel een juffrouw, slappe hap Is niet zo, je bouwt aan spelers. Vergeten hoelang Kokcu nodig had? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kokcu had wel een bepaald niveau al. De van der Belt van nu mag de veters van de Kokcu van toen niet eens strikken.
Je moet een bepaalde ondergrens hebben. Ik vind er geen geur of smaak aan zitten. Veel te traag deze jongen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 17:06 schreef MMM het volgende:[..] Kokcu had wel een bepaald niveau al. De van der Belt van nu mag de veters van de Kokcu van toen niet eens strikken. Je moet een bepaalde ondergrens hebben. Ik vind er geen geur of smaak aan zitten. Veel te traag deze jongen eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van de Belt moet het krachthonk vaker opzoeken. Wieffer had ook ruim een half jaar nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niks van gezien dus geen idee |
|
|
|