|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft een appeltje te schillen met deze tegenstander. Heitinga heeft nogal wat verrassingen in de basis-11: geen Wijndal, geen Bassey, geen Rensch en geen Bergwijn. Ik houd het op een voorzichtige 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ben ik nu gepromoveerd tot maker van het wedstrijd-topic? 😀 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Voorlopig wel Pietje 😂 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha wat een eer!
Ik kan zelf helaas niet kijken, want mijn kleinzoon is jarig vandaag. En dat gaat echt voor. Ik ga zo de deur uit. Heel veel succes mannen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het zal op vechtlust, passie aan komen want we zijn op elke positie beter gezien de stand en het budget
1-3 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Go Ahead komt verrassend goed uit de startblokken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Al 2 x goed weg gekomen door balverlies van Berghuis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikking weer om naar te kijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Niet buitenspel toch????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Te veel angst in de ploeg? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Je kan beter met 10 man gaan spelen dan met die treklul Sanchez … wat een lachwekkende idioot |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ongelooflijk wat een prutser en we hadden er al een paar...Wijndal en Bassey |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En dan ook nog Brobbey die de bal kinderlijk te ver voor uit speelt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als de centjes mensen, lees de hockey trutjes en golf lulletjes, hun verlies niet willen nemen zitten we nog jaren vast aan een zooitje miskopen die je het gras nog niet kan laten maaien. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Met die laatste herhaling zeker niet, maar de VAR kon geen lijntjes trekken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is goed dat Alvarez achter in staat...pffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 12:59 schreef pth het volgende:Als de centjes mensen, lees de hockey trutjes en golf lulletjes, hun verlies niet willen nemen zitten we nog jaren vast aan een zooitje miskopen die je het gras nog niet kan laten maaien. Inderdaad triest in gekocht door zo'n grote club in Europa |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik volg het een beetje op mijn telefoon. Wat een gepruts. Met de week erger. Dit Ajax is ziek, doodziek. In alle geledingen wel te verstaan. Wat een waardeloze bende!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het wachten straks na de rust is op de doelpunten van Go Ahead. Die komen er echt wel aan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:02 schreef Pietje het volgende:Ik volg het een beetje op mijn telefoon. Wat een gepruts. Met de week erger. Dit Ajax is ziek, doodziek. In alle geledingen wel te verstaan. Wat een waardeloze bende!! Dan mag je blij zijn dat je niet de volle ellende kan volgen … het wordt met de week erger met die kolere bende … |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 12:13 schreef Pietje het volgende:[..] Haha wat een eer! Ik kan zelf helaas niet kijken, want mijn kleinzoon is jarig vandaag. En dat gaat echt voor. Ik ga zo de deur uit. Heel veel succes mannen. Gefeliciteerd Pietje, met je kleinzoon!! Das beter dan het kijken naar deze uitgebluste ploeg. Kunnen al 3x op rij niet winnen van GAE , na vandaag 4 en die denken dan de laatste 4 potjes nog kans te maken tegen 3 clubs uit de top 5. Zo lang er geen leiding is van boven af aan, gaat dit nog een tijdje door zo. Helaas maar het is niet anders.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We komen goed weg dat de scheids floot voor rust, we gaan weer allemaal kinderlijk naar voor lopen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tadic op linksbuiten is ook wel helemaal klaar. Totaal zinloos. Met eppo Sanchez op RB spelen ze gewoon met 9 man. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
wat een slechte eerste helft voor Ajax. balbezit is 62%, maar vooral omdat er veelvuldig achterin wordt rondgetikt...Waarom wordt er niet meteen meer druk naar voren gezet? Dat is het Ajax spel dat ik wil zien. Kan daar niet meer op getraind worden? Achterin rondtikken haalt alle snelheid uit de wedstrijd en de tegenstander kan zich in alle rust weer op eigen helft opstellen... Ajax spel moet - aanvallender - dynamischer - meer de actie maken en de actie zoeken...en als dat mis gaat is niet erg KOMOP AJAX! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Gefeliciteerd Pietje, met je kleinzoon!! Das beter dan het kijken naar deze uitgebluste ploeg. Kunnen al 3x op rij niet winnen van GAE , na vandaag 4 en die denken dan de laatste 4 potjes nog kans te maken tegen 3 clubs uit de top 5. Zo lang er geen leiding is van boven af aan, gaat dit nog een tijdje door zo. Helaas maar het is niet anders.... Er moet inderdaad bovenin ook wat gebeuren, amateurisme viert hoog tij.
Het wordt tijd voor een frisse wind |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:07 schreef pth het volgende:Tadic op linksbuiten is ook wel helemaal klaar. Totaal zinloos. Met eppo Sanchez op RB spelen ze gewoon met 9 man. Beiden spelen inderdaad een hopeloze wrdstrijd |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:07 schreef Obdam4Ajax het volgende:wat een slechte eerste helft voor Ajax. balbezit is 62%, maar vooral omdat er veelvuldig achterin wordt rondgetikt...Waarom wordt er niet meteen meer druk naar voren gezet? Dat is het Ajax spel dat ik wil zien. Kan daar niet meer op getraind worden? Achterin rondtikken haalt alle snelheid uit de wedstrijd en de tegenstander kan zich in alle rust weer op eigen helft opstellen... Ajax spel moet - aanvallender - dynamischer - meer de actie maken en de actie zoeken...en als dat mis gaat is niet erg KOMOP AJAX! Probleem met dat slome duikelaar voetbal is vooral dat de tegenstander alle tijd krijgt om de bus weer te parkeren, waardoor er geen enkele ruimte om te voetballen is. Kan Heitinga ze niet wat jalapeño pepers in hun reet trappen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Gefeliciteerd Pietje, met je kleinzoon!! Das beter dan het kijken naar deze uitgebluste ploeg. Kunnen al 3x op rij niet winnen van GAE , na vandaag 4 en die denken dan de laatste 4 potjes nog kans te maken tegen 3 clubs uit de top 5. Zo lang er geen leiding is van boven af aan, gaat dit nog een tijdje door zo. Helaas maar het is niet anders.... Dankjewel Bertus. Het mannetje is 10 jaar geworden vandaag. Hij voelt zich al een hele meneer. Kijken doe ik vanavond in de herhaling. En wat ik er nu van kan zien is het Ajax-onwaardig . Toch moet me van het hart dat als je naar de instelling van bijvoorbeeld NEC gisteren zag tegen PSV, open huis met legio fouten... Hoe anders speelde NEC tegen ons, enkele weken geleden: een dubbele bus. Dat doet nu zo'n beetje elke club tegen Ajax. Daar moeten de Ajacieden echt mee leren omgaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo en nu weer aan de taart. Succes allemaal. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Prima vrije trap weer van Tadic. Wanneer wordt die gast een keer gewisseld? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:23 schreef Pietje het volgende:[..] Dankjewel Bertus. Het mannetje is 10 jaar geworden vandaag. Hij voelt zich al een hele meneer. Kijken doe ik vanavond in de herhaling. En wat ik er nu van kan zien is het Ajax-onwaardig . Toch moet me van het hart dat als je naar de instelling van bijvoorbeeld NEC gisteren zag tegen PSV, open huis met legio fouten... Hoe anders speelde NEC tegen ons, enkele weken geleden: een dubbele bus. Dat doet nu zo'n beetje elke club tegen Ajax. Daar moeten de Ajacieden echt mee leren omgaan. Gefeliciteerd Pietje |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote: We spelen zelf al ruk en als dan de KNFB ook nog eens heeft besloten dat we zelfs geen tweede mogen worden, tja...dan houdt het op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Alvarez speelt een hele goede wedstrijd overigens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klaassen durf eens wat man |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je vraagt je wederom af waar je naar zit te kijken! Wat een vreselijke verschrikking weer. Pfffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Echt waardeloos, Tjonge jonge |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lekker zo laten staan, loopt als een trein … |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ze willen allemaal veel te graag en veel te veel met de bal lopen in plaats van naar de meest logische keuze zoeken! Het is echt schrikbarend wat een trieste ploeg het eigenlijk is. De enige met strijd en passie is godvergeten je verdediger! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus en Brobbey bewegen ook nauwelijks, ze kunnen de bal niet kwijt voor in |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Op deze manier gaan wij deze wedstrijd niet winnen, er wordt nauwelijks bewogen, het lijkt wel of ze weg kruipen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Sorry dat ik het moet zeggen, maar wat een vreselijk tering elftal is dit geworden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Berghuis speelt als een draak op 10 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En die laat hij staan, Tjonge jonge |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey zakte ook door de ondergrens, wat missen wij een goede spits |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En Tadic mag weer blijven staan. Ik ben er klaar mee met het beschermen van die zak hooi. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2023 - 13:46 schreef pth het volgende:En Tadic mag weer blijven staan. Ik ben er klaar mee met het beschermen van die zak hooi. Zet dan Bergwijn in de spits |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Conceicao? Dan kun je nog beter die lange lul brengen en hoge ballen erin gaan pompen. Sorry voor Heitinga, maar daar hoeft Ajax ook niet mee verder te gaan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als de begane grond de ondergrens is, dan is dit Ajax globaal de Grand Canyon in gedonderd. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zo 4 hele minuten voor een soort plan B. Heitinga ook gewogen en te licht bevonden. Prima gast maar geen Ajax 1 coach. |
|
|
|