BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB-Beker halve finale: FEYENOORD - ajaks (woensdag 5 april 2023, 20:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Neuzen 2 geluksgoals, zelf wat pech.

Kasanwirjo en Danilo vielen afschuwelijk in
Er was nul voetbal over. Dat mag Slot zichzelf ook wel aanrekenen. Met elke omzetting werden we minder. De andere wissels drukten ook hun stempel niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Was niks aan de hand tot die aansteker denk ik.
Daarna was het gespeeld door een paar waardeloze figuren.
Denk ik ook. Ondanks de 1-2 zaten we goed in de wedstrijd.
tomson
 tomson - woensdag 05 april 2023 - 22:49   quote  deeplink  
We hebben van onszelf verloren vanavond. Zo goed was Ajax nou ook weer niet. Gewoon handig gebruik gemaakt van de situatie.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 april 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er was nul voetbal over. Dat mag Slot zichzelf ook wel aanrekenen. Met elke omzetting werden we minder. De andere wissels drukten ook hun stempel niet.
Alles na t stilleggen was dramatisch
Scout2
 Scout2 - woensdag 05 april 2023 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:31 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Deze zondag laten we punten liggen. Deze avond gaat sporen nalaten.
Het kampioenschap is binnen voor jullie, dat gaat Feyenoord niet meer weggeven. Dan moeten er wel hele rare dingen gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 april 2023 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Denk ik ook. Ondanks de 1-2 zaten we goed in de wedstrijd.
Jup T
ras
 ras - woensdag 05 april 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Wat een gepruts, slordige passing en onnodige doelpunten tegen terwijl je voor eens en altijd korte metten met dit Ajax had moeten maken. Te bizar voor woorden gewoon dat Feyenoord zich vanavond heeft laten inpakken terwijl je Ajax thuis in de Kuip notabene met een dik pak slaag naar huis had moeten sturen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 05 april 2023 - 22:53   quote  deeplink  
Op naar het kampioenschap.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Alles na t stilleggen was dramatisch
Het begon nog enigszins okay, maar na die 4 wissels was het helemaal klaar. Daarna echt geen normale aanval meer gezien.
ar
 ar - woensdag 05 april 2023 - 22:55   quote  deeplink  
Kut avond.
Maar prima zo, focus op de competitie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 april 2023 - 22:56   quote  deeplink  
Die gooier schijnt opgepakt te zijn.
Minstens 5 jaar een kutleven bieden.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:
Die gooier schijnt opgepakt te zijn.
Minstens 5 jaar een kutleven bieden.
Ja daar hebben we wat aan pfff
VVout
 VVout - woensdag 05 april 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:55 schreef ar het volgende:
Kut avond.
Prima zo en zo kan je beter ook maar niet verder komen. Maar wat een komedianten zijn het, mag van mij wel tegen opgetreden worden.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:55 schreef ar het volgende:
Kut avond.
Jij denkt niet dat dit door gaat werken?
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 05 april 2023 - 23:07   quote  deeplink  
Wat een teringclub, hup psv

Het is maar de beker, maar deze moet je gewoon winnen, zonde.
Volle focus nu op competitie!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Denk dat het eraan ligt hoe we volgende pot doorkomen. Dan kan je veel van je afspelen met een goede pot. Als dat een klote wedstrijd wordt. En je daarna ook tegen Roma niet veel bereikt, kan het nog vervelend worden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 april 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom wel?
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heeft iemand het nog over de supporter van PSV die het veld op kwam?

Vrijdag is iedereen het vergeten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 april 2023 - 23:15   quote  deeplink  
Roma gaat indien ze voor staan hetzelfde spelen....
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarom wel?
Geloof en vertrouwen zijn vreemde dingen.kun je zomaar kwijtraken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:15 schreef piet de paler het volgende:
Roma gaat indien ze voor staan hetzelfde spelen....
Nee piet, dat gaan ze sowieso wel doen. Het is een ploeg van Mourinho.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 05 april 2023 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij wisselde?
Competitie is belangrijker...en elke omzetting was niet goed ?
Paxao kwam een paar keer goed door, Buillade gaf veel energie en verdedigend geen kans weggegeven
Het was niet veel beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door piet de paler --
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:16 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Geloof en vertrouwen zijn vreemde dingen.kun je zomaar kwijtraken.
Klopt. Als we dit nog weg geven en dit is de aanleiding, dan stop ik met kijken. Dan is het voor mij persoonlijk wel klaar. Wordt het wel meteen een stuk rustiger hier ;).
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:21 schreef DMD het volgende:

[..]

Klopt. Als we dit nog weg geven en dit is de aanleiding, dan stop ik met kijken. Dan is het voor mij persoonlijk wel klaar. Wordt het wel meteen een stuk rustiger hier ;).
Zelfs als we wel kampioen worden,is vanavond het enige waar bij dit kampioenschap naar gerefereerd wordt. Leuk joh.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 april 2023 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Waarom denk je dat hij wisselde?
Competitie is belangrijker...en elke omzetting was niet goed ?
Paxao kwam een paar keer goed door, Buillade gaf veel energie en verdedigend geen kans weggegeven
Het was niet veel beter
Slot wisselde om een goal te forceren, maar ik denk dat dat wat te vroeg was. Teveel voetbal verdween van het middenveld (Szymanski eruit en Wieffer naar achter. Bullaude is niet het type dat de bal komt ophalen. Das qua type een soort Til. Danilo is ook niet goed opbouwend. Toegegeven, de overgebleven creativiteit met name Idrissi en Kokcu speelden niet best, dat hielp niet mee. Paixao maakt nog de beste indruk.

Dus ik denk dat Slot beter 1 op 1 had kunnen wisselen, in plaats van zoveel omzettingen tegelijk. Bijvoorbeeld beide vleugels eerst. En het middenveld nog even zo laten. En pas 10 minuten voor tijd ga je directer spelen met lange ballen en voorzetten en zet je spelers erbij die een goal kunnen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door T-FeYeN00rD --
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zelfs als we wel kampioen worden,is vanavond het enige waar bij dit kampioenschap naar gerefereerd wordt. Leuk joh.
Nee joh. Stel PSV wordt kampioen gaat iedereen het dan hebben over de veldbestormer?

Dit is interessant voor morgen, er komen waarschijnlijk weer allemaal personen in talkshows die het antwoord "hebben" en vrijdag is het weer klaar.
tomson
 tomson - woensdag 05 april 2023 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:33 schreef DMD het volgende:

[..]

Nee joh. Stel PSV wordt kampioen gaat iedereen het dan hebben over de veldbestormer?

Dit is interessant voor morgen, er komen waarschijnlijk weer allemaal personen in talkshows die het antwoord "hebben" en vrijdag is het weer klaar.
Krijgt bij de KNVB nog wel een staartje en de reputatie t legioen is al generaties lang behoorlijk wild he
DMD
 DMD - woensdag 05 april 2023 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Krijgt bij de KNVB nog wel een staartje en de reputatie t legioen is al generaties lang behoorlijk wild he
Ik ben benieuwd. Er werd enorm gezeken over de stadion netten en de camerapositie. Dit door de media en ESPN voorop. Je kan als Feyenoord het verweer geven dat blijkt dat bij deze wedstrijden netten noodzakelijk zijn en dit ook de bedoeling was voor deze specifieke wedstrijd.
MMM
 MMM - donderdag 06 april 2023 - 00:05   quote  deeplink  
Op alle fronten een enorme teleurstellende avond. Ben ook echt enorm teleurgesteld. Bah.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 april 2023 - 00:28   quote  deeplink  
Jup, klote gevoel over. En dat heeft bijna alles te maken met de manier waarop. En alle negatieve energie die je binnenhaalt door de randzaken die hoofdzaken worden.

De nederlaag an sich is wel te verteren, al hadden we op basis van de kansen moeten winnen, maar goed, we verliezen wel vaker van Ajax.
VVout
 VVout - donderdag 06 april 2023 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 00:05 schreef MMM het volgende:
Op alle fronten een enorme teleurstellende avond. Ben ook echt enorm teleurgesteld. Bah.
Das een geit
VVout
 VVout - donderdag 06 april 2023 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 23:51 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Er werd enorm gezeken over de stadion netten en de camerapositie. Dit door de media en ESPN voorop. Je kan als Feyenoord het verweer geven dat blijkt dat bij deze wedstrijden netten noodzakelijk zijn en dit ook de bedoeling was voor deze specifieke wedstrijd.
Apart te noemen dat je er vanuit gaat dat er daar geen losgeslagen bezoekers zitten en mediabelang de risico’s opzij liet zetten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 06:24   quote  deeplink  
Wat een shitshow
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 06:44   quote  deeplink  
Overigens vind ik niet echt dat wij moeten zeuren over een gebaartje van Tadic, wanneer we zelf voor de wedstrijd dit doen:

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2023 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 06:44 schreef Stylzz het volgende:
Overigens vind ik niet echt dat wij moeten zeuren over een gebaartje van Tadic, wanneer we zelf voor de wedstrijd dit doen:

https://twitter.com/leonzantinge/status/1643676337062936576?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ
Klem in de middeleeuwen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 06:46 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Klem in de middeleeuwen.
En hier zit gewoon t probleem.
Ik snap de intense haat echt niet meer.
T is je rivaal prima. Je wilt dat ten koste van alles winnen. Ook prima.
Maar t wordt zo extreem. Zowel de woede als de vreugde. Bizar.
Zo veel mensen die de bus opwachten wanneer we een keer van ze gewonnen hebben. Aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant eigenlijk belachelijk.
Zo extreem. En t was altijd al extreem en t wordt alleen maar erger.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 april 2023 - 07:38   quote  deeplink  
Wakker worden met een kutgevoel. Dat het hardste roept 'zie je wel, het ging ook te lang goed'.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 07:41   quote  deeplink  
Ja. En maak me beetje zorgen wat er gaat komen.
MMM
 MMM - donderdag 06 april 2023 - 07:49   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/78574987/
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Ook gezien. En ja elke wedstrijd wordt er veel gegooid en dit zijn toevallig twee voorbeelden dat t raak was.
Maar gisteravond:
Hamassen voor de wedstrijd.
Pyro waardoor de start uitgesteld moet worden
Voorwerpen gooien naar spelers.

Niet normaal maken wat niet normaal is.
MMM
 MMM - donderdag 06 april 2023 - 07:53   quote  deeplink  
Zeker eens hoor. Maar als je daar geen straf uitdeelt kan t nu ook niet voor dat incident, maargoed we zullen zien
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 07:55   quote  deeplink  
Ik ben ook benieuwd. Zelfs in Argentinië vinden ze dit schandalig. Dat wil wat zeggen 🤣
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 april 2023 - 08:55   quote  deeplink  
Het ergste vond ik, dat er applaus kwam uit vak S voor dat gooiende vak
Dat is bedenkelijk zeer bedenkelijk
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 april 2023 - 08:57   quote  deeplink  
Op die mislukte pyro actie na was er helemaal geen grimmige sfeer toch? Ik ws niet in het stadion, maar op tv leek het me, voor de klassieker begrippen, zelfs nog wat mak. Er hing juist een goede sfeer, een voetbalsfeer zoals het hoort (of was dat niet zo?). Tot die malloot Klaassen raakte, wat natuurlijk achterlijk is (net als al die andere idioten die niets weten te raken).

Die lui n Argentinië bijvoorbeeld lullen de media hier ook maar na en zien slechts de beelden van de opstoot. Die hebben de wedstrijd echt niet gezien, laat staan dat ze de sfeer geproefd hebben. Lijkt me zeer aannemelijk, toch? Dat het veroordeeld wordt is nier meer dan logisch, maar hetcwordt nu wel ontzettend groot gemaakt. Her usvook wel wat, masr nu ineens is het schandelijk, terwijl dit al jaren gebeurt en er nooit wat aan gedaan werd. Driessen en co. zetten ons land gewoon te kakken. Masr goed, daar hebben we het al: Driessen... Als je het hebt over iemand die weet hoe de normen en waarden binnen en buiten het voetbbal moeten zijn. Hij grijpt ook elke kans aan om zichzelf te profileren. @katergevoel.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - donderdag 06 april 2023 - 09:03   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen fakkels (ik weet het, is ook gevaarlijk) maar die achterlijke bommen en vuurpijlen zijn ook te debiel voor woorden. Je schrikt je elke keer de klere zo hard zijn die knallen. Hoezo sfeerverhogend?
DMD
 DMD - donderdag 06 april 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 08:57 schreef Arie.Klooster het volgende:
Op die mislukte pyro actie na was er helemaal geen grimmige sfeer toch? Ik ws niet in het stadion, maar op tv leek het me, voor de klassieker begrippen, zelfs nog wat mak. Er hing juist een goede sfeer, een voetbalsfeer zoals het hoort (of was dat niet zo?). Tot die malloot Klaassen raakte, wat natuurlijk achterlijk is (net als al die andere idioten die niets weten te raken).

Die lui n Argentinië bijvoorbeeld lullen de media hier ook maar na en zien slechts de beelden van de opstoot. Die hebben de wedstrijd echt niet gezien, laat staan dat ze de sfeer geproefd hebben. Lijkt me zeer aannemelijk, toch? Dat het veroordeeld wordt is nier meer dan logisch, maar hetcwordt nu wel ontzettend groot gemaakt. Her usvook wel wat, masr nu ineens is het schandelijk, terwijl dit al jaren gebeurt en er nooit wat aan gedaan werd. Driessen en co. zetten ons land gewoon te kakken. Masr goed, daar hebben we het al: Driessen... Als je het hebt over iemand die weet hoe de normen en waarden binnen en buiten het voetbbal moeten zijn. Hij grijpt ook elke kans aan om zichzelf te profileren. @katergevoel.nl
Ik had hetzelfde idee tot die enorme rookwalm en zwaar vuurwerk aan het begin van de wedstrijd. Het leek het startschot voor een grimmige avond.

Wat er op het veld gebeurde hielp ook zeker niet mee, maar de verontwaardiging richting een deel van de supporters is zeer zeker terecht.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 april 2023 - 09:23   quote  deeplink  
Maar even over Klaassen
Je krijgt een ding tegen je hoofd je moet er op gewezen worden dat je geraakt ben en bloed.
Je loopt als een huilend kind naar de scheidsrechter
Gaat van het veld om na een half uur weer terug te komen, en dan word je duizelig ?
En ga je naar de kant ( ik zou naar de kleedkamer gaan om daar effe te gaan liggen)
Tja 020 pakte maximaal de zielig kaart.......
En voetbal geweld vanaf de kant kan alleen oppgelost worden door supporters onderling.
Had gehoopt dat vak S wat ging roepen , alleen die gingen applaudiseren..dan ben je net zo erg
In mijn vak T was alleen verontwaardiging.
Hoop niet dat ze competitie punten gaan afpakken om het zielige 020 in het zadel te helpen ( konden jullie zien dat daar 100 milj op het veld stond?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 april 2023 - 09:43   quote  deeplink  
Onzin.
Wat 020 doet is onbelangrijk. Ze wilden gewoon doorspelen zelfs.
Netjes van ze.
Het begint en eindigt met de gooi-Bokito’s.
En dat is een belediging voor the late Bokito.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 april 2023 - 09:58   quote  deeplink  
Bokito is dood
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 april 2023 - 11:14   quote  deeplink  
Zij speelden zoals je van een team wat de underdog is mag verwachten. Irriteren, vertragen, provoceren etc.

Als wij zo veel beter zijn dan zij dit jaar, dan moeten we daar bovenstaan. Ook als publiek. Je moet ze niet uitjoelen, maar uitlachen.

Wij hebben dat gewoon niet in de hand nog. Omdat dit voor ons niet gewoon is. BLijkbaar zit de jarenlange frustratie bij velen nogal diep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB-Beker halve finale: FEYENOORD - ajaks (woensdag 5 april 2023, 20:00 uur)

0.0137071