|
|
R()b
|
|
|
Loopt uit de klauwen door Lindhout |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Weekdier van een scheidsrechter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He scheids.. lekker gewerkt pik |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blij dat Jahanbaks nog niet was gewisseld |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja stelletje rosse buurt bezoekerzssssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door R()b -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yesssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wat een geile pass van Wieffer ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet veel van hem komen, doet het weer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar die linksback is ook alleen maar weg. Daar kunnen we echt 4/5x over scoren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha heerlijke vent ben je toch |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met een strakke plassert op de bank hier man hahah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali en Seba maken deze goal |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voorzet op maat, maar hij stond dan ook he le maal vrij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker. Wat spelen we moeilijk voetbal he |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Onze Mexicaan speelt een prima potje, helemaal als je als spits weer scoort |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Werd tijd, doet gewoon z'n werk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geef die grens een tik man. Lul! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alvarez ligt meer dan ie staat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was een mooie en fraai afgemaakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We gaan een pittige 2e helft zien. Lekker hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lekker moment voor de gelijkmaker, momentum |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ander Feyenoord gok ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovenliggende partij en dan kunnen we denk ik nog een stuk beter. Kokcu, Szymanski en Idrissi bijvoorbeeld nog nauwelijks gezien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste half uur eigenlijk identiek als in de Arena. Ajax hoge druk, met maar 2 mensen achterin. Hancko werd steeds vrijgelaten, en die speelde vrijwel alles lang. Dat was niet goed. Ali speelde een half uur echt , laten we zeggen, zeer zeer ongelukkig. Gimenez is echt top tot nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut,straks ook maar Paixão erin om bij Timber een 2de gele uit te lokken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ali zó niet in de wedstrijd, en dan zo'n voorzet. 👌 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet voor het eerst dat ik me dood erger en dan komt er weer zoiets. Pijn aan de ogen maar toch rendement |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Lijkt me haast dat ze het er om doen. Om het tempo er uit te halen en om due van ons te irriteren. Trillingen 2x, Tadic 1x, Alvarez dacht ik ook en Klaassen die zo ontzettend overdreven reageert. Alsof hij hoopt dat Kökçü er in mee gaat aangezien daar (soms teveel) veel temperament in zit. Zo ajakkes onwaardig.
Schande als we van dit akakkes niet winnen. Ik vond ze zelfs zo matig dst ik az en pisvee beter vind. Zelfs twente zou hun niet onterecht van se vierde plek kunnen houden. Jammer dat ajakkes al zo veel op hun voor staat.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 20:58 schreef van geil het volgende:Eerste half uur eigenlijk identiek als in de Arena. Ajax hoge druk, met maar 2 mensen achterin. Hancko werd steeds vrijgelaten, en die speelde vrijwel alles lang. Dat was niet goed. Ali speelde een half uur echt , laten we zeggen, zeer zeer ongelukkig. Gimenez is echt top tot nu. Identiek? Echt niet. Daar speelden beide ploegen op het randje, nu nog lang niet. Qua overwicht ben ik het ook niet met je eens. Ajakkes was niet beter, wij waren slechter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:01 schreef tomson het volgende:[..] Niet voor het eerst dat ik me dood erger en dan komt er weer zoiets. Pijn aan de ogen maar toch rendement Wat een onzin 10 schrijven hier dat Ali niks is en komt tot 4 a 5 kansen. Aan de andere kant loopt Idrissi ergens en heeft zich een beetje verstopt op 1 mooie pass na dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:03 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Identiek? Echt niet. Daar speelden beide ploegen op het randje, nu nog lang niet. Qua overwicht ben ik het ook niet met je eens. Ajakkes was niet beter, wij waren slechter. Mee eens. Ik vind t niveau heel matig. Ajax speelt op kracht en energie. Wij zo slordig. Je ziet als we voetballen staan we zo voor de keeper |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat een onzin 10 schrijven hier dat Ali niks is en komt tot 4 a 5 kansen. Aan de andere kant loopt Idrissi ergens en heeft zich een beetje verstopt op 1 mooie pass na dan. Nou Ali was niet zichzelf blijkbaar. Nu nog 2 assists en hij is weer helemaal goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Paksoi erin voor Isrissi. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Scheelt dat ik toch al chagrijnig was :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:03 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Identiek? Echt niet. Daar speelden beide ploegen op het randje, nu nog lang niet. Qua overwicht ben ik het ook niet met je eens. Ajakkes was niet beter, wij waren slechter. Geen idee waar jij op reageert , maar volgens mij niet op mijn post. heb t niet over overwicht, en wat je nog meer noemt. ik praat over de tactiek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat een onzin 10 schrijven hier dat Ali niks is en komt tot 4 a 5 kansen. Aan de andere kant loopt Idrissi ergens en heeft zich een beetje verstopt op 1 mooie pass na dan. Ali speelt vanavond gewoon niet best, en drissi mag er ook wel uit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Idrissi schiet er straks een bananenbal in. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat een onzin 10 schrijven hier dat Ali niks is en komt tot 4 a 5 kansen. Aan de andere kant loopt Idrissi ergens en heeft zich een beetje verstopt op 1 mooie pass na dan. Ali op voorzet na zeer slordig, maar wat hij wel weer uitstekend doet is dat hij er wel staat op het moment dat het moet. Hij is gretig en het gevaar komt bij hem vandaan. Ongelukkig, om je aan te ergeren misschien, maar hij gaat onverzettelijk door, wat resulteert in een uitstekende voorzet. Speelt hij wat mij betreft toch goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Thuis dan zeker? Die Braziliaan moet er in. |
|
|
|