|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Haha man. Lazer op met je goedpraterij. Feyenoord moet blijkbaar zonder publiek spelen omdat we die Mongolen niet onder controle hebben. Randdebielen Zet je dikke jampotglazen op kerel, ik praat niets goed, beter lezen. Maar dat is moeilijk met 100 berichten met je neuzengejank, Je hebt geen zin in de wedstrijd, het kan je niks boeien, 0-3 verliezen. Tief naar je nest, ga daar dom lopen zwetsen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Worden gewoon weer netten gespannen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Prima verwoord. Al heb je de tyfushekel aan hun, je komt niet aan de spelers. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:41 schreef R()b het volgende:[..] Zet je dikke jampotglazen op kerel, ik praat niets goed, beter lezen. Maar dat is moeilijk met 100 berichten met je neuzengejank, Je hebt geen zin in de wedstrijd, het kan je niks boeien, 0-3 verliezen. Tief naar je nest, ga daar dom lopen zwetsen Haha hou op man. Dit is toch schandalig. Debielen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Werk je bij de knvb of zo? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ga jij lekker weer je korte domme kut postjes maken tot de 100.000 Neppert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Als je je publiek wedstrijd in en uit niet onder controle kan houden. Dan speel je maar zonder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heel die wedstrijd dood. Godverdomme. Hersenloze klootzakken. Neuzen kunnen hier ongestraft met een overwinning opstappen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft iemand een vuurtje voor mij ik kan me aansteker niet vinden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar, komt er nog een VAR die gaat kijken wat Tadic aan het uitvreten was? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat er dus nooit meer van komen is nu gebleken met uit publiek in klassiekers, echt bedankt, domper in dit mooie seizoen |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Bedankt vieze aansteker gooier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha. Hou toch op, jij geeft nota bene net aan dat het gooien komt door t gedrag van de Ajax spelers. Dan praat je t gewoon goed Wij hebben gewoon publiek wat niet onder controle te houden is. Helaas. Maar t is gewoon bijna elke wedstrijd wat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit wordt later inhalen zonder publiek ofzo |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Was maar een geintje Stylzz ;)
Vond het niet echt klinken uit de mond van een van ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat die molrat gewoon verder kan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Denk je nou echt dat daar nog naar gekeken gaat worden ? Er is een strafexpeditie tegen Feyenoord ophanden. Die wedstrijd is letterlijk "vergooid" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vieze bloedzuiger die Tadic |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:46 schreef tomson het volgende:[..] Denk je nou echt dat daar nog naar gekeken gaat worden ? Er is een strafexpeditie tegen Feyenoord ophanden. Die wedstrijd is letterlijk "vergooid" Ja dat is wel duidelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Was maar een geintje Stylzz ;) Vond het niet echt klinken uit de mond van een van ons Ik word er zo moe van. T gaat maar door |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Haha. Hou toch op, jij geeft nota bene net aan dat het gooien komt door t gedrag van de Ajax spelers. Dan praat kent gewoon toe. Wij hebben gewoon publiek wat niet onder controle te houden is. Helaas. Maar t is gewoon bijna elke wedstrijd wat. Beter lezen is moeilijk. Misschien een verrekijker pakken. Idd wij publiek zonder controle, en 1 nerd op een forum die achterlijk loopt te zwammen. Met je 0-3 verliezen, ze moeten jou weggooien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Een voetbalwet zoals in Engeland is de enige echte oplossing.
Die hebben daar tig "risico" wedstrijden alleen als je daar iets uitvreet dan ben je gewoon de lul. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:47 schreef DMD het volgende:Een voetbalwet zoals in Engeland is de enige echte oplossing. Die hebben daar tig "risico" wedstrijden alleen als je daar iets uitvreet dan ben je gewoon de lul. Ze kunnen met wetteb gooien maar handhaving hier is comedy capers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:46 schreef R()b het volgende:[..] Beter lezen is moeilijk. Misschien een verrekijker pakken. Idd wij publiek zonder controle, en 1 nerd op een forum die achterlijk loopt te zwammen. Met je 0-3 verliezen, ze moeten jou weggooien T zou volledig terecht zijn als ze deze wedstrijd niet opnieuw starten en we t reglementair verliezen. We verdienen na zo veel gedoe ook niet anders. Europese wedstrijden zonder publiek Uitpubliek niet welkom. Netten tijdens wedstrijden.
Is toch niet normaal. Je kunt blijven beledigen, maar dat glijd prima van me af |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijn weer, was de Italiaanse politie in het stadion? Dit gaat dus weer helemaal verkeerd. Publiek verpest op deze manier een mogelijke finale. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:[..] T zou volledig terecht zijn als ze deze wedstrijd niet opnieuw starten en we t reglementair verliezen. We verdienen na zo veel gedoe ook niet anders. Europese wedstrijden zonder publiek Uitpubliek niet welkom. Netten tijdens wedstrijden. Is toch niet normaal. Je kunt blijven beledigen, maar dat glijd prima van me af Ik ben het met je eens.
Probleem is dat ze allemaal weer schouderklopjes krijgen van hun "stoere" maten en als club zit je met de gebakken peren.
Er moet gewoon echt een consequentie volgen op basis van dit gedrag. Datzelfde had moeten gelden voor PSV & Groningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:Fijn weer, was de Italiaanse politie in het stadion? Dit gaat dus weer helemaal verkeerd. Publiek verpest op deze manier een mogelijke finale. Iemand riep fontein |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Begon al bij aanvang. Hoeveel boetes blijven er nog komen vanwege dat donderse vuurwerk? Ik snap dat niet Us duur vuurwerk, steeds weer... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:[..] T zou volledig terecht zijn als ze deze wedstrijd niet opnieuw starten en we t reglementair verliezen. We verdienen na zo veel gedoe ook niet anders. Europese wedstrijden zonder publiek Uitpubliek niet welkom. Netten tijdens wedstrijden. Is toch niet normaal. Je kunt blijven beledigen, maar dat glijd prima van me af Door 1 persoon, rot toch op man, met je achterlijke neuzen gelul! Ga naar je nest! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:Fijn weer, was de Italiaanse politie in het stadion? Dit gaat dus weer helemaal verkeerd. Publiek verpest op deze manier een mogelijke finale. Die finale waren we uit onkunde al aan het weggeven vrees ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:Fijn weer, was de Italiaanse politie in het stadion? Dit gaat dus weer helemaal verkeerd. Publiek verpest op deze manier een mogelijke finale. Proest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk. Dat is dus goed praten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:[..] T zou volledig terecht zijn als ze deze wedstrijd niet opnieuw starten en we t reglementair verliezen. We verdienen na zo veel gedoe ook niet anders. Europese wedstrijden zonder publiek Uitpubliek niet welkom. Netten tijdens wedstrijden. Is toch niet normaal. Je kunt blijven beledigen, maar dat glijd prima van me af Gimenez werd in de arena ook bekogeld alleen was er geen 1 die raak gooide .. Er is geen verschil. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ga lekker woke lopen lullen man rot op schoolmeester |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Begon al bij aanvang. Hoeveel boetes blijven er nog komen vanwege dat donderse vuurwerk? Ik snap dat niet Us duur vuurwerk, steeds weer... Tja ook dat is gecultiveerd. Men blijft t maar goed praten dat t er bij hoort. No pyro no party. Nou. T draagt allemaal bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doe ff rustagh gozert |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gimenez werd in de arena ook bekogeld alleen was er geen 1 die raak gooide .. Er is geen verschil. Is ook achterlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2023 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gimenez werd in de arena ook bekogeld alleen was er geen 1 die raak gooide .. Er is geen verschil. Dat maakt t niet oké |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laat gaan joh. Die is gewoon boos en teleurgesteld |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kerel je loopt vanaf minuut 1 al te janken, tief dan gewoon op?! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee zeker niet want deze was raak en dat telt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Adem in adem uit maat |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Het gaat niet om een persoon, er lagen 5 aanstekers en het blijft gebeuren.. Dit is geen incident meer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is gewoon emotie ,daarin verschillen we allemaal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sorry dat het jullie forum knuffel lieveling betreft, Maar ik kan niet tegen dat domme woke neuzen gelul. |
|
|
|