|
|
de kromme2
|
|
|
Na gisteravond vroeg ik me af hoe lang ik nog van mijn cluppie kan houden. Ik ben al vanaf 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar ik word letterlijk misselijk van de huidige toestanden. Hoe kun je houden van een club waar zoveel idioten telkens weer alles verpesten en die zich ook supporter noemen ? Daar 'hoor' ik dus bij ! En als mijn liefde voor Feyenoord stopt, dan ga ik heel veel missen. Ik leef werkelijk van wedstrijd tot wedstrijd en sta na een mooie overwinning met een gelukzalig gevoel de volgende dag op.... Dat zou dan allemaal stoppen. Dat zal toch niet waar zijn ! Alleen al dat vuurwerk ! Dat tuig steekt gewoon bijna de hele kuip in de hens. Elke keer weer. En de directie durft niet meer op te treden, want anders staan die lui in hun voortuin om verhaal te halen. Het is te gek voor woorden ! Over het gooien van dingen op het veld, het bedreigen van de Ajax bus en de foute spreekkoren zal ik het maar niet hebben.
En dan dat Ajax, die kwamen helemaal niet om te voetballen. Bah. Alleen vertragen, zieken en treiteren. Na dat incident met Klaassen interesseerde de uitslag me eigenlijk al niet meer...totdat ik die blije Ajacieden zag, Klaassen voorop. En dan die Tadic ! Met zijn vreselijke denigrerende gebaartjes naar onze Orrie. We hebben het allemaal gezien. Net als het feit dat hij twee weken terug die Onelove band verborg onder zijn andere aanvoerdersband. Kom er dan gewoon voor uit dat je hem niet wilt dragen! Zoals Orrie. Bah ! Driewerf bah! En directie Ajax doet ook niks, maar ja die hebben grotere problemen....
Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima toch, daar is een forum voor.
Vond dit wel de mooiste zin omdat dit voor mij precies hetzelfde is. Geen dag zonder Feyenoord.