|
|
de kromme2
|
|
|
Na gisteravond vroeg ik me af hoe lang ik nog van mijn cluppie kan houden. Ik ben al vanaf 1970 hartstochtelijk supporter van Feyenoord, maar ik word letterlijk misselijk van de huidige toestanden. Hoe kun je houden van een club waar zoveel idioten telkens weer alles verpesten en die zich ook supporter noemen ? Daar 'hoor' ik dus bij ! En als mijn liefde voor Feyenoord stopt, dan ga ik heel veel missen. Ik leef werkelijk van wedstrijd tot wedstrijd en sta na een mooie overwinning met een gelukzalig gevoel de volgende dag op.... Dat zou dan allemaal stoppen. Dat zal toch niet waar zijn ! Alleen al dat vuurwerk ! Dat tuig steekt gewoon bijna de hele kuip in de hens. Elke keer weer. En de directie durft niet meer op te treden, want anders staan die lui in hun voortuin om verhaal te halen. Het is te gek voor woorden ! Over het gooien van dingen op het veld, het bedreigen van de Ajax bus en de foute spreekkoren zal ik het maar niet hebben.
En dan dat Ajax, die kwamen helemaal niet om te voetballen. Bah. Alleen vertragen, zieken en treiteren. Na dat incident met Klaassen interesseerde de uitslag me eigenlijk al niet meer...totdat ik die blije Ajacieden zag, Klaassen voorop. En dan die Tadic ! Met zijn vreselijke denigrerende gebaartjes naar onze Orrie. We hebben het allemaal gezien. Net als het feit dat hij twee weken terug die Onelove band verborg onder zijn andere aanvoerdersband. Kom er dan gewoon voor uit dat je hem niet wilt dragen! Zoals Orrie. Bah ! Driewerf bah! En directie Ajax doet ook niks, maar ja die hebben grotere problemen....
Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima toch, daar is een forum voor.
Vond dit wel de mooiste zin omdat dit voor mij precies hetzelfde is. Geen dag zonder Feyenoord.
'En als mijn liefde voor Feyenoord stopt, dan ga ik heel veel missen. Ik leef werkelijk van wedstrijd tot wedstrijd en sta na een mooie overwinning met een gelukzalig gevoel de volgende dag op.... Dat zou dan allemaal stoppen.' |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Insgelijks. Maar als het success zo makkelijk kapot te maken is door een aantal leeghoofden dan steek ik uiteindelijk mijn energie liever in andere zaken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ziek van, ben in Zuid opgegroeid en ook leeghoofden veranderen mijn Feyenoordliefde niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2023 - 13:10 schreef DMD het volgende:Insgelijks. Maar als het success zo makkelijk kapot te maken is door een aantal leeghoofden dan steek ik uiteindelijk mijn energie liever in andere zaken. Kost Feyenoord energie? Feyenoord is het leven zelf, verdriet, pijn, ongenoegen, vreugde. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2023 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kost Feyenoord energie? Feyenoord is het leven zelf, verdriet, pijn, ongenoegen, vreugde. Het zou mij heel wat hartverzakkingen schelen ;).
Ik wacht al sinds 2010 op iets wat op beleid lijkt en dat leek eindelijk te gebeuren vorig jaar en al eerder met arnesen.
Als dat nu zo kapot gemaakt wordt door de eigen supporters die er niet mee kunnen omgaan, dan is het het voor mij het niet meer waard om weer 12 jaar met meerendeel frustratie te zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is inderdaad zo uitermate stom en debiel om te gaan lopen gooien , ook die rookbom vooraf wat denk je hier nou mee te bereiken ?? sfeer verhogend is het niet en daarbij zit jezelf in die smerige rook dan ben je toch zwaar hersenloos ik hoop echt dat ze die gooiers allemaal oppakken en een zware geld boute en gevangenis straf geven , het zal wel weer een voorwaardelijke straf of kleine taakstraf worden en daar lachen die mongolen om |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik denk ook dat de supporters in het stadion meer elkaar moeten controleren , al zie dat je buurman wil gaan gooien hem er op aan spreken , er moet meer saamhorigheid komen in het stadion om wel sfeer te creeren maar geen rotzooi te maken |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ziekmakend is het allemaal. Ons cluppie glijdt echt af…
Wat moeten we nou ook met die DJ met die teringherrie voor de wedstrijd. Daar raken die doorgesnoven idioten alleen maar nog meer opgefokt van. Draagt allemaal bij aan een totaal verziekte sfeer. Net als die rookbommen. Wat was er - bij wijze van spreken- mis met Lee Towers !?
De directie is veel te veel meegegaan met dit soort dingen. Dat trekt alleen het verkeerde soort ‘supporters’ aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2023 - 19:17 schreef de kromme2 het volgende:Ziekmakend is het allemaal. Ons cluppie glijdt echt af… Wat moeten we nou ook met die DJ met die teringherrie voor de wedstrijd. Daar raken die doorgesnoven idioten alleen maar nog meer opgefokt van. Draagt allemaal bij aan een totaal verziekte sfeer. Net als die rookbommen. Wat was er - bij wijze van spreken- mis met Lee Towers !? De directie is veel te veel meegegaan met dit soort dingen. Dat trekt alleen het verkeerde soort ‘supporters’ aan. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook peter Houtman komt niet meer uit zijn woorden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit houdt nooit op als je blijft pappen en nathouden. En doorpakken is verschrikkelijk moeilijk in dit land. En sancties kunnen alleen werken als ze serieus werk van de handhaving maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ah ja laten we dan maar gewoon doorgaan met het leven en het incident laten voor wat het is.
Zullen we een pooltje opzetten wat de straf gaat worden voor Feyenoord na de wedstrijden tegen Roma binnenkort? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 00:32 schreef DMD het volgende:[..] Ah ja laten we dan maar gewoon doorgaan met het leven en het incident laten voor wat het is. Zullen we een pooltje opzetten wat de straf gaat worden voor Feyenoord na de wedstrijden tegen Roma binnenkort? 3 Europese thuiswedstrijd zonder publiek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 00:32 schreef DMD het volgende:[..] Ah ja laten we dan maar gewoon doorgaan met het leven en het incident laten voor wat het is. Zullen we een pooltje opzetten wat de straf gaat worden voor Feyenoord na de wedstrijden tegen Roma binnenkort? Dat misschien niet maar we moeten niet doen alsof dit het ergste is wat er ooit gebeurd is in het stadion. En dat idee krijg je wel een beetje. Ik vind het ook fout maar je hoeft de TV maar aan te zetten of internet maar op te starten en de ene na de andere persoon moet er zijn plasje over doen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 08:10 schreef MMM het volgende:[..] Dat misschien niet maar we moeten niet doen alsof dit het ergste is wat er ooit gebeurd is in het stadion. En dat idee krijg je wel een beetje. Ik vind het ook fout maar je hoeft de TV maar aan te zetten of internet maar op te starten en de ene na de andere persoon moet er zijn plasje over doen.. Live tv. Beker. En wéér Feyenoord. Daarom is t. Komt daarvoor nog ff t hamassen. En voila.
We zien allemaal de beelden van de goal van Santi in de aRENa. Verschil: Hij wordt alleen maar door bier geraakt. Dus inderdaad t gebeurt overal, maar dat maakt t nog niet normaal. Vind op zich de reactie van de KNVB en het uitblijven van al te veel vingerwijzen naar Feyenoord eigenlijk wel sterk.
Neemt niet weg dat we als club wel serieus naar onszelf mogen gaan kijken.
Feyenoord is emotie. 100% eens. Maar ik hoop wel dat t wat meer in t normale getrokken wordt. Zo veel mensen voor een training voor de wedstrijd tegen Ajax. Is niet normaal. Zo veel pyro elke keer het stadion in brengen, is niet normaal. Zakken met urine t veld op gooien, is niet normaal. Zo veel mensen op de been na een overwinning tegen Ajax, is mooi, maar niet normaal.
We zijn een club van te veel extremen. En ik vind dat die extremen echt te veel gevoed en gecultiveerd worden.
De emotie mag wat vlakker. Agressie moet omgezet worden naar medelijden. Als een club ons zo provoceert omdat ze weten dat ze de mindere zijn, dan moet je daar over schamperen, ze uitlachen, ze ridiculiseren, ze klein en nietig maken. Wat wij zijn Feyenoord. Ons maak je nooit kapot en ons maak je niet gek. Zonder t schuim op de bek, maar met een lach en Rotterdamse humor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
- stoppen met vuurwerk toelaten, dus meer gedegen controle. (is wel task force). Ook clubs zelf geen vuurwerkshows meer organiseren - Vak S in gescheiden compartimenten verdelen, met deels ondoorzichtige wanden - per compartiment gedegen camera-registratie - Vak Z wordt gesloten. Prima om structureel te maken. Versterkt zelfcontrole onde publiek. - 2 jaar algeheel alcoholverbod in alle stadions. Kost je stuk omzet, maar schelt op termijn ook boetes. Nog meer? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Clubkaart voor iedere wedstrijd gewoon verplichten en strikte stadionverboden handhaven met veiligheidspersoneel die dit ook aan kan.
Snap Henk best wel, maar ben het met zulke maatregelen niet eens. Gewoon het rotte fruit uit de schaal halen voordat het de rest aantast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 09:07 schreef FR-Henk het volgende:- stoppen met vuurwerk toelaten, dus meer gedegen controle. (is wel task force). Ook clubs zelf geen vuurwerkshows meer organiseren - Vak S in gescheiden compartimenten verdelen, met deels ondoorzichtige wanden - per compartiment gedegen camera-registratie - Vak Z wordt gesloten. Prima om structureel te maken. Versterkt zelfcontrole onde publiek. - 2 jaar algeheel alcoholverbod in alle stadions. Kost je stuk omzet, maar schelt op termijn ook boetes. Nog meer? In de Kuip word toch alleen maar alcoholvrij bier verkocht? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Live tv. Beker. En wéér Feyenoord. Daarom is t. Komt daarvoor nog ff t hamassen. En voila. We zien allemaal de beelden van de goal van Santi in de aRENa. Verschil: Hij wordt alleen maar door bier geraakt. Dus inderdaad t gebeurt overal, maar dat maakt t nog niet normaal. Vind op zich de reactie van de KNVB en het uitblijven van al te veel vingerwijzen naar Feyenoord eigenlijk wel sterk. Neemt niet weg dat we als club wel serieus naar onszelf mogen gaan kijken. Feyenoord is emotie. 100% eens. Maar ik hoop wel dat t wat meer in t normale getrokken wordt. Zo veel mensen voor een training voor de wedstrijd tegen Ajax. Is niet normaal. Zo veel pyro elke keer het stadion in brengen, is niet normaal. Zakken met urine t veld op gooien, is niet normaal. Zo veel mensen op de been na een overwinning tegen Ajax, is mooi, maar niet normaal. We zijn een club van te veel extremen. En ik vind dat die extremen echt te veel gevoed en gecultiveerd worden. De emotie mag wat vlakker. Agressie moet omgezet worden naar medelijden. Als een club ons zo provoceert omdat ze weten dat ze de mindere zijn, dan moet je daar over schamperen, ze uitlachen, ze ridiculiseren, ze klein en nietig maken. Wat wij zijn Feyenoord. Ons maak je nooit kapot en ons maak je niet gek. Zonder t schuim op de bek, maar met een lach en Rotterdamse humor. Wijze woorden!! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Enige die wat tegen publiek wat zich misdraagt kan doen is het legioen zelf. Laat horen dat ze niet welkom zijn. Zeker als er schade aan de club word verricht met hun gedrag of dit nu geweld, vandalisme of ongeoorloofd vuurwerk (kost de club bakken met geld en reputatie schade) is. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgens mij 2% geitenzeik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk dat het alcohol voor de wedstrijd (in de kroeg, thuis ed.) meer het probleem is. En bij een aantal gaat er dan wel meer dan alcohol in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 09:07 schreef FR-Henk het volgende:- stoppen met vuurwerk toelaten, dus meer gedegen controle. (is wel task force). Ook clubs zelf geen vuurwerkshows meer organiseren - Vak S in gescheiden compartimenten verdelen, met deels ondoorzichtige wanden - per compartiment gedegen camera-registratie - Vak Z wordt gesloten. Prima om structureel te maken. Versterkt zelfcontrole onde publiek. - 2 jaar algeheel alcoholverbod in alle stadions. Kost je stuk omzet, maar schelt op termijn ook boetes. Nog meer? 100% mee eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En hoe lang nog....nog 7 wedstrijden gewoon elke wedstrijd winnen , Te beginnen met RKC en dan ................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mijn haat naar 020 is alleen maar gegroeid na een paar dagen van relativeren . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind ze juist steeds zieliger worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook zeker en schijnheilig en hypocriet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker. Alleen dat wekt bij mij geen haat op maar medelijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is lastig om van kots te gaan houden maatje |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik volg je Leon.
Ook bij mij, en het was al ziekelijk hoog, is de afkeer tegen alles wat met Ajax te maken heeft sinds woensdag nog erger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: eens maar haat is echt een hele gare emotie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Op het topic: heel lang, maar 1 club wat iets met mij doet, de rest van clubs etc is standje achterover leunen en puur alleen voetbal momenten genieten zonder iets van emotie, alleen met het gebeuren is het zo dat het de frequentie dat weer zoiets bij ons cluppie gebeurd meer het issue, klopt dat het bij weet ik het niet welk team was gebeurd zoiets niet zon massale aandacht voor zou zijn gekomen, 100 procent' het zijn ook geen bommen ofso wat er op het veld werdt gegooid natuurlijk, maar daarbuiten kijk ik maar gewoon waar ons cluppie gebaad bij zou hebben in toekomst dat je gewoon door hardere duidelijke straffen individueel, desnoods stuk vak leeg waar iets is gebeurd, aangezien mense kuddedieren zijn er op zeker linksom of rechtsom mense meedoen met ongein,of bepaalde beloning systemen voor supporters die zich non stop gedragen, wil wel als je elk jaar Europees speelt wel gewoon weten of je stadion in mag komen of gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1977 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik hoop oprecht dat PSV de beker wint.. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 09:07 schreef FR-Henk het volgende:- stoppen met vuurwerk toelaten, dus meer gedegen controle. (is wel task force). Ook clubs zelf geen vuurwerkshows meer organiseren - Vak S in gescheiden compartimenten verdelen, met deels ondoorzichtige wanden - per compartiment gedegen camera-registratie - Vak Z wordt gesloten. Prima om structureel te maken. Versterkt zelfcontrole onde publiek. - 2 jaar algeheel alcoholverbod in alle stadions. Kost je stuk omzet, maar schelt op termijn ook boetes. Nog meer? Gaat het goed met je Henk? We laten ons toch verdomme niet gek maken door die kt media en knvb! Wij zitten bovenop ons Feyenoord, maar dit alles gebeurt over de hele wereld, bij de ene club meer als bij de andere club en ook overal net anders. Wat een ge,ever in dit topic, daar wordt ik kots misselijk van, niet van liedjes over hamas en aanstekers gooien! Laat jeniet gek maken! En ja, al eerder gelezen in dit topic, de haat kon niet groter zijn jegens de jeauden, maar het is ze toch weer gelukt.
Focus op de competitie! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Allemaal goeie ideeën over maatregelen en aanpakken, maar het gebeurt niet. Het probleem is dat dat tuig gewoon de macht heeft. Als de directie niet met ze meegaat (met bijv. die achterlijke pyro acties) dan staan ze de volgende dag bij de directie in de voortuin...
Dat aanstekertje op Klaasen zijn kop, is slechts een van de symptomen (wat vervolgens door Ajax he-le-maal wordt uitgebuit). Ik vond dat 'vuurwerk' eerlijk gezegd veel erger. En die hamas schreeuwer en het aanvallen van de Ajax bus. Een totaal verziekte sfeer.
En wat ik nog erger vind: dat een Slot straks denkt: ik wil daar niet meer bij horen bij dat stelletje mongolen. Eigenlijk hetzelfde gevoel dat mij af en toe bekruipt. Gelukkig overwint mijn liefde voor ons cluppie nog wel. Maar hoe lang nog.... A.s. donderdag krijgen we ongetwijfeld weer zo'n 'geweldige sfeer verhogende' pyro actie. En kan de UEFA de rekening weer opmaken. Ik zie die wedstrijd met angst en beven tegemoet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 17:23 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Gaat het goed met je Henk? We laten ons toch verdomme niet gek maken door die kt media en knvb! Wij zitten bovenop ons Feyenoord, maar dit alles gebeurt over de hele wereld, bij de ene club meer als bij de andere club en ook overal net anders. Wat een ge,ever in dit topic, daar wordt ik kots misselijk van, niet van liedjes over hamas en aanstekers gooien! Laat jeniet gek maken! En ja, al eerder gelezen in dit topic, de haat kon niet groter zijn jegens de jeauden, maar het is ze toch weer gelukt. Focus op de competitie! Het gaat uitstekend met me! Laat Feyenoord in maatregelen eens voortrekker en voorbeeld zijn. Nu niets doen zul je altijd aangeschoten wild blijven, vooral voor die enge rioolhoeren met die maandverband-shirts. Die maken hier graag gebruik van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die ellende is er al vanaf de jaren 70, en als het 020 betreft is het ineens weer een hele issue. Waar zou die haat toch vandaan komen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2023 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het gaat uitstekend met me! Laat Feyenoord in maatregelen eens voortrekker en voorbeeld zijn. Nu niets doen zul je altijd aangeschoten wild blijven, vooral voor die enge rioolhoeren met die maandverband-shirts. Die maken hier graag gebruik van. Gelukkig Henk, maakte mij alleen beetje zorgen. Fuck de jeauden.
Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2023 - 19:33 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Gelukkig Henk, maakte mij alleen beetje zorgen. Fuck de jeauden. Hup Feyenoord! Frobin, je laatste zinnetje ben ik het helemaal mee eens. Je voorlaatste zinnetje word ik dan weer zo ongelooflijk droevig van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De kromme wenst allicht geen Jiddische geslachtsgemeenschap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 april 2023 - 12:19 schreef de kromme2 het volgende:[..] Frobin, je laatste zinnetje ben ik het helemaal mee eens. Je voorlaatste zinnetje word ik dan weer zo ongelooflijk droevig van. Met die voorlaatste zin ben ik het nog steeds mee eens. Spijtig te lezen dat jij daar droevig van wordt.
Hup Feyenoord!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben het nu wel zat hoor al die artikelen en meningen van elke Jan Lul.
Focus op morgen. |
|
|
|