BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe lang nog ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 april 2023 - 15:07   quote  deeplink  
Gewoon 3 punten pakken met of zonder netten
bijft007
 bijft007 - zaterdag 08 april 2023 - 15:17   quote  deeplink  
Die bal moet in die goal netten dat dan weer wel, die andere netten is alleen korte termijn oplossing, daar worr je extreem droevig van
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 april 2023 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2023 - 12:19 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Frobin, je laatste zinnetje ben ik het helemaal mee eens. Je voorlaatste zinnetje word ik dan weer zo ongelooflijk droevig van.
?
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2023 - 15:01 schreef MMM het volgende:
Ben het nu wel zat hoor al die artikelen en meningen van elke Jan Lul.

Focus op morgen.
Echt he, wat een shitshow... we hebben weer versere excessen te pakken hoor , in Eindhoven en Groningen was het alweer mis.
Met Eindhoven als dieptepunt, waar onschuldige gastjes op een naburig voetbalveldje de klappen vingen van Zwolle "fans".
Althans, dat is wat we uit de media vernomen hebben want vaak liggen de feiten weer anders.
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 20:57   quote  deeplink  
Je wil er over ophouden maar het blijft gewoon door sudderen. Door die publiciteit kun je het ook niet rustig laten bezinken.

Ik voel me gewoon bestolen, die wedstrijd is verneukt door externe factoren en het ergste is nog het komt vanuit van je "eigen" fans.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 april 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Ik vind het prima wanneer ze dit nu breed gaan aanpakken.
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Ruimte voor sfeeracties is natuurlijk prima maar zwarte rookbommen vind ik echt uber dom.
Ik hoop dan ook maar dat het een actie was van een dom individu, en geen onderdeel was van een plan .
Die hamasser op dat podium idem dito, wie was dat en waarom had precies hij die microfoon vast ?
Je zou er toch vanuit gaan dat er een plan zit achter hetgeen je de duizenden mensen aan die bepaalde zijde te horen krijgen.
De man klonk namelijk ook niet echt als een toevoeging voor de feestvreugde, integendeel .
bijft007
 bijft007 - zaterdag 08 april 2023 - 22:11   quote  deeplink  
zowat altijd is het wel geslaagd of mooi, en nee het mag nog steeds niet, maar het zorgt zeker voor extra sfeer, maar nu was het vooral amateuristisch, voegde weinig toe aan sfeeractie, had meer het idee dat er autobanden in fik stonden, en dat voor de wedstrijd hamas hamas tja hoef van mij ook nooit, en ik weet ook andersom heb je dezelfde formaat wansmaak teksten, kan er zeker goed mee leven ze er mee bezig zijn iig zaken in het stadion aan te pakken, bij dingen gewoon niet kunnen,en waardoor dingen kunnen escaleren, maar pot voetbal kijken onder t genot van kouwe klets, hoe festival bier ook moet wel gewoon kunnen toch, want mogelijk gaan ze daar als het komende weken/maanden misgaat meerdere stadions wel naartoe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 22:17   quote  deeplink  
Dat hunnie ook smerigheid roeoen (bommen op Rotterdam etc) moet geen maatstaf of excuus zijn voor wat wij zelf doen.
10, 15 jaar terug hoorde ik ook diezelfde teksten al op het vak maar ik werd hier toen ook al niet blij van.
Het niveautje zakt alleen maar verder, dat komt omdat men elkaar nu ook steeds beter weet te vinden op social media.
En je ziet dat zgn "ultras" bij kleinere clubs, tot aan de kkd aan toe er alles aan doen de meest trieste trends te kopiëren
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 april 2023 - 22:19   quote  deeplink  
https://nos.nl/artikel/2470651-eindhovense-kinderen-mishandeld-door-teleurgestelde-pec-zwolle-supporters

Tientallen malen erger, maar hier lees of hoor je amper over..
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2023 - 22:19 schreef RenatoBos het volgende:
https://nos.nl/artikel/2470651-eindhovense-kinderen-mishandeld-door-teleurgestelde-pec-zwolle-supporters

Tientallen malen erger, maar hier lees of hoor je amper over..
Zei het hierboven ook al ja , schandalig . Inderdaad lager dan laag maar buiten het stadion dus opeens niet meer
de verantwoordelijkheid van Zwolle of de KNVB. Hoe triest dat ook is.
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 22:27   quote  deeplink  
Groningen ook weer gister https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1012062/twee-aanhoudingen-na-confrontatie-tussen-tientallen-supporters-en-politie-bij-euroborg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 april 2023 - 21:51   quote  deeplink  
Lees dit eens…

https://www.nsp.nl/3167-vuurwerk-bij-feyenoord--ajax.html
tomson
 tomson - dinsdag 11 april 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Tja je zal daar je werk moeten doen, freelancertje met een paar ruggen aan apparatuur om je nek.
In de wedloop wie de vetste tifo acties heeft is (een deel van) het legioen regelmatig een beetje verder gegaan dan goed is voor de club.
Om het maar even diplomatiek te brengen. Gericht met oa bekers op pers en organisatie gooien is natuurlijk neanderthaler gedrag.
Echt tijd dat er adequater gereageerd wordt en supporters samen proactiever durven ingrijpen als bepaalde figuren de sfeer beginnen te verzieken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 april 2023 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 06:48   quote  deeplink  
Wel goed dat er meer boven tafel komt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 april 2023 - 16:10   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1074545/drie-jaar-celstraf-voor-ajax-fan-die-zware-vuurwerkbom-gooide-richting-me.html?fbclid=IwAR0ue7w_YqchMJX1DrnFDg-hoG0n_vONN3Z-HvnG00K1RBL1tjrEj1243-4

Hier was weinig ophef over
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2023 - 18:33   quote  deeplink  
Ahmed Aboutaleb is er helemaal klaar mee. De burgemeester van Rotterdam kondigt nieuwe maatregelen aan en die moeten ook worden gehandhaafd. Aboutaleb sluit daarbij sancties voor Feyenoord niet uit. De politie gaat strenger optreden bij incidenten in De Kuip. De supporters zijn nu de baas en dat is niet de bedoeling volgens Aboutaleb.

''Het geldt overigens voor meer clubs in Nederland'', vertelt de burgemeester in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Maar als je heer en meester wilt worden in je stadion, moet je je nek uitsteken en durven ingrijpen. En waar we Feyenoord daarin kunnen steunen, gaan we dat zeker doen.''

Tijdens de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma heeft de politie al opdracht gekregen om strenger op te treden. Ook binnen het stadion gaat er veel veranderen. ''Mensen blijven nu vaak voor de brandgangen staan. Ik schrok enorm van die grote rookwalm vorige week. Als daar paniek uitbreekt, is er geen branduitgang vrij. Daar ga ik nu keiharde eisen aan stellen. Het is nu echt voorbij dat die trappen niet vrij zijn. Hoe Feyenoord het doet, moeten ze zelf weten, maar desnoods ga ik zeggen: een wedstrijd wordt niet gestart als de trappen niet vrij zijn.''

Aboutaleb gaat samen met de Feyenoord-organisatie naar meerdere zaken kijken, waaronder het vuurwerk dat massaal wordt afgestoken in De Kuip. ''Dat gaan we bekijken. En we beginnen er vandaag al mee om dat te verhinderen. Nee, ik ga niet zeggen hoe. Er zijn allerlei vermoedens over hoe dat gesmokkeld wordt. Daar willen we een goede scan van gaan maken. Waar zitten die lekken? Dat zit ’m in hekken, maar ik wil ook kijken naar de gebouwen die gekoppeld zijn aan het stadion.''
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 14 april 2023 - 09:52   quote  deeplink  
Wat een verademing gisteren ! Wat een sfeer, ongelooflijk!
Was dat nou dankzij alle maatregelen of zijn de -zich supporters noemende- randdebielen tot inkeer gekomen ??
Ik hoop het laatste, maar maak me eerlijk gezegd niet zo veel illusies.
Wat denken jullie ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2023 door de kromme2 --
VVout
 VVout - vrijdag 14 april 2023 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 09:52 schreef de kromme2 het volgende:
Wat een verademing gisteren ! Wat een sfeer, ongelooflijk!
Was dat nou dankzij alle maatregelen of zijn de -zich supporters noemende- randdebielen tot inkeer gekomen ??
Ik hoop het laatste, maar maak me eerlijk gezegd niet zo veel illusies.
Wat denken jullie ?
Dat de pyrofans zich inhouden nu ze zien dat er zaken uitgezocht worden, maar ze zullen er weer staan als de aandacht er tegen verzwakt. Achterlijk zijn ze ook niet natuurlijk, hooguit een beetje onverantwoordelijk qua inhoud en uitvoering. Als je het binnen de perken houd, had dit nooit een thema geworden. Maar zoals laatst gewoon ver er over en een gevaar voor iedereen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Mijn fakkels zijn nog 7 maanden houdbaar
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 14 april 2023 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:
Mijn fakkels zijn nog 7 maanden houdbaar
Renato, kom op man! Steek die dingen maar in je reet.
Van al die boetes die we dan besparen kunnen we Slot een aardige salarisverhoging geven. Lijkt me belangrijker !!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2023 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 11:51 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Renato, kom op man! Steek die dingen maar in je reet.
Van al die boetes die we dan besparen kunnen we Slot een aardige salarisverhoging geven. Lijkt me belangrijker !!
Was sarcasme kromme 😉
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 14 april 2023 - 12:58   quote  deeplink  
Ah gelukkig. Was bijna een beetje teleurgesteld in je 😂
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 14 april 2023 - 13:13   quote  deeplink  
Trappen-verhaal ging gisteren nog niet op..........
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2023 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 12:58 schreef de kromme2 het volgende:
Ah gelukkig. Was bijna een beetje teleurgesteld in je 😂
Das wel het laatste wat ik wil😉
bijft007
 bijft007 - vrijdag 14 april 2023 - 17:19   quote  deeplink  
Om vuurwerk, mits t beetje gestructureerd en nie het idee hebt bande in fik staan zal ik t minst zaniken eerlijk gezegd, is wel flink sfeerverhogend in de vooral grotere wedstrijden of bij überhaupt belangrijke potten, mogen doet het niet uiteraard,maar als je het niet zou weten zou je denken dat vuurwerk in het voetbal mag, maar denk dat alle clubs vuurwerk boetes voor lief nemen, zowat al die andere zaken is dat wel wat anders, incidenten zit hem vooral in andere zaken ook waar je anderen vooral mee dupeert, niet op het veld ermee uiteraard of de wedstrijd moet stuk later beginnen erdoor uiteraard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2023 - 10:28   quote  deeplink  
Clubs hebben boter op hun hoofd. Keken al jaren beetje weg.
Mogelijk ook angst en onvermogen om e.e.a. aan te pakken.
Slechte raadgever gebleken.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 15 april 2023 - 16:16   quote  deeplink  
De club wil het al jaren aanpakken, het is de link naar justitie waar het op spaak loopt.
Handhaving zonder steun van de overheid ga je niet redden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe lang nog ?

0.0093791