|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We zullen ze laten beven ,ze zullen wat beleven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De last is ook van de Kuip af gevallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het werd tijd, leek wel n crematie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou in iedergeval van jou schouders haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schuldbewust was dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha je kan ook te ver gaan lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon een smerige nasmaak van woensdag. En alle opvolgende drek in de dagen erna |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:45 schreef tomson het volgende:Gewoon een smerige nasmaak van woensdag. En alle opvolgende drek in de dagen erna Vooral van de opvolgende drek ja . Iedereen die wat te melden had slaapt onder een 020 dekbedje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:45 schreef tomson het volgende:Gewoon een smerige nasmaak van woensdag. En alle opvolgende drek in de dagen erna Laten zich nu van ouderwets beste kant zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vooral van de opvolgende drek ja . Iedereen die wat te melden had slaapt onder een 020 dekbedje Zelfs die hoer van justitie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie ook wat gevalletjes zelfkastijding, ( Wieffer ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Pool weet al tijden de goal niet te vinden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allleen Santi moet nog scoren. De rest kan schriftelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben het overigens wel met jou eens dat Hamas uit de tijd is,dat rookgordijn schandalig was en die aansteker de druppel. Zie het liever nooit meer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Donderdag weer!
Hopelijk wisselt ie Geert want daar heb ik nog niet een lekker gevoel bij qua fysiek. En ik zou ook Wieffer, Hancko en Kokcu snel rust gunnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beeldregistratie valt niet tegen. Netten zijn nu minder storend dan die Feyenoord- Ajax in januari |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
En deze voorsprong allemaal zonder rookbommen en vuurpijlen! Wie had dat ooit kunnen denken hea
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijk zeg een 3-0 voorsprong.
Sfeer was vanaf t begin al prima moet ik zeggen hoor. ‘Love you Feyenoord’ klonk echt minutenlang bij 0-0.
Santi is een klasbak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben het overigens wel met jou eens dat Hamas uit de tijd is,dat rookgordijn schandalig was en die aansteker de druppel. Zie het liever nooit meer. T is echt optellen. Was ook een beetje beu telkens de verdediging in te moeten. ‘T is maar een klein groepje’ |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:53 schreef MMM het volgende:Heerlijk zeg een 3-0 voorsprong. Sfeer was vanaf t begin al prima moet ik zeggen hoor. ‘Love you Feyenoord’ klonk echt minutenlang bij 0-0. Santi is een klasbak Eens, is prima sfeer, waar zit je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:50 schreef Alexmem het volgende:[..] Klopt. Donderdag weer! Hopelijk wisselt ie Geert want daar heb ik nog niet een lekker gevoel bij qua fysiek. En ik zou ook Wieffer, Hancko en Kokcu snel rust gunnen. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:53 schreef MMM het volgende:Heerlijk zeg een 3-0 voorsprong. Sfeer was vanaf t begin al prima moet ik zeggen hoor. ‘Love you Feyenoord’ klonk echt minutenlang bij 0-0. Santi is een klasbak Dan hebben ze t geluid uitgezet, leek wel n graftombe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op de koptelefoon leek t nog wel wat, maar niet massaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Op RR, schuin boven je. Fijne 2e helft! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2023 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:[..] T is echt optellen. Was ook een beetje beu telkens de verdediging in te moeten. ‘T is maar een klein groepje’ Snap m ,en ja die groep is heel groot . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tijd om wat mensen te wisselen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jezus wat lekker uitgespeeld zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt bij vlagen an de bal fantastisch zijn we
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet wel minstens 6 worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laatste instructies John de Wolf aan Danilo, gebruik je verstand! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Allemaal op de Noordzijde, ik sta op S..( heb sk. Voor T)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|