|
|
van geil
|
|
|
CL niveau dit potje Feyenoord best goed hoor. Vindt wel dat Idrissi Ali en de Pool een tandje erbij moeten zetten qua scherpte. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Daardoor springt die bal niet van je voet hè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niets inderdaad. Ruimtes zijn elders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We moeten allemaal op onze top spelen. Dat doen er een aantal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Europees zo vaak van die waardeloze scheidsrechters. Bij een Spanjaard weer je bij voorbaat al dit word ellende en ja hoor. Wat een vervelende man met z’n gebaartjes ook steeds
Idrissi en Ali zwaar ruk bij ons |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die scheids lijkt me niet iemand die schroomt een tweede gele kaart te geven, dus met name Wieffer moet wel oppassen. Zeker ook omdat hij daarna nog twee overtredingen maakte (die absoluut geen geel waard zijn hoor, en die penalty was erg makkelijk gegeven), maar toch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is niet verassend idd. Die gasten hebben letterlijk een beresterke verdediging |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:35 schreef MMM het volgende:Europees zo vaak van die waardeloze scheidsrechters. Bij een Spanjaard weer je bij voorbaat al dit word ellende en ja hoor. Wat een vervelende man met z’n gebaartjes ook steeds Idrissi en Ali zwaar ruk bij ons Scheidsrechters uit spanje zijn echt verreweg de slechtste scheidsrechters die je kan treffen.
Echt brandhout en nooit een pijl op te trekken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:35 schreef MMM het volgende:Europees zo vaak van die waardeloze scheidsrechters. Bij een Spanjaard weer je bij voorbaat al dit word ellende en ja hoor. Wat een vervelende man met z’n gebaartjes ook steeds Idrissi en Ali zwaar ruk bij ons Deze man floot ook Barca Real volgens mij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze scheids doet me denken aan die andere kwal die altijd alles kapot floot. En vooral niet in ons voordeel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:35 schreef MMM het volgende:Europees zo vaak van die waardeloze scheidsrechters. Bij een Spanjaard weer je bij voorbaat al dit word ellende en ja hoor. Wat een vervelende man met z’n gebaartjes ook steeds Idrissi en Ali zwaar ruk bij ons Een gigantische engerd, compleet met het brillcream kapsel en zelfvoldane gebaartjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gelijke overtredingen van Roma gaf hij geen geel voor. En die pingel, t stinkt n beetje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit gaan we niet redden. Wij zijn niet hufterig genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van tevoren bekend hoe ze zijn hé. Wachten op de aangenaaide rode kaart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Szymanski had 1 van de 2 moeten scoren, waren twee geheel vrije ballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paixão en Dilrosun gaan denk snel komen. Doen serieuze warming-up |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:40 schreef van geil het volgende:[..] Gelijke overtredingen van Roma gaf hij geen geel voor. En die pingel, t stinkt n beetje. Zij doen dat toch ook net ff slimmer. Ook wel logisch want surplus aan kracht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wieffer, met geel, misschien toch tijdig wisselen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dilrosun, waar haalt die zoveel krediet vandaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die tweede begrijp ik niet, 9 van de 10x onvoldoende. De eerste,PRIMA. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen/nauwelijks opties voor die plek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dilrosun snap ik ook niet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dilrosun hoop ik als ballenjongen. Als buitenspeler heeft hij op een handjevol wedstrijden na niks laten zien.
Idrissi kan je nog best laten staan, maar jahanbaksh heeft alles ingeleverd en paixao is tenminste balvast. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch geen wissels nog. Had ik wel verwacht gezien warming-up.
Ali en Idrissi laatste kans denk eerste kwartier |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha Wieffer die die kutspanjool ondersteboven bonjourt..wordt een mooi gifje 😄 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gini snel een Feyenoord shirt aan laten trekken. Dan ist net Dilrosun 👍 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die tweede was geen grote kans toch, werd ook nog aangeraakt. De eerste had hij meer mee moeten doen. Naar zijn linkerbeen leggen of naar Idrissi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:49 schreef MMM het volgende:Toch geen wissels nog. Had ik wel verwacht gezien warming-up. Ali en Idrissi laatste kans denk eerste kwartier Doet Slot zelden toch in de rust? Vrijwel altijd na een uur. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dan neem je een korte corner en krijg je m terug voor je linker. Hersenlozen zijn t soms toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kolere, wat is Kökcü goed vandaag! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Koop je tegen Mourinho niks voor :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ali doet intussen alles verkeerd. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 19:49 schreef MMM het volgende:Toch geen wissels nog. Had ik wel verwacht gezien warming-up. Ali en Idrissi laatste kans denk eerste kwartier Dat is toch echt een kwartier te laat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ali kan naar DHL, pakketjes komen niet aan. |
|
|
|