|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis nog steeds redelijk 50/50 denk ik. Maar hele aardige eerste wedstrijd. Europees is het eigenlijk altijd uit gelijkspelen en thuis winnen, wat je probeert te bewerkstelligen.
Kokcu was goed. Wieffer in orde, met een beslissende goal. Szymanski tweede helft goed. Die linie was erg belangrijk, want voorin kwam er weinig. Op Idrissi een paar keer begin tweede helft, en daar viel dan ook de goal uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff ontspannen nu, das echt nagelbijten dit! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wissels werden we niet beter van trouwens. Maar goed, dat waren in ieder geval verse benen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geweldige prestatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wieffer en Kokcu magistraal Geertruida, Hartmann en Hancko in hun kielzog. TROTS, wat een team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tackle Hartman op de middenlijn was het hoogtepunt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 20:44 schreef van geil het volgende:Geweldige prestatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wieffer en Kokcu magistraal Geertruida, Hartmann en Hancko in hun kielzog. TROTS, wat een team. Eens! Trauner en Bijlow ook ruim voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tackle van Wieffert op de scheids |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geertruida? Vond ik juist minder. Niet slecht, maar ook niet goed. Kökçü en Wieffer waren fan-tas-tisch, Hancko was achterin fenomenaal. Bijlow stond er als het moest en Idrissi begon slecht, maar werd wel beter naarmate de eddstrijd vorderde. Maar kökçü en Wieffer... wow! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 20:48 schreef Arie.Klooster het volgende:Geertruida? Vond ik juist minder. Niet slecht, maar ook niet goed. Kökçü en Wieffer waren fan-tas-tisch, Hancko was achterin fenomenaal. Bijlow stond er als het moest en Idrissi begon slecht, maar werd wel beter naarmate de eddstrijd vorderde. Maar kökçü en Wieffer... wow! Hancko kan zo mee in de Premier League |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Szymanski ook goed trouwens! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die viel mij juist tegen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Championsleague bedoel je? Komt goed Mighty.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eerste helft was hij niet bijzonder, maar tweede helft een van de uitblinkers. In het spel, mentaliteit en energie die hij in de wedstrijd legt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Niet alles ging goed, maar hij speelde overall wel degelijk goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2023 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is een goede speler, maar ik mis dat ie echt z'n stempel drukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geertruida en Hartmann ook. Cashcows. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens, al heb ik het dan over de eindfase. Dan komt hij tekort. Lichtgewicht. Kon je mooi zien aan due bal due kökçü hem splijtende door het midden mee gaf. Loopactie was geweldig, neemt m mooi mee en dan komt er zo'n schotje.... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die loopt net zo veel als Danilo. Maar dan 90 minuten ipv 20. Dat gaat wel ten koste van z’n zuiverheid. Begin seizoen minder lopen, zuiverder spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAA
Felis mannen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie overwinning. We zijn halverwege nu.
Kokcu en Geertruida waren fenomenaal.
Op naar zondag! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar eigenlijk een compliment aan de gehele verdediging en middenveld. Alle 7 ten minste een 7 of 8 denk ik. Kokcu en Hancko die er m.i. nog net wat meer bovenuit staken, met name die eerste. Aanval en wissels duidelijk minder vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens, kijk eens hoe de corners getrapt worden bij Roma, elke was gevaarlijk. Nu hebben zij waarschijnlijk ook meer lengte, maar de trap is nog belangrijker denk ik. Ben wat dat betreft wel blij dat Szymanski ze steeds vaker lijkt te nemen, die kan dat toch beter dan Kokcu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yessssssssssssssssss, jij ook . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Overigens, kijk eens hoe de corners getrapt worden bij Roma, elke was gevaarlijk. Nu hebben zij waarschijnlijk ook meer lengte, maar de trap is nog belangrijker denk ik. Ben wat dat betreft wel blij dat Szymanski ze steeds vaker lijkt te nemen, die kan dat toch beter dan Kokcu. Met dat lengte en kracht surplus zet Roma gewoon de 5 meter vol. Dan is het wel makkelijk corners nemen hoor, want Bijlow komt dan nergens bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Overigens, kijk eens hoe de corners getrapt worden bij Roma, elke was gevaarlijk. Nu hebben zij waarschijnlijk ook meer lengte, maar de trap is nog belangrijker denk ik. Ben wat dat betreft wel blij dat Szymanski ze steeds vaker lijkt te nemen, die kan dat toch beter dan Kokcu. Eens T |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen vuurwerk, Feyenoord bestuur staat wel n beetje voor schut. T kan dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:20 schreef Alexmem het volgende:[..] Met dat lengte en kracht surplus zet Roma gewoon de 5 meter vol. Dan is het wel makkelijk corners nemen hoor, want Bijlow komt dan nergens bij. Je hebt meer om op te mikken, klopt. Maar elke trap is zuiver. En dat is bij ons gewoon minder. Tis ook niet voor niets dat de grote koppers die we wel hebben zelden op die manier een goal maken. Trauner nog helemaal niet bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Handhaven kan ja. Gevolg is wel dat er veel te laat binnen waren. En dat ik zelf denk dat t fanatieke Pyro deel zich een keer ingehouden heeft |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik ben het met je eens wat de Feyenoord corners betreft hoor, vergis je niet. Alleen die Roma corners, dat is geen goed vergelijk. Die zou hun keeper allemaal oprapen omdat ie vrijwel ongehinderd z’n goal uit kan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:26 schreef Alexmem het volgende:Ik ben het met je eens wat de Feyenoord corners betreft hoor, vergis je niet. Alleen die Roma corners, dat is geen goed vergelijk. Die zou hun keeper allemaal oprapen omdat ie vrijwel ongehinderd z’n goal uit kan. Wij zullen altijd meer de korte corner nemen, omdat dat iets beter bij onze spelers past. Maar de ballen die ineens voorkomen, kan je meer mee doen. Zeker als je ze snel en zuiver kan trappen. Dan is er voor een keeper ook minder ruimte wat te doen. En dat doen ze bij Roma beter. En natuurlijk gaat het vergelijk maar beperkt op. Maar waar het wel opgaat is m.i. met de middelen die we hebben, nog best wat winst te boeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Handhaven kan ja. Gevolg is wel dat er veel te laat binnen waren. En dat ik zelf denk dat t fanatieke Pyro deel zich een keer ingehouden heeft Was bring back the bananas vandaag . Dus opblaas strand dingen enzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yep. Blij met de netten. Kon er geen banaan naast Abrahams waaien 🥶 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Uitgerekend tegen Roma ook he.. zou de gepensioneerde Gervinho meegekeken hebben ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ongelovelijk en weer typisch als je er maar een beetje over nadenk haha |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat is die mourinho toch een misselijke kwal , moet weer ff natrappen nu hij verloren heeft , vieze bloedhond is het |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:51 schreef kenny het volgende:wat is die mourinho toch een misselijke kwal , moet weer ff natrappen nu hij verloren heeft , vieze bloedhond is het Gewoon om lachen joh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach kan er wel om lachen. Mourinho doet onschuldig plagerijtje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: "Het resultaat is niet verdiend, maar in het voetbal komt 'verdiend' niet voor in mijn vocabulaire."
Hahahahaha lekker José |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtig avondje, geluk hebben we zelf afgedwongen, Mourinho lekker pissed, heerlijk toch!
Volgende week doorstoten! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 20:44 schreef van geil het volgende:Geweldige prestatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wieffer en Kokcu magistraal Geertruida, Hartmann en Hancko in hun kielzog. TROTS, wat een team. Zo eens! En trots op legioen!! Wat een sfeer! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voorzichtig optimistisch. Als de Italië gangers hun VERSTAND GEBRUIKE GODVERREDOMME (J de Wolf , 2023) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aardig resultaat, maar niet genoeg denk ik. Te veel gaven niet thuis vandaag. Met name voorhoede en invallers. Hoop dat ze uit scherper zijn. Dat zal wel moeten, wil je een kans op de halve finale maken. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 22:53 schreef tomson het volgende:[..] Voorzichtig optimistisch. Als de Italië gangers hun VERSTAND GEBRUIKE GODVERREDOMME (J de Wolf , 2023) Ja dat is afwachten, heb je niet in de hand, dat is het irritante...maar vanavond top!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 23:03 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Ja dat is afwachten, heb je niet in de hand, dat is het irritante...maar vanavond top!! Sowieso. Net als tegen RKC, een en al oldskool positieve support. Was gewoon genieten, zelfs op tv. En dat 2e CL ticket voor Nederland is na vanavond ook definitief. Heeft Feyenoord ook nog even binen gehaald Als kers op de taart. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Onze achterhoede kan eigenlijk allemaal bij de subtop van Europa mee. Kokcu ook, Wieffer moet nog blijken maar ik denk het wel. Onze Pool is net te licht voor dit niveau. Gimenez is pas 21 en speelde tegen zeer ervaren beulen vanavond. Onze buitenspelers komen echt kwaliteit te kort. Hopen dat Igor doorontwikkeld en een vaste waarde wordt volgend seizoen. |
|
|
|