|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 23:07 schreef tomson het volgende:[..] Sowieso. Net als tegen RKC, een en al oldskool positieve support. Was gewoon genieten, zelfs op tv. En dat 2e CL ticket voor Nederland is na vanavond ook definitief. Heeft Feyenoord ook nog even binen gehaald Als kers op de taart. Van groot belang dat je volgend jaar top 2 speelt. Dat zijn bakken met geld die binnen komen, zeker als je dit jaar kampioen wordt natuurlijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 23:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Van groot belang dat je volgend jaar top 2 speelt. Dat zijn bakken met geld die binnen komen, zeker als je dit jaar kampioen wordt natuurlijk. Daarom is het enorm fijn dat we zo enorm goed jaar draaien, (hopelijk) kampioen worden en direct de CL instromen.
Een streepje voor kwa transfers zullen we niet hebben op Ajax, maar PSV gaan we komende zomer voorbij als de zilvervloot langs vaart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima topic starter, MMM heeft zich weer eens waar gemaakt 🎖️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Op naar het restant van de Eredivisie en Europa League! :) |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Niets lekkerder dan met 1-0 van Kutitalianen winnen!!
Op naar weer een Europa-cup. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit weinig verschil tussen pech hebben of slecht zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We zien elke keer weereen goed Feyenoord, echter de flanken zijn zwak. Paxao is druistig en trekt naar binnen, met Danillo en Gimenez kruipt de eerste ook steeds naar binnen Maar ik denk dat je het zwaar krijgt ,maar niet kansloos ben aldaar Delen jullie mijn mening. En denk tegen Cambuur kun je misschien wat sleutelen voor in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik les trouwens nergens iets over het goede gedrag van onze supporters. En ook niets over de rare uitspraak van die Morinho ( volgens mij is dat ook tgene de fairplay regels) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kwestie van goed lezen Piet. Word overal gezegd ook hier op het forum als het in het nieuws |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
SMULLEN met hoofdletters. Klasse Feyenoord, en supporters. |
|
|
|